Espresso

17 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2006

Ronaldo w kampanii telefonu komórkowego BenQ-Siemens EF81

15 maja br. wystartowała na polskim rynku kampania reklamowa telefonu komórkowego BenQ-Siemens EF81. To pierwsze, zakrojone na tak dużą skalę działania, prowadzone przez spółkę BenQ Poland, związane z promocją produktów nowej marki BenQ-Siemens. Kampania modelu EF81 prowadzona będzie w sześciu stacjach telewizyjnych i dodatkowo w kanałach tematycznych, na łamach szesnastu tytułów prasowych oraz w Internecie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2006

„Największy zasięg Cityboard Media” – kampania autopromocyjna

Cityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, rozpoczęła w połowie maja kampanię autopromocyjną, której celem jest prezentacja wielkiego formatu nośników oraz ogólnopolskiego zasięgu Cityboard Media. Są to kolejne działania reklamowe wzmacniające wizerunek firmy i budujące świadomości marki Cityboard Media. Ta kampania to swoiste credo Cityboard Media – hasła w sposób jednoznaczny prezentują firmę, jej pozycję oraz ofertę.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2006

Indykpol z Polską Akcją Humanitarną

W dniu dzisiejszym firma Indykpol SA przekazała paczki żywnościowe dla ponad 3 000 tysięcy uczniów z siedmiu szkół podstawowych województwa warmińsko-mazurskiego. Pośród obdarowanych znalazły się placówki w Gołdapii, Korszy, Bartoszycach, Orzyszu i Pozedrzu. Akcja była częścią długotrwałej współpracy pomiędzy Indykpolem, a fundacją Janiny Ochojskiej – Polską Akcją Humanitarną. W grudniu zeszłego roku Indykpol ufundował paczki świąteczne dla dzieci z gimnazjum w Ornecie, a także przekazywał cześć zysków ze sprzedaży swoich produktów oznaczonych symbolem Pajacyk.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2006

Kampania „Z miłości serc” w internecie

Firmy stat.pl, Gemius SA oraz spółka Polskie Badania Internetu (PBI) udostępniły Fundacji „Z miłości serc” bezpłatnie powierzchnię reklamową na ponad 20 tysiącach stron internetowych. To kolejna cegiełka na rzecz ratowania życia Agnieszki Nieznańskiej, dwudziestopięciolatki chorej na raka kości. Dzięki wspólnej akcji kampania społeczna fundacji dotarła do niemal 1,7 miliona potencjalnych darczyńców i ludzi dobrej woli.

Poprzednie Następne