Espresso

15 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2007

MEC Retail w trosce o konsumenta

Dziś, 15 marca obchodzony jest Dzień Konsumenta. Wiele firm ogranicza swoje działania do tych adresowanych bezpośrednio do kupujących, zapominając o tych, którzy pomagają budować efektywne kanały dystrybucji. Jak ważny jest to obszar działań marketingowych przypomina MEC Retail, specjalistyczny dział Mediaedge:cia istniejący od roku, który już przygotował i zrealizował około 50 kampanii w wyspecjalizowanej prasie handlowej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2007

Partner of Promotion dla City Interactive

Partner of Promotion dla City Interactive Agencja Partner of Promotion od marca rozpoczęła współpracę z City Interactive w zakresie działań PR i IR związanych z planowanym debiutem na GPW. Po udanym projekcie Gadu-Gadu S.A., agencja podpisała umowę z kolejną firmą zmierzającą na giełdę w Warszawie. Zadaniem Agencji będzie zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie całości działań PR i IR dla City Interactive, jednej z największych i najdynamiczniej rozwijających się firm na rynku produkcji i dystrybucji gier komputerowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2007

Kup sobie poranny program RMF MAXXX „Jestem w szoku”

Już w najbliższy poniedziałek, 19 marca rusza nietypowa, pierwsza tego rodzaju w Polsce akcja RMF MAXXX i Allegro. Radio RMF MAXXX wystawia na sprzedaż swój poranny program "Jestem w szoku". Każdy, kto marzył o własnym programie radiowym, ma teraz szansę znaleźć się po drugiej stronie głośnika i to bez wychodzenia z domu. Wystarczy od poniedziałku wejść na stronę www.allegro.pl i licytować. Kwotą rozpoczynającą licytację jest złotówka, a udział wciąć mogą wyłącznie osoby pełnoletnie.

14 marca 2007

Poprzednie Następne