0 1 0 4.04.2007Trzy, 14 public relations dla Philips PolskaAgencja trzy, 14 organizuje tegoroczne spotkania z cyklu "Dealers Day" dla firmy Philips. Wiosną w Warszawie, odbędzie się siedem spotkań dla Partnerów Handlowych Philips CE (Dział Elektroniki Użytkowej).
0 1 0 4.04.2007MPG będzie obsługiwał Sephorę w Polsce, Czechach i na SłowacjiDom mediowy MPG zdobył w przetargu budżet mediowy Sephory - sieci perfumerii.
0 1 0 4.04.2007Opcom i Big Star – razem po raz piątyAgencja interaktywna Opcom zakończyła pracę nad piątym z kolei serwisem internetowym dla marki Big Star. Opcom obsługuje markę Big Star nieprzerwanie od ponad dwóch lat.
0 1 0 4.04.2007Superbacklight wystartował w WarszawieW Warszawie powstała jedyna w Polsce ekskluzywna sieć superbacklightów - wielkoformatów nośników Cityboard Media podświetlanonych od wewnątrz o powierzchni 48m2. Na superbacklightach, jako pierwsze w kwietniu, są eksponowane kampanie Polskiej Telefonii Cyfrowej (ERA), Kompanii Piwowarskiej (Tyskie) oraz Axel Springer Polska (Dziennik).
0 1 0 4.04.2007Konkurs „Przebudzenie w ogrodzie SPA” Kolastyny rozstrzygniętyGrupa Kolastyna – jeden z czołowych polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych – wyłonił laureatów I edycji konkursu „Przebudzenie w ogrodzie SPA”, w którym główną nagrodę stanowił ekskluzywny pobyt dla dwóch osób w szwajcarskim SPA. Konkurs towarzyszył szeroko zakrojonej kampanii wizerunkowej jednej z marek znajdujących się w portfolio Grupy, w ramach której promowano nową linię kosmetyków pielęgnacyjnych Ogród SPA w odświeżonej szacie graficznej i pod nowym logo Laboratorium Kolastyna. Ogromny sukces I edycji konkursu sprawił, że uruchomiono jego II edycję, która zakończy się 30 kwietnia 2007 roku.
0 1 0 4.04.2007Interia.pl nawiązuje współpracę technologiczną z AGHInteria.pl podpisała umowę o współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie. W ramach porozumienia prowadzone będą prace nad rozwojem nowych technologii internetowych realizowanych w ramach projektu badawczo - rozwojowego Fabin, który jest najnowszym przedsięwzięciem spółki Interia.pl. Głównymi obszarami rozwoju technologicznego będą systemy multimedialne, komunikacyjne i Społecznościowe.
0 1 0 4.04.2007Pierwsza kampania multilaunchowa dla BMW PolskaW marcu rozpoczęliśmy pierwszą w historii multilaunchową kampanię BMW w Polsce, promującą aż cztery premiery: nowe modele serii 1, 5, X5 i 3 Cabrio.
0 1 0 4.04.2007Kreatywność w pracyB. Beatty, Creativity at Work: Why It's Important and What It Takes, "Marketing Profs", 3.04.2007Czy do wykorzystywania twórczego myślenia trzeba wciąż jeszcze zachęcać? Pewnie nie(!), ale na wszelki wypadek warto przypomnieć jego ogólne zasady oraz podkreślić korzyści, jakie ze sobą niesie.
0 1 0 4.04.200718 rzeczy, które musisz wiedzieć na temat własnej strony internetowejJ. Bader, 18 Things You Need to Know About Web Marketing (but Are Afraid to Believe), "Marketing Profs", 3.04.2007Tytuł mówi sam za siebie - nic dodać, nic ująć...
0 1 0 4.04.2007Konsument wpółczesnym rynkowym potentatemM. Lindstrom, Consumer Power in a Flash, "ClickZ", 27.03.2007Nadeszły przerażające czasy dla rynkowych gigantów! Jeszcze niedawno nikomu się nie śniło, by pojedyncza osoba mogła w jakikolwiek sposób zagrozić uznanej marce; obecnie - głównie dzięki "mediom społecznym" - już niemal niczego nie da się zatuszować.