0 1 0 0 0 25.06.2021Znamy laureatów Golden Arrow 2021Poznaliśmy nagrodzonych w Golden Arrow 2021. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketingowców i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.
0 1 0 0 1 25.06.2021Influencer marketing w media miksie obniża kosztyNowe badanie przeprowadzone przez Facebooka wykazało, że połączenie influencer marketingu i płatnych reklam jest skuteczniejsze niż każda z tych strategii z osobna.
2 1 0 0 0 25.06.2021Naruciak i Blowek kontra bohater serialu „Lupin” w interaktywnej grze miejskiejYoutuberzy Naruciak i Blowek spróbują odzyskać naszyjnik „Damy z gronostajem” skradziony z Muzeum Narodowego. To kolejna odsłona akcji promującej premierę serialu „Lupin” Netfliksa.
2 5 0 0 1 25.06.2021Barciś, Wini i ekipa Lecha w finałowym odcinku serialu „Czarna Wołga. Cichy & Mały”21 czerwca odbyła się premiera trzeciej części miniserialu „Czarna Wołga. Cichy & Mały”, zrealizowanego w ramach kampanii promującej Lech Polish Hip-Hop Music Awards. Tym razem dwóch niepokornych „typów znad Odry” granych przez Artura Barcisia i Winiego otrzymało nietypowe zlecenie. Jest to ostatni z odcinków. Zapowiada galę rozdania nagród.
0 1 0 0 0 25.06.2021Bez zaangażowania biznesu świat nie wróci do normalności – pokazuje „Edelman Trust Barometer”Firma Edelman specjalizująca się w komunikacji marketingowej i public relations przygotowała specjalny raport „Edelman Trust Barometer: A World in Trauma”. Wiosenne wydanie raportu potwierdza, że biznes jest najbardziej zaufaną instytucją. Wyprzedza rząd, zwłaszcza na rynkach, które wciąż zmagają się z pandemią koronawirusa.
1 2 0 0 0 25.06.2021Co powie koń? – Aflofarm rusza z kampanią leku na erekcjęCzy koń może reklamować lek na erekcję? Aflofarm w kampanii Inventum Max udowadnia, że tak.
0 1 0 0 0 24.06.2021Western Union wybrał MullenLowe MediaHub do obsługi na ośmiu rynkachWielka Brytania, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Estonia i Austria to rynki, na który działania performance marketingowe dla Western Union realizować będzie MullenLowe MediaHub. Firma ponownie zdecydowała się powierzyć budżet na działania paid social i SEM właśnie MLMH, doceniając wysoki poziom obsługi.
0 1 0 0 0 24.06.2021Google instalował użytkownikom aplikację do śledzenia kontaktów z Covid-19 bez ich zgody?W połowie czerwca amerykański stan Massachusetts zaprezentował aplikację do śledzenia kontaktów z Covid-19. Liczne głosy m.in. z Reddita, Hacker News i recenzji aplikacji w Google Play twierdzą, że Google po cichu instalował tę aplikację na urządzeniach z Androidem bez zgody użytkowników.
0 4 0 0 0 24.06.2021Mural poznańskiego artysty na inwestycji Echo Investment w stolicy WielkopolskiOd połowy czerwca przy ul. Dąbrowskiego 33 w Poznaniu można oglądać mural autorstwa poznańskiego artysty Jędrzeja Hoffmanna. To dzieło zaprojektowane we współpracy z Echo Investment. Powstało z okazji premiery nowej inwestycji dewelopera – Wieży Jeżyce.
0 3 0 0 0 24.06.20216 trendów nowej rzeczywistości. Wyniki raportu „Regiony Nexery 2021”Firma Nexera sprawdziła, jak zmieniło się nasze życie w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Z badania przeprowadzonego przez GfK wynika, że firmy stały się bardziej online, ale początkowy entuzjazm związany z pracą zdalną nieco opadł. W niemal wszystkich urzędach można już załatwić większość spraw przez Internet, jednak część mieszkańców nadal woli odwiedzać urzędy osobiście.