Espresso

23 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
23.02.2007

„Małe przyjemności w życiu są jak prezenty”. Drugi etap kampanii Visa Europe „Pokochaj Każdy Dzień”.

Kampania reklamowa “Pokochaj Każdy Dzień” organizacji Visa Europe, prowadzona z powodzeniem od stycznia 2006 r., wchodzi właśnie w drugą fazę. Zachęcona zeszłorocznym sukcesem kampanii, organizacja Visa Europe trwa przy wątku „małe przyjemności w życiu są jak prezenty”, zaś druga faza kampanii dowodzi, że Visa dobrze rozumie sens przekazu, iż to właśnie małe radości czynią nas szczęśliwymi.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2007

Ponad 80 tys. uczestników akcji Na Śniegu, sponsorowanej przez markę Żywiec.

Od 26 stycznia do 11 lutego mieszkańcy i goście sześciu zimowych kurortów Polski aktywnie uczestniczyli w cyklu zimowych imprez "Na Śniegu", sponsorowanych przez markę Żywiec. W Karpaczu, Szklarskiej Porębie, Szczyrku, Wiśle, Zakopanem i Szczawnicy na wszystkich czekały sportowe atrakcje na ośnieżonych stokach oraz muzyka i zabawa w namiotach Żywca. W akcji wzięło udział ponad 80 tys. osób.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2007

Extremalny serwis INTERIA.PL

W lutym br. w zasobach internetu pojawiła się witryna www.extremalne.interia.pl, skierowana do osób pasjonujących się sportem i ceniących sobie aktywny styl życia. Na stronie internauci mogą odnaleźć wiele cennych informacji i porad dotyczących uprawiania sportów, ciekawe zdjęcia i filmy oraz relacje z imprez z całego świata. Projekt powstał przy współpracy z marką Diverse, twórcą projektu Diverse Extreme Team, wspierającego osoby aktywnie uprawiające dyscypliny sportu o charakterze ekstremalnym.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2007

HealthWay w świecie marki Dr Irena Eris

„Świat marki Dr Irena Eris” - pod takim tytułem do wybranych konsumentów kierowane jest kompleksowe kompendium wiedzy na temat marki Dr Irena Eris. Zbiór informacji na temat wszystkich serii należących do parasola marki Dr Irena Eris kierowany jest przede wszystkim do osób powyżej 25 roku życia, mieszkańców dużych miast przynajmniej średnim wykształceniu. Ekskluzywny informator pozwala konsumentom znaleźć w portfolio marki Dr Irena Eris, odpowiednią dla ich wieku i skóry serię produktową. Kompendium dostępne jest w wyselekcjonowanych drogeriach i perfumeriach. Koncepcję i kreację przygotowała agencja marketingu medycznego HealthWay.

Poprzednie Następne