0 1 0 0 0 4.12.2006Agencja Advertiva dla marki ValfruttaAgencja Reklamowa Advertiva przygotowała kreację kampanii wizerunkowej dla marki Valfrutta – wiodącego producenta warzyw i owoców w puszkach.
0 1 0 0 0 4.12.2006Nowy kanał – Wedding TV rusza już niedługoWedding TV, pierwszy na świecie kanał rozrywkowy poświęcony emocjom relacji międzyludzkich i ślubów, rusza w Polsce już w styczniu 2006.
0 1 0 0 0 4.12.2006Headlines organizatorem Lexus Fashion Night 3Headlines już po raz trzeci zorganizowała Lexus Fashion Night - pokaz mody dla marki Lexus połączony z premierą najnowszego modelu Lexusa. Tym razem, premierze Lexusa LS 460 towarzyszył pokaz, w którym udział wzięła top modelka - Naomi Campbell.
0 1 0 0 0 4.12.2006Schulz dla zimowej MałopolskiW połowie listopada wystartowała nowa kampania reklamowa regionu Małopolski. Kolejna już akcja reklamowa skierowana jest do poszukujących zimowych wrażeń turystów. Autorem kreacji jest agencja Schulz.
0 1 0 0 0 4.12.2006Pierwsza kampania reklamowa „Społem Znajomy Sklep”Krajowa Agencja Handlowa Społem (KAH), odpowiedzialna za konsolidację sieci „Społem Znajomy Sklep”, rozpoczęła pierwszą ogólnopolską kampanię wizerunkową sieci. Akcja potrwa do końca grudnia i złożą się na nią reklamy w prasie i radiu. Kreację przygotowała agencja GonnaBe, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD. Ponadto, KAH uruchomiła stronę internetową www.znajomysklep.pl opracowaną przez agencję interaktywną Bull Design. Kampania reklamowa dotyczy placówek biorących udział w pierwszym etapie konsolidacji.
0 1 0 0 0 4.12.2006Epicentrum Kultury – DEMO dla Muzeum Narodowego w KrakowieWłaśnie rozpoczęła się kampania promocyjna Muzeum Narodowego w Krakowie, która będzie przebiegała pod hasłem „Epicentrum Kultury”.
0 1 0 0 0 4.12.2006Polacy wybrali Pedro’sa, Pedro’s wybrał Just„Aby stworzyć doskonałą kawę potrzeba było milionów prób. Powstały dwie starannie wyselekcjonowane próbki, spośród których Państwo wybiorą jedną – tę najlepszą” – komunikat ten zachęcał do udziału w Ogólnopolskim Teście Konsumenckim przygotowanym wspólnie przez firmę Elite Cafe i Just dla marki Pedro’s.
0 1 0 0 0 4.12.2006Ciepło dla warszawiakówDzięki Vattenfall warszawiacy mogą podziwiać efektowne dekoracje świąteczne zainstalowane na reprezentacyjnej ulicy miasta. W sobotę, 2 grudnia br. około godziny 17 zostało uruchomione świąteczne oświetlenie Nowego Światu. Iluminacja pod nazwą „Diamentowy Nowy Świat” potrwa do końca stycznia 2007. Projekt ten jest jedną z najbardziej spektakularnych realizacji świetlnych w kraju.
0 1 0 0 0 4.12.2006Cała Polska piecze z GELLWE1 grudnia br. ruszyła telewizyjna kampania reklamowa marki Gellwe. Motywem przewodnim jest hasło "Cała Polska piecze z GELLWE”.
0 1 0 0 0 4.12.2006Produkty Mennicy Polskiej w EMPiKuEMPiK i Mennica Polska – dwie polskie firmy z wieloletnią tradycją – rozpoczynają współpracę w celu popularyzacji artykułów szczególnie wartościowych pod względem artystycznym, które do tej pory były dostępne jedynie dla niewielkiej grupy kolekcjonerów.