0 1 0 0 0 18.01.2007Nowy Portal i Magazyn dla kobiet CHIC2 lutego br. na rynku prasowym pojawi się nowy magazyn CHIC.
0 1 0 0 0 18.01.2007Kampania reklamowa „Wysokich Obcasów”W najbliższy piątek rusza wizerunkowa kampania sobotniego magazynu dla kobiet „Wysokie Obcasy”.
0 1 0 0 0 18.01.2007Wspólny projekt iTV i TWISTRuszyła promocja interaktywnego konkursu walentynkowego przygotowanego wspólnie przez Telewizję iTV (Grupa Telestar) i TWIST magazyn dla młodzieży (Wydawnictwo Bauer). Celem akcji jest poszerzenie zasięgu obu mediów w grupie docelowej 16+.
0 1 0 0 0 18.01.2007Studio DN dla firmy MelvitStudio Dn opracowało nową tożsamość wizualną marek Melvit oraz Szczytno.
0 1 0 0 0 18.01.2007HELP ponownie w telewizjiOd 15 stycznia w polskiej telewizji emitowany jest nowy spot reklamowy europejskiej kampanii antytytoniowej „HELP – dla życia bez tytoniu”. W ten sposób kampania rozpoczyna III rok swojej działalności. Film ukazuje sytuację z codziennego życia dzieci narażonych na bierne palenie.
0 1 0 0 0 18.01.2007S4 wizerunkowo dla JoannyAgencja Reklamowa S4 wygrała przetarg rozpisany przez Laboratorium Kosmetyczne Joanna na kampanię wizerunkową dla dwóch produktów – Sensual i Naturia. Akcja, która obejmie działania z zakresu ATL zaplanowana jest na drugą połowę 2007 roku.
0 1 0 0 0 18.01.2007Z żółtym Lamborghini na RemaDaysPrzygotowania do III Edycji Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays sięgają zenitu. Już ponad 300 firm zgłosiło chęć uczestnictwa w przedsięwzięciu, rezerwując większość powierzchni przeznaczonej na stoiska targowe. Jak podaje GJC Inter Media, tegoroczne targi przekroczyły rekordową liczbę wystawców.
0 1 0 0 0 18.01.2007Warszawa i Kraków karnawałowo w „Metro City”Przez kolejne dwa piątki stycznia kulturalny dodatek ”Metro City” zostanie poszerzony o specjalne strony poświęcone weekendowym wyjazdom do Warszawy i Krakowa.
0 1 0 0 0 18.01.2007Pierwsza nagroda dla Reserved KidsMarka RE-Kids otrzymała nagrodę SUPER PRODUKT 2006 przyznawaną przez miesięcznik "Mam dziecko".
0 1 0 0 0 18.01.2007Rusza największa kampania wizerunkowa w historii firmy Kler SAW połowie stycznia 2006 r. Kler SA rozpoczyna kampanię wizerunkową na rynkach pięciu krajów europejskich: Polski, Czech, Litwy, Łotwy oraz Węgier.