0 1 0 0 0 11.02.2007Nowy serwis Bystrzak.plFeedback / Hill & Knowlton wspólnie z agencją interaktywną Discipl!ne Media Group powołały serwis internetowy dla rodziców i dzieci www.bystrzak.pl/. Serwis jest częścią kampanii świadomościowej towarzyszącej wprowadzeniu na rynek margaryny Rama Idea – produktu dla całej rodziny, który zawiera składniki budujące mózg i pozytywnie wpływające na jego funkcjonowanie.
0 1 0 0 0 11.02.2007TBWAPR dla Warsaw Destination AllianceAgencja TBWAPR i Fundacja Warsaw Destination Alliance podpisały roczny kontrakt na obsługę public relations. Zadaniem TBWAPR jest realizacja działań PR, wspierających budowanie atrakcyjnego wizerunku Warszawy na świecie.
0 1 0 0 0 11.02.2007Ruszył nowy serwis internetowy dla marki „Cukier Królewski”Firma Südzucker Polska uruchomiła właśnie nową witrynę internetową dla marki „Cukier Królewski” www.cukier-krolewski.pl/. Kilka miesięcy wcześniej odświeżono serwis korporacyjny www.suedzucker.pl/, którego istotną częścią składową jest rozbudowana witryna skierowana do plantatorów. Usługa stworzona została z myślą o potrzebach konsumentów, jak również partnerów biznesowych i plantatorów.
0 1 0 0 0 11.02.2007Toruńskie Piwnice Win „VINPOL” klientem Agencji SUPERBAgencja „SUPERB” podpisała kontrakt na obsługę firmy „VINPOL”. „SUPERB” będzie odpowiadać za kontakty z mediami oraz doradzać w zakresie budowania wizerunku marek oferowanych przez firmę. Agencja będzie odpowiedzialna za wdrożenie strategii komunikowania wizerunku wszystkich marek oferowanych przez „Vinpol” w mediach, wzmacnianie ich rozpoznawalności oraz wspieranie procesów sprzedażowych producenta. Poprzednio dla firmy „Vinpol” pracowała agencja FOKUS PR. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert, po uprzednim zrealizowaniu kampanii produktowej na rzecz brandu Grzane Starotoruńskie.
0 1 0 0 0 11.02.2007Baumit i jego piłkarze znów niezawodniBaumit po raz drugi został wyróżniony za niezawodność w sponsorowaniu wrocławskiego sportu. Nagrodę wręczył przedstawicielom firmy Prezydent Wrocławia Rafał Dutkiewicz.
0 1 0 0 0 11.02.2007KEI.PL dla Caritas PolskaFundacja "Pro Caritate" w imieniu Caritas w Polsce rozpoczęła współpracę z firmą KEI.PL. To już kolejna organizacja społeczna, która zdecydowała się na profesjonalne usługi hostingowe w KEI.PL.
0 2 0 0 0 11.02.2007Znakomity początek roku dla RMF FMRadio RMF FM sukcesywnie umacnia swoją pozycję w najbardziej cenionej przez reklamodawców grupie docelowej - wśród słuchaczy w wieku 16-49 lat.
0 1 0 0 0 11.02.2007Kinder Mleczna Kanapka na outdoorze1 lutego rozpoczęła się pierwsza kampania firmy Ferrero dla brandu Kinder Mleczna Kanapka wykorzystująca nośniki typu outdoor. Potrwa do końca marca, a widać ją na billboardach oraz nośnikach wielkoformatowych w całej Polsce.
0 1 0 0 0 9.02.2007Cumulus przygotował program lojalnościowy dla PMB SALubelska agencja Cumulus (www.agencjacumulus.pl/) opracowała dla zakładów mięsnych PMB SA oryginalny program lojalnościowy pod nazwą - "Wymień krowę na nagrodę". Programem objęto farmerów - dostawców bydła.
0 1 0 0 0 9.02.2007Kodak i Mozilla łączą siłyOd dziś dzięki przeglądarce internetowej Mozilla Firefox oraz usłudze KODAK Gallery miliony użytkowników internetowego serwisu fotograficznego będzie mogło łatwiej wczytywać i udostępniać swoje zdjęcia.