1 1 0 0 0 8.07.2021Fani Volkswagena w kampanii reklamowej markiVolkswagen zaangażował fanów marki do kampanii reklamowej. W ramach akcji „Rozgość się – jesteś u siebie!” przygotowano 10 materiałów wideo. Pokazują one usługi Autoryzowanego Serwisu Volkswagena od kuchni oraz oryginalne akcesoria marki widziane oczami konsumentów. Filmy niosą również odpowiedź na najważniejsze dla kierowców pytania dotyczące bezawaryjnej eksploatacji samochodów.
0 1 0 0 1 8.07.2021Agentka nieruchomości zaprosiła do sprzedawanego domu tiktokerów. Kupiec znalazł się w 2 tygodnieAgentka nieruchomości Rochelle Atlas Maize wpadła na pomysł, by promować sprzedawany dom na TikToku. Posiadłość sprzedała się w 2 tygodnie.
0 5 0 0 0 8.07.2021Adidas chce przełamywać tabu o sporcie w trakcie menstruacjiWedług badań naukowców z Uniwersytetu St. Mary co czwarta dziewczyna rezygnuje z uprawiania sportu w okresie dojrzewania. Jednym z powodów jest obawa przed przeciekami w trakcie ćwiczeń podczas okresu. Aby zapewnić komfort i dodać użytkowniczkom pewności siebie w czasie ruchu, Adidas wprowadza na rynek legginsy TechFit Period Proof. Launchowi produktu w Polsce towarzyszy premiera odcinka „Slow Podcast”, który porusza temat miesiączki oraz aktywności fizycznej w jej trakcie.
0 7 0 0 0 8.07.2021Wyniki badania Mediapanel za czerwiec 2021Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za czerwiec 2021 r.
0 1 0 0 0 8.07.2021Na świeżym powietrzu i bez tłumów. Pandemia stworzyła nowy model jedzenia na mieście – pokazuje badanie DeloitteZ ankiety przeprowadzonej w ramach badania „Global State of Consumer Tracker” Deloitte wynika, że sektor gastronomiczny powinien zmierzyć się z nowymi oczekiwaniami klientów, które wyewoluowały w trakcie pandemii. Konsumenci w Polsce i na świecie zapewniają np., że nawet po zakończeniu kryzysu epidemicznego nadal będą unikali tłumów. W stosunku do 2019 r. o ponad jedną trzecią zwiększyła się liczba Polaków, którzy deklarują, że częściej niż przed pandemią będą kupować świeże jedzenie. O 10 proc. zwiększyła się liczba tych, którzy będą zamawiać posiłki na wynos lub z dostawą.
0 1 0 0 0 8.07.202196 proc. Polaków śledzi w social media przynajmniej jednego influencera. Badanie IQS21 mln Polaków (96 proc.) śledzi profil lub kanał przynajmniej jednego influencera. Tak wynika z badań o sile influencerów w Polsce, przeprowadzonych przez agencję badawczą IQS. Najaktywniejsze pod względem liczby obserwowanych kont i profili są osoby w wieku 16–24 lata, które śledzą średnio 64 konta bądź profile wybranych influencerów.
0 2 0 0 0 7.07.2021Golden Marketing Conference – dziewiąta edycja na początku września7 i 8 września po raz dziewiąty odbędzie się stacjonarna edycja Golden Marketing Conference. Będzie to jedna z pierwszych od dawna okazji do spotkania się przedstawicieli branży marketingowej twarzą w twarz.
0 1 0 0 0 7.07.2021Zoe Scaman oskarża branżę reklamową o nękanie i nadużycia wobec kobietZoe Scaman, założycielka studia strategicznego Bodacious opublikowała na Twitterze tekst, w którym opisała przypadki molestowania seksualnego i nagabywania w pracy. Jej zdaniem branża reklamowa postrzega siebie jako postępową i innowacyjną, ale ma jeszcze długą drogę do przebycia, jeśli chodzi o traktowanie kobiet w swoich szeregach.
0 1 0 0 0 7.07.2021SAR powołał Radę EdukacyjnąSAR ma i stale rozwija autorski program szkół, szkoleń i programów edukacyjnych. Widząc konieczność budowania przez środowisko nowych kompetencji w obszarze zarządzania biznesem, komunikacją i marketingiem, powołał Radę Edukacyjną. Jej członkami zostali uznani i doświadczeni praktycy, eksperci środowiska oraz pracownicy naukowi związani z komunikacją marketingową.
0 1 0 0 0 7.07.2021Tesla awansowała na pozycję najcenniejszej marki motoryzacyjnej w rankingu BrandZ KantaraWedług rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ za rok 2021 najcenniejszą i najszybciej rosnącą marką motoryzacyjną na świecie stała się Tesla. Wyprzedziła rywali, osiągając wzrost wartości o 275% i wycenę 42 mld dol. Po raz pierwszy firma ta odnotowała również całoroczny zysk. Na podium znalazły się też Toyota i Mercedes-Benz.