0 1 0 0 0 30.01.2007Specjalne wydania „Gazety Praca” w „Gazecie Wyborczej”Od jutra, przez trzy kolejne wtorki, do "Gazety Wyborczej" będą dołączane specjalne wydania "Gazety Praca", skierowane do konkretnych grup zawodowych.
0 1 0 0 0 29.01.2007Euro RSCG 4D dla Telekomunikacji PolskiejAgencja Euro RSCG 4D rozpoczęła współpracę z Telekomunikacją Polską - Dywizją Usług dla Biznesu. Współpraca ta będzie obejmowała wszystkie projekty ATL i BTL, ich kreację, strategię oraz komunikację. .
0 1 0 0 0 29.01.2007MindChili na ulicy“Pieniądze leżą na ulicy, trzeba tylko wiedzieć na której” to hasło nowej kampanii promującej kredyt gotówkowy GETIN Banku. W ramach kampanii przeprowadzone zostaną działania w internecie oraz akcje BTL wykorzystujące miękkie POSM. Pomysłodawcą koncepcji kreatywnej jest agencja interaktywna MindChili. MindChili odpowiada również za przeprowadzenie działań w internecie.
0 1 0 0 0 29.01.2007Nowy wizerunek marki JupiJupi, marka 100% soków będąca w asortymencie firmy Kofola Polska, w ramach kampanii promującej nowe opakowania i odświeżony wizerunek, uruchomiła stronę www.jupiland.com. Serwis zostanie wkrótce przystosowany do odbiorców z kolejnych krajów europejskich: Czech, Słowacji i Węgier. Wykonanie serwisów powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia.
0 1 0 0 0 29.01.2007PRIMUM Public Relations uderzy muzycznie z Hard Rock CafeAgencja PRIMUM Public Relations podpisała umowę na działania PR z polską filią światowej sieci restauracji HARD ROCK CAFE. Hard Rock Cafe Warsaw mieścić się będzie w nowootwieranym centrum handlowym „Złote Tarasy”.
0 1 0 0 0 29.01.2007V&P oferuje produkty wspierające sprzedażDział Direct Marketing V&P opracował program o nazwie SalesForce System, służący do zarządzania sprzedażą skierowaną do dystrybutorów i motywowania przedstawicieli handlowych. SalesForce System działa w oparciu o nowoczesny system baz danych, odpowiednio zabezpieczony zgodnie z ustawowymi wytycznymi gwarantujący poufność informacji.
0 1 0 0 0 29.01.2007Druga odsłona kampanii AdWords serwisu pkt.pl w GoogleWyszukiwarka pkt.pl rusza z drugą odsłoną kampanii AdWords w Google. Użytkownicy uzyskają dokładniejsze dopasowanie informacji wyświetlanej na pkt.pl do pytania wpisanego w wyszukiwarkę Google.
0 1 0 0 0 29.01.2007Don Peppers, światowy ekspert CRM w PolsceDon Peppers, uznany przez brytyjski The Times za jednego z najbardziej wpływowych intelektualistów we współczesnym marketingu, którego Brytyjski Chartered Institute for Marketing umieścił na liście 50 najwybitniejszych umysłów biznesu, przyjeżdża do Polski. Don Peppers podzieli się innowacyjnymi technikami One to One Marketing, wykorzystywanymi w budowaniu relacji z klientami - spotkanie odbędzie się 28 lutego w hotelu Marriott w Warszawie. Organizatorem spotkania jest BIGRAM S.A., firma doradztwa personalnego.
0 1 0 0 0 29.01.2007Gazeta Wyborcza znów lideremW grudniu na szczyt rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” po dwóch miesiącach nieobecności wróciła Gazeta Wyborcza. W pierwszej piętnastce najchętniej cytowanych mediów znalazły się aż dwie stacje telewizyjne – TVN i TVN 24 oraz trzy stacje radiowe – Radio ZET, RMF FM i PR1. Bez niespodzianek wśród tygodników opinii – prym wiedzie Wprost. Najgłośniejszą grudniową aferą okazała się seksafera w Samoobronie.
0 1 0 0 0 27.01.2007„FILM” przejęty przez Platformę Mediową Point Group S.A.26 stycznia 2007 r., Media Point Group Sp. z o.o., wchodząca w skład Platformy Mediowej Point Group S.A., kupiła od Hachette Filipacchi Polska Sp. z o.o. magazyn "FILM” wraz z prawem do domeny internetowej www.film.com.pl oraz uprawnieniami do przyznawania prestiżowej nagrody filmowej "Złota Kaczka”.