0 1 0 0 0 25.01.2007Salt & Pepper zmienia siedzibę29 stycznia 2007 Agencja Reklamowa Salt & Pepper zmieniła siedzibę.
0 1 0 0 0 25.01.2007Zatrzymaj bezcenne chwile z marką DuracellRuszyła pierwsza edycja fotokonkursu zorganizowanego przez markę Duracell. Internetowy konkurs pod hasłem „Bezcenne chwile” przeznaczony jest dla wszystkich miłośników fotografii i będzie trwać do połowy marca br. Fotokonkurs Duracell to okazja do uzyskania profesjonalnych porad ekspertów w zakresie fotografii, a także wygrania atrakcyjnych nagród ufundowanych przez organizatora.
0 1 0 0 0 25.01.2007Ruszył nowy serwis internetowy Polskiego Radia KatowiceNajwiększa regionalna rozgłośnia radia publicznego w Polsce uruchomiła oficjalną wersję portalu internetowego, w rozbudowie którego będą uczestniczyli słuchacze. Pod adresem www.radio.katowice.pl użytkownicy mogą znaleźć informacje o programie i dziennikarzach, ale także otrzymywać aktualizowane przez całą dobę wiadomości z regionu, informacje kulturalne oraz sportowe. Udostępniono subskrypcję newslettera i aktualności w formacie RSS. W przypadku newsów oraz niektórych audycji uruchomiono podcasting.
0 1 0 0 0 25.01.2007„Warka Uznanie na Pomorzu”Dynamiczny pościg, męska rywalizacja, apetyczne ujęcia piwa i najnowszy hit zespołu Brainstorm, to nowa reklama Warki.
0 1 0 0 0 25.01.2007Fotokasty – nowatorski produkt multimedialny VisaVis.plKolektyw fotografów Visavis.pl stworzył nowatorską formę prezentacji fotoreportaży. Fotokasty to przekaz multimedialny wychodzący naprzeciw ewolucji rynku prasowego, internetowego i fotograficznego.
0 1 0 0 0 25.01.2007Markowe bajanieM. Lindstrom, Brand-ish Opinion, "ClickZ", 23.01.2007 "Nieważne jak, byleby się mówiło" - ta zasada bardzo często pozwala przetrwać na rynku, na którym - nieco paradoksalnie - konsumenci nudzą się markami bez skazy.
0 1 0 0 0 25.01.2007Direct Mail – czy dużo wysyłamy?M. Campanelli, QAS: 54 percent of firms don’t know how much DM they send, "DMNews", 24.01.2007 Jak wynika z badań zleconych przez QAS Ltd. w Londynie, ponad połowa firm na świecie nie orientuje się, jak dużo marketingowej poczty wysyła rocznie do (potencjalnych) klientów!
0 1 0 0 0 25.01.2007Gdzie znaleźć e-mailowych copywriterów i jak im płacićK. Gedney, Where to Find E-Mail Copywriters and What to Pay Them, "Clickz", 24.01.2007 Autorka kontynuuje swój cykl artykułów dotyczących (i zachęcających do) zatrudniania e-mailowych copywriterów, skupiając się szczególnie na kwestii wynagrodzeń.
0 1 0 0 0 24.01.2007Ashlee Simpson – dziewczyną SKECHERS’aAshlee Simpson, gwiazda muzyki pop i zdobywczyni platynowych płyt dołączyła do alei gwiazd SKECHERS’a, stając się twarzą marki w światowej kampanii reklamowej 2007 roku. Kampania inspirowana jest życiem piosenkarki podczas tournee, na scenie a także w codziennym życiu z przyjaciółmi. Ashlee Simpson nie jest pierwszą, muzyczną ikoną marki SKECHERS. Jej poprzedniczkami były Britney Spears oraz Christina Augilera. Kampania toczyć się będzie na wielu poziomach komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 24.01.2007Specjalny dodatek „Zrób badanie, zadbaj o życie”W najbliższy czwartek wraz z „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek z okazji II Tygodnia Walki z Rakiem Szyjki Macicy (22 do 29 stycznia 2007).