0 1 0 0 0 2.10.2006Target Marketing Group dla marki IneaNajwięksi wielkopolscy operatorzy kablowi: TKP, PUT Koma, ELSAT oraz ICP rozpoczęli kampanię wizerunkową wspólnego produktu - marki INEA, łączącego dostęp do szerokopasmowego internetu, telefonii stacjonarnej oraz telewizji kablowej.
0 1 0 0 0 2.10.2006Festiwal Smaku na otwarcie Wild Bean CafeAgencja GPD promuje nowe restauracje przy BP.
0 1 0 0 0 2.10.2006Wielkie joł! Nadchodzi TedefonTede – najbardziej znany polski artysta sceny hip-hop - oraz Samsung Electronics Polska wprowadzają na polski rynek TEDEFON. Design telefonu został zaprojektowany przez Tede, a przygotowany przez Cybe – jednego z najlepszych malarzy grafitti w Polsce. Tedefon wyposażony jest w specjalnie przygotowane tapety i dzwonki MP3 z muzyką hip-hop związane z czwartą solową płytą Tede "Esende Mylffon".
0 1 0 0 0 2.10.2006Men at Work wspiera nową kampanię Laboratorium Kolastyna S.A.Agencja Men at Work została wybrana w drodze przetargu do obsługi BTL kampanii promocyjnej marki kosmetycznej Laboratorium Kolastyna. Kampania jest zaplanowana na koniec roku (październik, listopad, grudzień). Celem kampanii, poza pozycjonowaniem marki, jest wypromowanie nowej linii produktów adresowanych do kobiet w wieku 25-39 lat. Men at Work odpowiada za akcję samplingową, przygotowanie materiałów POS dla handlu oraz przeprowadzenie konkursu konsumenckiego. Nowe produkty będą reklamowane w TV, prasie oraz na nośnikach zewnętrznych (outdoor).
0 1 0 0 0 2.10.2006Eurostudent w nowym roku akademickimW dyskretnie odświeżonej szacie graficznej i w rekordowo dużej objętości „Magazyn Akademicki Eurostudent” – najpoczytniejsze czasopismo studenckie – rozpoczyna nowy rok akademicki. W październikowym numerze pisma znajdą się, jak zwykle, najbardziej aktualne tematy z życia studenckiego.
0 1 0 0 0 2.10.2006Słodki Wawel w porywającym rytmiePierwsze spotkanie Agencji Reklamowej GPD z firmą Wawel zaowocowało nową, ekspresyjną wersją telewizyjnego przeboju słodkiego trio – Kasztanków, Tiki-Taków i Malagi.
0 1 0 0 0 2.10.2006II Edycja programu wolontariatu w ProvidencieWyremontowali świetlicę dla niewidomych w Poznaniu, pomogli dzieciom niepełnosprawnym z Krakowa wystawić spektakl, zebrali pieniądze na odnowienie spalonej szkoły w Gliwicach. Kto? Wolontariusze firmy Provident w ramach programu „Tak! Pomagam”. Zrobią jeszcze więcej. Już 2 października rozpoczyna się druga edycja programu.
0 1 0 0 0 2.10.2006Akcje promocyjne FRoSTY – jesień 2006We wrześniu rozpoczyna się już kolejny raz konsumencka kampania promocyjna produktów rybnych marki FRoSTA – pt. „Złota Rybka spełnia życzenia”. Ma ona na celu wsparcie sprzedaży oraz promocję wizerunku marki FRoSTA. Udział w promocji biorą wszystkie produkty rybne FRoSTY.
0 1 0 0 0 2.10.2006Discovery Channel promuje swoje programy w nowatorski sposóbW piątek 29 września, na zewnętrznych ścianach budynków w centrum Warszawy, pojawiło się dwóch alpinistów pomiędzy którymi rozpostarto 6 metrowy baner z napisem „Myślisz, że nasz zawód jest niebezpieczny? Oglądaj Discovery Channel 30 września – 1 października od godz. 12.00”. Mężczyźni powoli opuszczali się w dół budynków, dając tym samym szansę wszystkim przechodniom oraz pracownikom biur na dokładne zapoznanie się z treścią niezwykłego przekazu.
0 1 0 0 0 2.10.2006Wrocławskie autobusy Electro WorlduWe Wrocławiu trwa gigantyczna kampania nowego sklepu ELECTRO WORLD, realizowana przez CAM Media. Jest to największa jak dotąd kampania Transit Advertising przeprowadzana w tym mieście.