0 1 0 0 0 5.02.2007Nagrody „Wdechy 2006” rozdane„Gazeta Co Jest Grane” – piątkowy dodatek do „Gazety Wyborczej” w nakładzie stołecznym – ogłosił zwycięzców do nagrody „Wdechy 2006” w kategoriach: Człowiek Roku, Miejsce Roku i Wydarzenie Roku.
0 1 0 0 0 5.02.2007Wizerunek firmy VOX – budowanie od podstawRozpoczynając ponad rok temu współpracę z firmą VOX, Agencja Reklamowa GPD Advertising jako priorytet ustaliła stworzenie spójnego, konsekwentnego zbioru zasad, które stanowić będą filar dla długofalowego budowania wizerunku marki. Efektem prac jest zakończenie tworzenia CI dla firmy VOX, a wraz z nim ustanowienie nowej strategii komunikacji marki.
0 1 0 0 0 5.02.2007Raport Starlinka – Rynek reklamowy 2006Wartość rynku reklamowego w 2006 r. przekroczyła 5,5 mld zł wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. Najszybciej rosły wydatki w sektorze finanse i usługi marketingowe.
0 1 0 0 0 5.02.2007Sukces WPtvZaledwie miesiąc od uruchomienia internetowej telewizji Wirtualnej Polski liczba użytkowników wyniosła 1 044 092 (Wszystkie dane: GemiusTraffic, styczeń 2007). W tym czasie pobrali oni ponad 9 mln plików. Średnio dziennie internetowy telewidz spędzał w serwisie WP blisko 33 minuty.
0 1 0 0 0 5.02.2007Oriflame z SAREZ początkiem nowego roku szwedzka firma kosmetyczna Oriflame rozpoczęła współpracę ze specjalizującą się w e-mail marketingu spółką SARE.
0 1 0 0 0 5.02.2007ERA Nadaje Rytm – nowa kampania Ery rozpoczynająca długofalowy program komunikacyjnyPTC, operator sieci Era, w swojej strategii dążenia do najwyższej jakości świadczonych usług i do kompleksowej obsługi klientów, uruchamia długofalowy program promocji i wzmacniania relacji z marką pod hasłem „Era Nadaje Rytm”. Program obejmie działania sponsoringowe, organizację koncertów, udostępnianie specjalnego contentu, a także działania promocyjne prowadzone wraz z producentami telefonów.
0 1 0 0 0 5.02.2007Jury konkursu Media Trendy 2007Znany jest już skład jury konkursu Media Trendy 2007 organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Jury składa się z dwóch grup, które ocenią projekty dotyczące innowacji w planowaniu mediów oraz innowacji w mediach.
0 1 0 0 0 5.02.2007Kampania fit Mix-ów Warzywnych Felco1 lutego br. ruszyła telewizyjna kampania sponsoringowa, wspierająca wprowadzenie na rynek najnowszej linii mrożonek Felco.
0 1 0 0 0 5.02.2007Mobilna Galeria DesignuMobilna Galeria Designu – społeczna inicjatywa realizowana przez firmę Business Consulting, lidera na rynku reklamy na autobusach i tramwajach, Akademię Sztuk Pięknych w Katowicach oraz Śląski Zamek Sztuki i Przedsiębiorczości, nabiera rozpędu.
0 1 0 0 0 5.02.2007TomTom odświeża swój korporacyjny wizerunekTomTom odświeża swój korporacyjny wizerunek, odzwierciedlając wzrastającą pozycję firmy i rosnące portfolio produktów