0 1 0 12.04.2007Pubicis dla młodychPod patronatem agencji reklamowej Publicis rusza przeznaczone głównie dla studentów seminarium na temat kreowania skutecznej reklamy.
0 1 0 12.04.2007Paralotna – nowa kampania dla PromenadyAgencja Reklamowa Paralotna w ramach długofalowej strategii CH Promenada przygotowała kolejne dwa projekty dla kampanii” Bajkowy Świat Promenady”.
0 1 0 12.04.2007V&P organizuje Akcję Uroda dla NIVEA PolskaEvent Uroda to główne wydarzenie w kanale nowoczesnym, podczas którego będą wspólnie promowane wszystkie nowości NIVEA, wprowadzone na polski rynek w styczniu 2007 r.
0 1 0 12.04.2007PZL i Optimum Media OMD będą obsługiwać PKO TFI11 kwietnia 2007 r. - PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozstrzygnęło toczące się równolegle dwa przetargi: na agencję reklamową oraz dom mediowy. Obsługą reklamową Towarzystwa będzie się zajmować agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny będzie dom mediowy Optimum Media OMD.
0 1 0 12.04.2007Cement Górażdże przy głównych trasach w Polsce1 kwietnia ruszyła kampania cementu Górażdże pod hasłem „Inspirujący materiał budujący”. Plakaty rozwieszono na kilkudziesięciu tablicach sieci Motorway (12x4 m) należących do firmy reklamy zewnętrznej Jet Line. Akcja promocyjna potrwa przez cały kwiecień.
0 1 0 12.04.2007Nowa akcja promocyjna marki VolvoAgencja inplusPR przygotuje nową akcję promocyjną - 19 kwietnia, na płycie lotniska w Kamieniu Śląskim zaprezentowany zostanie nowoczesny autobus Volvo 9700.
0 1 0 12.04.2007Hand Made dla Smaków Świata FelixAgencja Hand Made przygotowała kreację promocji konsumenckiej wprowadzającej na rynek nową linię produktów pod marką Felix – Smaki Świata.
0 1 0 12.04.2007Genesys przyznał Złoty Certyfikat firmie IBMGenesys Telecommunications Laboratories, Inc., spółka należąca do Alcatel-Lucent, ogłosiła, że firma IBM otrzymała Złoty Certyfikat Genesys w Europie za obsługę pakietu oprogramowania Genesys. IBM nagrodzono za najwyższą jakość usług i zapewnienie satysfakcji klienta.
0 1 0 12.04.2007Soul and Mind Opakowania dla Kompanii PiwowarskiejKompania Piwowarska S.A. odświeża opakowania oraz tworzy nowy system identyfikacji dla marki Lech Pils. Za realizację działań odpowiada agencja Soul and Mind Opakowania. Produkty objęte zmianami pojawiły się na rynku na początku kwietnia br.
0 1 0 12.04.2007Odpowiedzialny marketing według Bacardi – Martini PolskaOdpowiedzialność społeczna i odpowiedzialny marketing to priorytety dla Bacardi - Martini Polska. Celem firmy jest propagowanie bezpiecznego i właściwego spożywania alkoholu. Przykładem odpowiedzialnej polityki firmy jest organizowana od sześciu lat Olimpiada Młodych Barmanów.