0 1 0 0 0 15.03.2007Jeszcze bardziej apetyczne opakowania BakomaKolejne produkty Bakoma otrzymały nową szatę graficzną. Autorem projektów jest Studio DN. Do zmodernizowanych w ostatnim czasie przez Studio DN opakowań deserów mlecznych Satino i Sonata dołączyły kolejne produkty firmy Bakoma, jogurt Premium oraz jogurt dla dzieci Bakuś.
0 1 0 0 0 15.03.2007MEC Retail w trosce o konsumentaDziś, 15 marca obchodzony jest Dzień Konsumenta. Wiele firm ogranicza swoje działania do tych adresowanych bezpośrednio do kupujących, zapominając o tych, którzy pomagają budować efektywne kanały dystrybucji. Jak ważny jest to obszar działań marketingowych przypomina MEC Retail, specjalistyczny dział Mediaedge:cia istniejący od roku, który już przygotował i zrealizował około 50 kampanii w wyspecjalizowanej prasie handlowej.
0 1 0 0 0 15.03.2007Partner of Promotion dla City InteractivePartner of Promotion dla City Interactive Agencja Partner of Promotion od marca rozpoczęła współpracę z City Interactive w zakresie działań PR i IR związanych z planowanym debiutem na GPW. Po udanym projekcie Gadu-Gadu S.A., agencja podpisała umowę z kolejną firmą zmierzającą na giełdę w Warszawie. Zadaniem Agencji będzie zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie całości działań PR i IR dla City Interactive, jednej z największych i najdynamiczniej rozwijających się firm na rynku produkcji i dystrybucji gier komputerowych.
0 1 0 0 0 15.03.2007Życie jest pełne nieskończonych możliwościJuż na początku marca w sklepach w całej Polsce pojawiły się nowe wzory opakowań Pepsi, Pepsi Light i Pepsi Max. Jest to zapowiedź większych zmian, które na 2007 rok zaplanował koncern. Są one wynikiem zupełnie nowej filozofii firmy, w której centrum znajduje się interakcja z konsumentem, otwartość na jego zainteresowania, poszukiwania i doświadczenia.
0 1 0 0 0 15.03.2007Kronopol pod skrzydłami Pegasusa1 marca 2007 roku Agencja Pegasus Public Relations wznowiła współpracę z jednym z największych na świecie producentów materiałów i produktów drewnopochodnych, firmą Kronopol Sp. z o.o. Współpraca będzie obejmowała realizację strategii komunikacyjnej w obszarze PR-u korporacyjnego i produktowego.
0 1 0 0 0 15.03.2007Kup sobie poranny program RMF MAXXX „Jestem w szoku”Już w najbliższy poniedziałek, 19 marca rusza nietypowa, pierwsza tego rodzaju w Polsce akcja RMF MAXXX i Allegro. Radio RMF MAXXX wystawia na sprzedaż swój poranny program "Jestem w szoku". Każdy, kto marzył o własnym programie radiowym, ma teraz szansę znaleźć się po drugiej stronie głośnika i to bez wychodzenia z domu. Wystarczy od poniedziałku wejść na stronę www.allegro.pl i licytować. Kwotą rozpoczynającą licytację jest złotówka, a udział wciąć mogą wyłącznie osoby pełnoletnie.
0 1 0 0 0 14.03.2007Nestlé i MRM Worldwide: to Ty decydujesz, jak wygląda stronaNowy serwis student.nescafe.pl przygotowany przez MRM Worldwide umożliwia internaucie samodzielne ustalanie idealnych proporcji działów obecnych na stronie. Idealne proporcje znajdują się też w saszetce Nescafe 3 in1
0 1 0 0 0 14.03.2007Spółka PCM laureatem XIV Edycji Medalu Europejskiego dla usługPolskie Centrum Marketingowe otrzymało Medal Europejski za usługę telemarketingową w XIV edycji konkursu Medal Europejski dla Usług.
0 1 0 0 0 14.03.2007McCann o kredycie mieszkaniowym Banku BGŻKampania reklamująca kredytu mieszkaniowy, przygotowana przez McCann Erickson, Momentum Worldwide i MRM Worldwide, ruszyła 1 marca. Celem kampanii jest zaprezentowanie sztandarowego produktu Banku – Kredytu Mieszkaniowego. Jej pierwsza faza już trwa (od 1 do 25 marca), a druga zaplanowana jest na okres między 9 a 27 kwietnia 2007.
0 1 0 0 0 14.03.2007Wrangler po raz pierwszy z IMIGe PolandNa początku marca na nośnikach reklamowych IMIGe Poland wystartowała kampania reklamowa VF Corporation - producenta kultowej marki odzieży dżinsowej Wrangler.