0 2 0 4.04.2007Nowe oblicze KFCJedną z głównych zasad KFC jest wsłuchiwanie się w potrzeby i opinie swoich Gości. Pod ich wpływem zostały zaprojektowane nowy logotyp i jeszcze bardziej atrakcyjne wnętrza. Klienci nie mogą żyć bez Internetu, więc KFC, jako pierwsza sieć restauracji w Polsce, wprowadzi nielimitowany, bezpłatny dostęp do sieci. Goście chcą pić coraz więcej, żeby dostarczyć organizmowi wymaganą dzienną normę płynów. Dlatego KFC ma dla nich nową usługę: „Pij, ile chcesz” – Free Refill! Jest pysznie w KFC!
0 1 0 4.04.2007Cam Media promuje ślubną kolekcję Macieja ZieniaW Warszawie trwa realizowana przez CAM Media kampania typu Transit Advertising promująca najnowszą kolekcję sukien ślubnych zaprojektowanych przez Macieja Zienia. Autobusy miejskie wybrano na medium reklamowe ekskluzywnej kolekcji, aby zwrócić uwagę na jej dostępność dla każdej kobiety marzącej o pięknej i niepowtarzalnej sukni ślubnej. Jest to kolejna warszawska kampania tranzytowa realizowana przez CAM Media dla polskiego projektanta.
0 1 0 4.04.20072.0 dla Artegence30 marca 2007 roku Artegence odebrała dwunastą Kreaturę w historii agencji przyznaną za stronę www.artegence.com w kategorii reklama własna. Praca nosi tytuł „2.0 dla nas!”. Kreatura ta powiększyła dorobek 31 nagród i wyróżnień, którymi dotąd została uhonorowana Artegence - najstarsza agencja interaktywna w Polsce.
0 1 0 4.04.2007Wiosenna kampania Cyfry +Od 30 marca do 8 kwietnia w ogólnopolskiej telewizji trwa wiosenna kampania reklamowa CYFRY+, w której wykorzystano dwa nowe 30-sekundowe spoty telewizyjne. Spot o tematyce filmowej komunikuje fakt, ze najnowsze hity kinowe oglądać można tylko w CANAL+ i HBO dostępnych na wyłączność w CYFRZE+. Spot o tematyce sportowej informuje, że najlepsze piłkarskie ligi europejskie - hiszpa ską, włoską, francuską i angielską - oglądać można wyłącznie w CANAL+.
0 1 0 4.04.2007ARBOmedia Polska nr 1 pod względem zasięgu w polskim internecieWedług najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius za miesiąc styczeń sieć ARBOmedia Polska uplasowała się ze względu na zasięg na pierwszym miejscu wśród sieci i biur reklamy internetowej. ARBOmedia dotarła w styczniu do 11,15 mln osób, co stanowi 84,82% polskich internautów.
0 1 0 4.04.2007Przez nos do portfelaConSensus Technology przygotował i wdrożył koncepcję marketingu zapachowego w 25 salonach Wittchen z ekskluzywną galanterią skórzaną. Projekt wdrożenia marketingu zapachowego w tej sieci powstał pod koniec ubiegłego roku. Testowano kilka wariantów zapachu jak również optymalizowano techniczną stronę dystrybucji zapachu. W 25 salonach firmowych Wittchen wykorzystano marketing zapachowy jako doskonałe narzędzie, uzupełniające tradycyjne działania pro sprzedażowe i budujące prestiż marki.
0 1 0 3.04.2007Opus B dla nowego GripexuFirma US Pharmacia Sp. z o.o., producent leku Gripex, najczęściej stosowanego przez Polaków leku na przeziębienie i grypę* wprowadziła do aptek nową formę Gripexu – Gripex HotActiv. W ten sposób koncern zareagował na coraz większą popularność nowoczesnych leków na przeziębienie i grypę w saszetkach. Przygotowaniem projektu opakowania Gripex HotActiv zajęła się Agencja Reklamowa Opus B.
0 1 0 3.04.2007Zacznij Lepsze ŻycieZ dniem 29 marca br. rozpoczął się drugi etap ogólnopolskiej kampanii IKEA pod hasłem „Lepsze życie zaczyna się w domu!”. Tym razem IKEA promuje asortyment mebli kuchennych.
0 1 0 3.04.2007Polskie produkcje w finale europejskiego festiwalu Promax/BDAKampania wizerunkowa Discovery Historia, zatytułowana „Miejsca”, znalazła się w ścisłym finale międzynarodowego konkursu Promax/BDA w kategorii „najlepsza telewizyjna kampania wizerunkowa”. Za kreację oraz produkcję tej kampanii odpowiadała firma Timecode z Warszawy, która od listopada 2006 roku, zajmuje się autopromocją kanału Discovery Historia.
0 1 0 3.04.2007Ruszyła kampania reklamowa Turnieju Tenisowego J&S CupJuż po raz szósty na kortach Warszawianki w Warszawie, rozegrany zostanie J&S Cup - Międzynarodowy Turniej Tenisowy Kobiet. Kreacje, którą przygotowała agencja reklamowa ID Advertising (www.aidi.pl), będziecie można zobaczyć zarówno w prasie jak i na szeregu różnych nośników Outdoorowych (tablice w metrze, tyły autobusów, Blow up a także nośniki typu super 12tki i super 18tki). Reklamy pojawią się również w prasie (Rzeczpospolita, G.Wyborcza, Zwierciadło i Tenis), w radio (Trójka) oraz na portalu internetowym Wirtualna Polska .