0 1 0 0 0 27.03.2007Konkurs Wiedzy Ekonomicznej 2007 z On board PRFirma On Board PR nawiązała współpracę z organizatorami ogólnopolskiego Konkursu Wiedzy Ekonomicznej 2007. W ramach opieki nad dziedziną „public relations” On Board PR będzie odpowiedzialny za merytoryczne przygotowanie części konkursu poświęconej tematyce PR.
0 1 0 0 0 27.03.2007Canal+ Cyfrowy odpowiedzialny w biznesieProjekt edukacji medialnej dla gimnazjalistów MediaStarter realizowany przez CANAL+ Cyfrowy znalazł się w raporcie "Odpowiedzialny biznes w Polsce 2006. Dobre praktyki". Ideą raportu opublikowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest podsumowanie zaangażowania firm w realizację zasad odpowiedzialnego biznesu w minionym roku oraz wskazanie nowych trendów wokół idei CSR - Corporate Social Responsibility.
0 1 0 0 0 27.03.2007Kampania społeczna w rocznicę odejścia Jana Pawła II"Zatrzymaj się, to przemijanie ma sens" takie hasło można zobaczyć w kilkuset punktach Warszawy. Są to słowa przewodnie kampanii społecznej stworzonej przez Centrum Myśli Jana Pawła II. Kampania ma przypomnieć o zbliżającej się 2. rocznicy śmierci Jana Pawła II.
0 1 0 0 0 27.03.2007Wzrost sprzedaży rozwiązań call center Wind TelecomOstatni rok należy do zdecydowanie najlepszych w historii Wind Telecom SA. Rentowność sprzedaży rozwiązań call center wzrosła o ponad 50%. Firma odnotowała również dynamiczny rozwój zatrudnienia - wzrost o ponad 20 proc. w 2006 roku.
0 1 0 0 0 26.03.2007Już za miesiąc rusza II Festiwal Plakatu Reklamowego Barbakan 2007 w KrakowieW tegorocznej edycji tej imprezy, której organizatorem jest Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i jej członkowie, główną rolę odgrywa konkurs na projekt plakatu reklamowego pod nazwą „Wakacje w Polsce”.
0 1 0 0 1 26.03.2007Kobieta roku w rękach AllegroAgencja Allegro zorganizowała na zlecenie miesięcznika Glamour galę „Kobieta Roku Glamour 2006”. Gwiazdy ze świata show-biznesu spotkały się w głównej siedzibie Mercedesa w Warszawie, którą tego wieczoru rozświetliły kobiece kolory – róż i biel.
0 1 0 0 0 26.03.2007TBWA promuje długowieczne opony MichelinRuszyła multimedialna kampania opon Michelin autorstwa agencji reklamowej TBWA. W przekazach reklamowych wyeksponowano niespotykaną dotąd długowieczność opon oraz dopasowanie do polskich dróg pozwalające na zmniejszenie zużycia paliwa.
0 1 0 0 0 26.03.2007Clear Channel Poland inwestuje w nośniki Super PremiumClear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, powiększa swoją ofertę o nowe nośniki wielkoformatowe, w segmencie Super Premium. Portfolio firmy wzbogaciło się o sieć prestiżowych nośników Backlite 8x4 m oraz spektakularne nośniki wielkopowierzchniowe.
0 1 0 0 0 26.03.2007Partner of Promotion dla Chantelle i PassionatyAgencja Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę marek firmy Chantelle, francuskiego producenta eleganckiej bielizny damskiej. W ramach współpracy agencja przygotuje strategię działań PR mających na celu umocnienie wizerunku marki Chantelle i wprowadzenie nowej marki Passionata na polski rynek.
0 1 0 0 0 26.03.2007Soki Vega od Tymbarku w internecieNa zegarze 12:00. Twój żołądek krzyczy” czas na lunch! Żeby wytrzymać kolejne godzinny w pracy, potrzebujesz porządnej dawki energii. Do Twojego biura zawitał właśnie Pan Kanapka, jak co dzień przynosi kosz pełen orzeźwienia i witamin – soków Vega. A że nie tylko Ty jesteś Vegiem – zwolennikiem energetyzującego soku owocowo-warzywnego, spiesz się! Stajesz w szranki ze współtowarzyszami z biura. Wygraj „Bieg po Vegę”!