Espresso

9 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2006

IMR advertising by PR dla preparatu Myalgan

IMR advertising by PR rozpoczęła całoroczną kampanię PR dla preparatu Myalgan (Klient: Hamida Pharma). Jest to preparat przynoszący ulgę i poprawę komfortu życia w fibromialgii, a także w zespole przewlekłego zmęczenia. IMR advertising by PR przygotowało wiele tekstów - od krótkich resume począwszy dotyczących preparatu Myalgan przez opis techniki jego wytwarzania na popularnonaukowych analizach możliwych przyczyn i odpowiednich terapii fibromialgii skończywszy. Materiały dystrybuowane są wśród dziennikarzy pism kobiecych, zdrowotnych, popularnonaukowych i dodatków zdrowotnych codziennych gazet lokalnych. Osobną grupę stanowią pisma skierowane do lekarzy rodzinnych, którzy mają wielkie znacznie dla prawidłowej diagnozy fibromialgii.

8 marca 2006

Poprzednie Następne