Espresso

6 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2007

Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię nowej Corolli dla Toyota Motor Europe

Polski oddział Saatchi & Saatchi przygotował dla Toyota Motor Europe kampanię reklamową nowej Toyoty Corolli. Obejmie ona 9 europejskich rynków. W zakresie jej realizacji agencja współpracuje bezpośrednio z Toyota Motor Europe.
„Fakt powierzenia nam realizacji pan-europejskiej kampanii nowego modelu Toyoty potwierdza silną pozycję polskiego oddziału w ramach europejskiej sieci Saatchi & Saatchi. Realizacja tego projektu była dla nas niewątpliwie nowym i ciekawym doświadczeniem” mówi Marek Żołędziowski, CEO Saatchi & Saatchi.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2007

Lenovo głównym sponsorem AT&T Williams Formuły 1

Lenovo uzyskało tytuł głównego sponsora AT&T Williams i dostarcza zaawansowane rozwiązania informatyczne do obsługi tego znanego zespołu Formuły 1. Technologie komputerowe Lenovo zostaną wykorzystane przez zespół AT&T Williams w wielu obszarach, począwszy od kontroli zapłonu do działań w trakcie wyścigu i kontroli stanu zapasów. Logo Lenovo zostanie wyeksponowane w wyróżniającym się miejscu na samochodach w 2007 r. kierowców Nico Rosberga i Aleksa Wurza.

Poprzednie Następne