0 1 0 0 0 24.05.2006Click5 dla nowej kolekcji ECCOAgencja interaktywna Click5 stworzyła serwis internetowy ECCO Receptor, promujący sportową kolekcję butów duńskiej firmy ECCO.
0 1 0 0 0 24.05.2006Wizerunkowa kampania perfumerii SephoraSieć perfumerii Sephora Polska Sp. z o.o. dopełnia kampanię wizerunkową korzystając z nowego medium.
0 1 0 0 0 24.05.2006TBWA poszerza zakres usług o CRMAgencja TBWA poszerzy swoją ofertę o działania z zakresu Cause Related Marketing – Marketingu Zaangażowanego Społecznie. Łącząc doświadczenie non-profitowych działań TBWATelescope oraz struktury doradczej INVERSE, która zajmuje się budowaniem strategii marek, agencja TBWA będzie doradzać w zakresie marketingu „non-profit” przedsiębiorstwom, instytucjom i fundacjom.
0 1 0 0 0 24.05.2006Radio Roxy FM organizuje „Najmniejsze Koncerty Świata”Roxy FM rozpoczyna nową akcję promocyjną „Najmniejsze Koncerty Świata Radia Roxy FM”. Roxy zorganizuje serię kameralnych koncertów dla 10 widzów – wybranych słuchaczy rozgłośni. Koncerty będą miały formę szczególnego, osobistego spotkania połączonego z muzykowaniem. Pierwszy koncert – spotkanie muzyczne z grupą Myslovitz odbędzie się w Warszawie 29 maja 2006 roku.
0 1 0 0 0 24.05.20067 dni urlopu więcej w rokuInternetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl świętuje 5 lat działalności w internecie. Z tej okazji jego klienci mogą liczyć nawet na 7 dni urlopu więcej w tym roku.
0 1 0 0 0 24.05.2006MTV Polska objęła patronatem Summer of Music FestivalMTV Polska od początku swojego istnienia wiąże się z najważniejszymi wydarzeniami muzycznymi w Polsce. Summer of Music Festival będzie mocnym akcentem w letnim kalendarzu MTV. Zakończy on symbolicznie „Lato MTV”, które jest jednym z najważniejszych okresów dla stacji – czasem przepełnionym letnimi programami, imprezami, słonecznymi hitami i konkursami dla widzów.
0 1 0 0 0 24.05.2006Tak Tak nakręca muzykęTak Tak jest głównym sponsorem pierwszej edycji festiwalu Summer of Music. W dniach 9-10 września br. w Warszawie wystąpią takie gwiazdy, jak: Pet Shop Boys, Ian Brown, Stereo MC’S, Peaches. Festiwal Summer of Music jest kontynuacją muzycznych planów Tak Taka, który patronując licznym imprezom w całym kraju, promuje usługę ,,Granie na Czekanie”.
0 1 0 0 0 24.05.2006Kalendarz tworzony z pasją„Kolory Pasji” to hasło przewodnie VI edycji konkursu, którego celem jest wyłonienie projektów graficznych do prestiżowego kalendarza Cezexu.
0 1 0 0 0 24.05.2006Agencja Public Relations a1m dla radomskiego Hospicjum dla dzieciAgencja Public Relations a1m poprowadzi działania wizerunkowe radomskiego Hospicjum dla dzieci.
0 1 0 0 0 24.05.2006ARBOmedia organizuje internetowy konkurs oraz kampanię reklamową dla BeckersKonkurs odbywa się na stronie Chronimymorzebaltyckie.pl. Jego zakończenie zaplanowane jest na 15 czerwca. Do tego czasu trwać będzie internetowa kampania promująca zabawę. Kreacja użyta do kampanii to innowacyjna forma reklamowa - billboard FX, dający możliwość prezentacji poza standardowym obszarem danej formy, w tym przypadku 750x100. Przedstawiony na nim morświn wydostaje się poza kreację. Zabieg ten ma na celu zainteresowanie odbiorcy przekazem, co przekłada się na bardzo wysoki wskaźnik CTR.