0 1 0 0 0 6.03.2007Nowy klient Po prostu PR i PrimolokoAgencje Primoloko i Po prostu PR wspólnie realizują kolejny projekt. Nowym klientem tego PR-owskiego duetu jest firma Klimastar. Podpisana umowa o współpracy zakłada stworzenie systemu identyfikacji marki, a także przygotowanie i prowadzenie spójnej komunikacji z rynkiem.
0 1 0 0 0 6.03.2007„Wieloklejki” i podwodny świat Danonków1 marca w ramach nowej kampanii promocyjnej Danonków do rąk dzieci trafią atrakcyjne „wieloklejki”. Przetarg na kreację po raz kolejny wygrała agencja Max Arpp.
0 1 0 0 0 6.03.2007Tydzień reklamowy z observer.plPortal observer.pl dokonał przeglądu mijającego tygodnia pod kątem pojawiających się kreacji reklamowych. Nie był to czas obfitujący w nowe projekty, choć pojawiły się sygnały zwiastujące ożywienie. Obserwujemy to przede wszystkim w sektorze finansowym, gdzie banki, przed świętami Wielkanocnymi, oferują przede wszystkim kredyty i pożyczki gotówkowe. Przykładami są: GE Money Bank ze swoim Kredytem Gotówkowym, Lukas Bank promujący "Pożyczki Gotówkowe akcją na Święta Taniej Gotówki!" i Getin Bank z Prostą Pożyczką. Z tego grona wyłamał się największy bankowy detalista – PKO BP, który wystartował z intensywną kampanią Lokaty Żywiołowe Oszczędzanie.
0 1 0 0 0 6.03.2007Boiron i Aurora Communication – PR dla homeopatiiAgencja Aurora Communication, należąca do grupy Pegasus, podpisała umowę na dalszą współpracę z BOIRON - światowym liderem w homeopatii. W ramach współpracy Agencja prowadzi dla Klienta pełen zakres działań public relations: PR produktowy, korporacyjny oraz media relations. Aurora Communication będzie pracować nad dalszym zwiększeniem rozpoznawalności leków Boiron oraz budową pozytywnego wizerunku homeopatii, jako metody terapeutycznej.
0 1 0 0 0 6.03.2007„Cream” docenił kampanię Coca-Cola Light zrealizowaną przez Starcom i NextW najnowszym wydaniu kwartalnika „Cream Magazine”, jednego z najbardziej prestiżowych na świecie tytułów zajmujących się promowaniem kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, zaprezentowana została kampania marki Coca – Cola Light, zrealizowana przez dom mediowy Starcom i Next, departament mediów interaktywnych grupy Starcom MediaVest. Projekt, jako jedyny przykład z polskiego rynku, znalazł się wśród 36 najciekawszych zdaniem „Cream Magazine” akcji reklamowych na świecie.
0 1 0 0 0 6.03.2007Nowy produkt NIVEA Visage – krem DNAge wspierany przez TBWAPolski oddział agencji TBWA opracował strategię i komunikację reklamową dla nowego produktu NIVEA Visage - kremu DNAge, który jest przełomowym produktem w kosmetologii - dzięki aktywnemu kwasowi foliowemu chroni DNA komórek skóry i wspomaga ich odnowę. Skóra zachowuje młody wygląd.
0 1 0 0 0 6.03.2007Telewizja nowej generacji N wprowadza dwie promocje skierowane do nowych Klientów.„Promocja Filmowa" skierowana jest do Klientów planujących zakup nboxa lub nboxa recordera. Przy wyborze minimum trzech spośród wymienionych pakietów: „style moda muzyka"; „dzieci", „sport i motoryzacja", „kultura nauka świat" Klient, do końca września 2007, otrzymuje w prezencie 10 kanałów filmowych dostępnych w pakietach „hity filmowe" i „cinemax":
0 1 0 0 0 6.03.2007Startuje vi edycja Eska Music AwardsPo raz szósty Radio ESKA przyzna swoje nagrody muzyczne dla najpopularniejszych polskich i zagranicznych artystów. Nominacje do nagrody zostaną ogłoszone już 22 marca podczas specjalnej gali w Warszawie. W imprezie weźmie udział ponad 500 zaproszonych gości: gwiazdy muzyki, ich managerowie, przedstawiciele najważniejszych wytwórni fonograficznych oraz media.
0 1 0 0 0 5.03.2007Rosną koszty dotarcia w telewizji w regionie CEE wynika z raportu StarcomuDom mediowy Starcom przygotował raport dotyczący rynku mediów i reklamy w wybranych krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Raport obejmuje rynki Rosji, Ukrainy, Czech, Słowacji, Bułgarii, Litwy i Polski.
0 1 0 0 0 5.03.2007Europejskie Stowarzyszenie Kart Młodzieżowych (Euro 26) z Novimedia CPNowy klientem Novimedia CP jest Europejskie Stowarzyszenie Kart Młodzieżowych. Na zlecenie klienta agencja opracowała projekt folderu, promującego sztandarowy produkt stowarzyszenia – kartę Euro<26. Kolejnym etapem współpracy ma być magazyn dla użytkowników karty w Polsce.