0 1 0 0 0 6.02.2007AdWorks dla grupy Deutsche BankAgencja AdWorks należąca do grupy Mothership realizuje kampanię reklamową wprowadzającą na rynek markę db kredyt należącą do grupy Deutsche Bank. db kredyt to sieć oddziałów specjalizująca się w udzielaniu kredytów konsumenckich na atrakcyjnych warunkach.
0 1 0 0 0 6.02.2007Cityboard Media wspiera studia w PolsceCityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej aktywnie włączyła się w promocję akcji „POLSKA - WYPASIONY KLIMAT NA STUDIA”. Jest to ogólnopolska kampania społeczna, której celem jest powstrzymanie młodzieży przed wyjazdem na studia zagraniczne, poprzez wskazanie unikatowych walorów polskich uczelni.
0 1 0 0 0 6.02.2007FFCreation.com dla Axa UbezpieczeniaAgencja reklamowa FFCreation.com zajęła się stworzeniem i realizacją nowej kampanii internetowej dla Axa Ubezpieczenia. Projekt nawiązuje do emitowanej równolegle kampanii telewizyjnej Ubezpieczyciela. Warszawska Agencja stworzyła 3 linie kreacyjne, które promują elementy oferty AXA . Benefity te są komunikowane w inny sposób, niż w reklamie telewizyjnej.
0 1 0 0 0 6.02.2007Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię nowej Corolli dla Toyota Motor EuropePolski oddział Saatchi & Saatchi przygotował dla Toyota Motor Europe kampanię reklamową nowej Toyoty Corolli. Obejmie ona 9 europejskich rynków. W zakresie jej realizacji agencja współpracuje bezpośrednio z Toyota Motor Europe. „Fakt powierzenia nam realizacji pan-europejskiej kampanii nowego modelu Toyoty potwierdza silną pozycję polskiego oddziału w ramach europejskiej sieci Saatchi & Saatchi. Realizacja tego projektu była dla nas niewątpliwie nowym i ciekawym doświadczeniem” mówi Marek Żołędziowski, CEO Saatchi & Saatchi.
0 1 0 0 0 6.02.2007Zmieniona „Gazeta Komunikaty” w „Gazecie Wyborczej”„Gazeta Komunikaty”, dodatek „Gazety Wyborczej” ukazała się dzisiaj w odmienionej formie.Główne zmiany polegają na wprowadzeniu tematycznego usystematyzowania zamieszczanych komunikatów. Komunikaty – nieruchomości oraz Komunikaty - zamówienia publiczne, komunikaty urzędów i firm, ogłoszenia sądowe i inne.
0 1 0 0 0 6.02.2007Marketing 2.0Ogólnoświatowe trendy nowych rozwiązań opartych na Internecie pozostawiają inne sektory komunikacji daleko w tyle – wskazuje na to podsumowanie branży interaktywnej w 2006 roku. Czy rzeczywiście nie nadążamy za nowymi technologiami?
0 1 0 0 0 6.02.2007Harnaś kontynuuje sponsoring łódzkiego WidzewaMarka Harnaś będzie sponsorem głównym Widzewa Łódź co najmniej do połowy 2008 roku, na mocy podpisanego dziś kontraktu pomiędzy Stowarzyszeniem Widzew Łódź i firmą Carlsberg Polska, która jest właścicielem marki Harnaś.
0 1 0 0 0 6.02.2007Glaubicz Garwolińska Consultants z Polcolorit S. A.Glaubicz Garwolińska Consultants pozyskała nowego Klienta. Od 1 lutego br. firma będzie obsługiwać Polcolorit S.A., jedną z największych i najnowocześniejszych firm na krajowym rynku ceramiki. Współpraca przewiduje kompleksową obsługę w zakresie Public i Investor Relations.
0 1 0 0 0 6.02.2007Lenovo głównym sponsorem AT&T Williams Formuły 1Lenovo uzyskało tytuł głównego sponsora AT&T Williams i dostarcza zaawansowane rozwiązania informatyczne do obsługi tego znanego zespołu Formuły 1. Technologie komputerowe Lenovo zostaną wykorzystane przez zespół AT&T Williams w wielu obszarach, począwszy od kontroli zapłonu do działań w trakcie wyścigu i kontroli stanu zapasów. Logo Lenovo zostanie wyeksponowane w wyróżniającym się miejscu na samochodach w 2007 r. kierowców Nico Rosberga i Aleksa Wurza.
0 1 0 0 0 6.02.2007McCann Erickson i Momentum Worldwide wygrały przetarg na obsługę marki LuksusowaMcCann Erickson i Momentum (wcześniej MRM Momentum) – firmy należące do McCann Worldgroup, w drodze rozstrzygniętego pod koniec stycznia przetargu, zdobyły budżet marki Luksusowa.