Espresso

17 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

BIS Polskie Radio organizuje ogólnopolski „Test języka angielskiego i niemieckiego”

Już 27 marca rozpocznie się kolejna akcja edukacyjna BIS Polskiego Radia „Test języka angielskiego i niemieckiego”. - Chcemy zachęcać młodych ludzi do nauki języków obcych, a najlepszym fundować nagrody, które pozwolą im rozwijać swoje umiejętności lingwistyczne. W tym roku, oprócz testu z języka angielskiego, postanowiliśmy zaproponować słuchaczom test z języka niemieckiego, żeby poszerzyć naszą ofertę - mówi Kamil Dąbrowa dyrektor-redaktor naczelny BIS Polskiego Radia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

Wielkie BUDZENIE WIOSNY

Obudź Wiosnę to optymistyczna kampania, której jedynym celem jest manifestacja OPTYMIZMU w tej szaroburej codzienności. W kampanii może wziąć udział każdy bez względu na wiek, płeć czy przekonania. Chodzi jedynie o to, aby obudzić w sobie optymizm i radość. Tegoroczną akcję nakręcają z House i salonami Zibi również: Onet.pl, Gazeta Wyborcza, Roxy FM, SerwisKariery.pl oraz Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Katowicach. Więcej informacji o kampanii na stronie: www.obudzwiosne.pl.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2006

Wystawa ABSOLUT MIASTA jedzie w Polskę

Prezentowana w grudniu 2005 r. w Warszawie wystawa zdjęć ABSOLUT MIASTA cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród osób otwartych na sztukę i nowatorskie, świeże spojrzenie na świat. Marka ABSOLUT postanowiła zaprezentować swoją kolekcję zdjęć w pozostałych dużych miastach Polski. W marcu, kwietniu i maju tego roku wystawa ABSOLUT MIASTA odwiedzi Kraków, Tychy, Katowice, Gliwice, Wrocław, Bytom, Poznań, Łódź, Szczecin, Sopot, Gdańsk i ponownie Warszawę.

Poprzednie Następne