0 1 0 0 0 21.02.2007Akademicki NewitechNewitech podpisał listy intencyjne z dwiema uczelniami wyższymi. Współpraca spółki z informatycznym środowiskiem akademickim ma na celu prowadzenie prac badawczo rozwojowych oraz prowadzenie polityki naboru do spółki przyszłych pracowników.
0 1 0 0 0 21.02.2007Promocja sieci pizzeri8 lutego ruszyła kampania promująca tańszą o 40% pizzę w sieci pizzeri Pizza Dominium. Kampania objęła zasięgiem 6 lokalizacji - w Warszawie Carrefour w C.H Arkadia, Real w Markach, Real w Jankach, oraz dwa hipermarkety sieci Carrefour w Krakowie oraz jeden sieci Real w Zabrzu.
0 1 0 0 0 21.02.2007Słodki Klient MARTIS ConsultingAgencja Public Relations MARTIS Consulting w lutym rozpoczęła długoterminową współpracę z firmą Jutrzenka SA. Umowa dotyczy działań typu media relations, investor relations, a także doradztwa dotyczącego komunikacji wewnętrznej i sytuacji kryzysowych.
0 1 0 0 0 21.02.2007Nowy rekord produkcyjny w fabryce ABSOLUT VODKA w Ahus – 10 000 000 dziewięciolitrowych skrzynek w ciągu 12 miesięcyW ostatnim czasie fabryka w Ahus regularnie bije rekordy produkcyjne. Na przełomie stycznia i lutego 2007 roku padł kolejny rekord.
0 1 0 0 0 21.02.2007Genesys został uznany za lidera rynku i potrójnie nagrodzony za sukcesy w trzech regionach świataFrost & Sullivan uznał firmę Genesys for lidera rynku we wschodniej Azji, Ameryce Północnej i regionie Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.
0 1 0 0 0 21.02.2007Sklep internetowy na wizztravel.pl.Wizztravel.pl nieustannie rozszerza swoją ofertę. Teraz na stronach portalu znalazła się kolejna nowość - zakupy on-ilne w sklepie internetowym.
0 1 0 0 0 21.02.2007Hypery 2007Hyper - jedyny w Polsce blok programowy poświęcony w całości grom video, anime oraz najnowszym tendencjom multimedialnym już po raz czwarty zaprasza do udziału w plebiscycie Hypery 2007.
0 1 0 0 0 21.02.2007Dlaczego klienci otwierają e-maileR. F. Wilson, Why Consumers Open E-mails, "Web Marketing Today", 20.02.2007W oparciu o Third Annual Email Consumer Survey autor stara się odpowiedzieć na pytanie, co decyduje, że wysyłane przez nas e-maile nie giną w morzu korespondencji docierającej do potencjalnego klienta.
0 1 0 0 0 21.02.2007Czy poważnie traktujesz swoich klientów?D. J. Scholes, Are you serious about your customers?, "BtoB", 20.02.2007Autor przypomina, że pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie istniejących relacji powinno zawsze znajdować się w centrum działań marketingu bezpośredniego; przedstawia też wnioski płynące z niewielkiego badania dotyczącego znaczenia tych relacji.
0 1 0 0 2 21.02.2007OTTO – Nowa marka na rynku handlu wysyłkowego w Polsce.W połowie lutego na polskim rynku ukazał się nowy, niedostępny do tej pory w naszym kraju, katalog sprzedaży wysyłkowej OTTO. Jest to najbardziej rozpoznawalna przez klientów w Europie i na świecie marka handlu wysyłkowego. W Polsce zadebiutowała katalogiem na sezon wiosna/lato 2007.