0 1 0 0 0 22.02.2007Zakończył się pierwszy etap konkursu RMF FM i magazynu Playboy: „Dziewczyny, które budzą!”Wczoraj upłynął termin nadsyłania zgłoszeń na konkurs "Dziewczyny, które budzą". Zabawa, organizowana wspólnie przez RMF FM i magazyn Playboy, cieszyła się olbrzymią popularnością.
0 1 0 0 0 22.02.2007ZenithOptimedia stworzył ranking globalnych holdingów mediowychSieć domów mediowych ZenithOptimedia opublikowała swój pierwszy ranking dotyczący przychodów globalnych holdingów mediowych związanych z działalnością reklamową.
0 1 0 0 0 22.02.2007VIII konferencja hurtowni danych i Business Inteligence20 marca w Warszawie odbędzie się VIII edycja konferencji z cyklu hurtownie danych i Business Intelligence (HD i BI) organizowanych przez Centrum Promocji Informatyki. Referaty konferencji będą omawiały m.in. doświadczenia z budowy i wdrażania systemów HD i BI oraz wybrane narzędzia i technologie wspierające HD i BI.
0 1 0 0 0 22.02.2007Poznaj tajemnice reklamy zewnętrzenej1 marca w Warszawie odbędzie się II Konferencja Badaczy Outdooru „Jak działa Outdoor?". O tym jak działa reklama zewnętrzna opowiedzą wybitni eksperci z Wielkiej Brytanii - Ivor Hussein, Brian Jacobs i David Gordon.
0 1 0 0 0 21.02.2007Piracki tosterNajnowszy przebój – toster niemieckiej produkcji oznaczający znakiem Wesołego Rogera każdą porcję pieczywa. Piracka bandera to dopiero początek. Nie będzie zaskoczeniem, jeśli ten ciekawy i zabawny pomysł znajdzie wielu naśladowców. I tak będzie można wypalić sobie na grzance serduszko, pieska, uśmiechniętą buźkę, Jin i Jang, Che Guevarę oraz różne inne popularne znaki graficzne. tomwet.de
0 1 0 0 0 21.02.2007Święty odtwarzacz„Saint B” to przyszłościowy prototyp odtwarzacza mp3. Ma zaskakująco zadowalające parametry techniczne, ale jego siłą jest oczywiście kształt. Rosyjskie studio Manworks Design uprzejmie wyjaśnia - forma odtwarzacza została zainspirowana przez chrześcijański symbol krzyża. Naprawdę? Według zamysłów projektantów odtwarzacz ma być swoistą filozoficzną zagwozdką i prowokować do pytań. Czy można słuchać na nim każdego gatunku muzyki? Czy każdy ma moralne prawo go nosić? Czy święty odtwarzacz to wyznanie wiary w boga czy raczej we współczesną technologię? manworksdesign.com
0 1 0 0 0 21.02.2007Stereo.pl wspiera obronę RospudyKlienci sklepu internetowego Stereo.pl otrzymają zielone wstążki – symbol akcji ochrony Doliny Rospudy.
0 1 0 0 0 21.02.2007Salt & Pepper odświeża Ptasie Mleczko marki MajamiAgencja reklamowa Salt & Pepper rozpoczęła współpracę z nowym Klientem: cukierniczą firmą Majami, która jest producentem m.in. kultowych już wśród smakoszy na całym świecie krówek. Pierwsze zlecenie Majami dla Salt & Pepper dotyczyło stworzenia nowego wizerunku opakowań wielo-smakowej linii Ptasiego Mleczka.
0 1 0 0 0 21.02.2007AVON wybiera domy mediowe w regionie EMEAW ciągu ostatnich 3 miesięcy Avon Cosmetics w drodze przetargów wybrał domy mediowe, z którymi będzie współpracował lokalnie na rynkach regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (Europe, Middle East and Africa). Cały proces koordynował Rafał Szysz, Media Manager EMEA w Avon.
0 1 0 0 0 21.02.2007Tiger Energy Drink – No.1 w PolsceTiger Energy Drink po raz pierwszy w historii "przegonił" lidera rynkowego napojów energetyzujących Red Bulla.