Espresso

24 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2007

Secus – instynkt łowcy

Dojrzałość, wiedza i pasja połączone z instynktem inwestycyjnym to główne wyróżniki nowej identyfikacji marki Secus. Nieodłącznym elementem i symbolem tożsamości marki, wykorzystywanym w logotypach firm Secus Asset Management SA, niezależnego domu maklerskiego, oraz Secus Sp. z o.o., inwestora działającego na rynku private equity, stał się łowca. Ma on symbolizować wyjątkową zdolność do wyszukiwania wysoce zyskownych okazji inwestycyjnych, bezkompromisowość w podejściu do inwestycji oraz efektywność w zarządzaniu aktywami.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2007

Nowa ChocolAda na Święta

Tuż przed Bożym Narodzeniem agencja reklamowa ChocolAd przeprowadziła akcję świąteczną u swoich klientów oraz w pociągu IC relacji Warszawa - Kraków. Celem działań w InterCity było poinformowanie o charakterze firmy oraz jej nowatorskim podejściu do podejmowanych zadań. Hostessy ubrane w firmowe stroje rozdawały podróżującym pyszne czekolady zapakowane według projektu agencji, składając świąteczne życzenia. Jak się okazało wydarzenie to było dla wszystkich miłą niespodzianką.

Poprzednie Następne