0 1 0 0 0 23.02.2007Program „Bezpieczeństwo dla Wszystkich” otrzymał nagrodę w konkursie Inicjatyw Bezpieczne DrogiPodczas Gali Bezpieczeństwa, 20 lutego br. w Zamku Królewskim w Warszawie, został rozstrzygnięty konkurs Inicjatyw Bezpieczne Drogi. Program edukacyjny „Bezpieczeństwo dla Wszystkich” otrzymał nagrodę specjalną w kategorii szkoła.
0 1 0 0 0 23.02.2007Z kamerą wśród paczekTak zatytułowano pierwszy z serii trzech oryginalnych filmów, przygotowanych w ramach kampanii marketingu wirusowego DPD Masterlink. Celem kampanii jest podkreślenie zbliżającej się zmiany nazwy firmy z Masterlink na DPD. Grupę docelową stanowią przede wszystkim obecni i potencjalni klienci, media oraz pracownicy firmy.
0 1 0 0 2 23.02.2007„Małe przyjemności w życiu są jak prezenty”. Drugi etap kampanii Visa Europe „Pokochaj Każdy Dzień”.Kampania reklamowa “Pokochaj Każdy Dzień” organizacji Visa Europe, prowadzona z powodzeniem od stycznia 2006 r., wchodzi właśnie w drugą fazę. Zachęcona zeszłorocznym sukcesem kampanii, organizacja Visa Europe trwa przy wątku „małe przyjemności w życiu są jak prezenty”, zaś druga faza kampanii dowodzi, że Visa dobrze rozumie sens przekazu, iż to właśnie małe radości czynią nas szczęśliwymi.
0 1 0 0 0 23.02.2007Turek na straży jakościSery, podobnie jak wino, są jedną z wielkich przyjemności życia, a sztuka ich wytwarzania jedną z najbardziej wyrafinowanych. Wyprodukowanie doskonałego sera o właściwym smaku, aromacie i odpowiedniej konsystencji zależy przede wszystkim od rodzaju mleka oraz od złożonego procesu produkcji i dojrzewania sera.
0 1 0 0 0 23.02.2007Zmieniają się ZozoleAgencja reklamowa Men at Work od początków promocji Zozomania w 2006 roku realizowała projekty dla ZPC Mieszko S.A. Agencja była odpowiedzialna za lifting postaci Zozoli, które ze względu na zmianę pozycjonowania produktów, wyrosły z czterolatków na nastolatki.
0 1 0 0 0 23.02.2007Świat Siatkówki zgłoszony do ZKDPMagazyn sportowy Świat Siatkówki posiada od stycznia nakład kontrolowany. Tytuł został zgłoszony do Związku Kontrolerów i Dystrybutorów Prasy, aby jak twierdzi prezes spółki Sport Marketing House Grzegorz Fajerski uwiarygodnić miesięcznik wśród reklamodawców. W tym samym czasie wydawca magazynu został członkiem Polskiej Izby Wydawców Prasy.
0 1 0 0 0 23.02.2007Ponad 80 tys. uczestników akcji Na Śniegu, sponsorowanej przez markę Żywiec.Od 26 stycznia do 11 lutego mieszkańcy i goście sześciu zimowych kurortów Polski aktywnie uczestniczyli w cyklu zimowych imprez "Na Śniegu", sponsorowanych przez markę Żywiec. W Karpaczu, Szklarskiej Porębie, Szczyrku, Wiśle, Zakopanem i Szczawnicy na wszystkich czekały sportowe atrakcje na ośnieżonych stokach oraz muzyka i zabawa w namiotach Żywca. W akcji wzięło udział ponad 80 tys. osób.
0 1 0 0 0 23.02.2007Powiew egzotyki nad WisłąPKN Orlen powierzył Agencji Allegro zorganizowanie konferencji prasowej z udziałem zespołu Orlen Team, która była podsumowaniem kolejnej edycji Rajdu Dakar. Spotkanie z Jackiem Czachorem, Krzysztofem Hołowczycem i Markiem Dąbrowskim miało miejsce w warszawskiej restauracji Boathouse, która tego dnia przypominała osadę saharyjskich Berberów.
0 1 0 0 0 23.02.2007Extremalny serwis INTERIA.PLW lutym br. w zasobach internetu pojawiła się witryna www.extremalne.interia.pl, skierowana do osób pasjonujących się sportem i ceniących sobie aktywny styl życia. Na stronie internauci mogą odnaleźć wiele cennych informacji i porad dotyczących uprawiania sportów, ciekawe zdjęcia i filmy oraz relacje z imprez z całego świata. Projekt powstał przy współpracy z marką Diverse, twórcą projektu Diverse Extreme Team, wspierającego osoby aktywnie uprawiające dyscypliny sportu o charakterze ekstremalnym.
0 1 0 0 0 23.02.2007HealthWay w świecie marki Dr Irena Eris„Świat marki Dr Irena Eris” - pod takim tytułem do wybranych konsumentów kierowane jest kompleksowe kompendium wiedzy na temat marki Dr Irena Eris. Zbiór informacji na temat wszystkich serii należących do parasola marki Dr Irena Eris kierowany jest przede wszystkim do osób powyżej 25 roku życia, mieszkańców dużych miast przynajmniej średnim wykształceniu. Ekskluzywny informator pozwala konsumentom znaleźć w portfolio marki Dr Irena Eris, odpowiednią dla ich wieku i skóry serię produktową. Kompendium dostępne jest w wyselekcjonowanych drogeriach i perfumeriach. Koncepcję i kreację przygotowała agencja marketingu medycznego HealthWay.