0 1 0 0 0 28.03.2007Co robić z odpadami elektronicznymi? Rusza program edukacyjny na ten temat„Każdy uczeń wie, co robić z ZSEE” to tytuł fabularnego filmu edukacyjnego dla uczniów szkół podstawowych, będący częścią ogólnopolskiego programu edukacji ekologicznej. Pomysłodawcą akcji jest Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego – ElektroEko, a jego patronami są: Ministerstwo Środowiska oraz Politechnika Warszawska.
0 1 0 0 0 28.03.2007Czytelnicy dzienników – lojalni czy zmienni?Żaden z ogólnopolskich dzienników nie może się pochwalić znaczącym udziałem stabilnych czytelników. Na tym tle znacznie korzystniej przedstawia się sytuacja się tytułów regionalnych. To wnioski z badania czytelników prasy przeprowadzonego przez TNS OBOP.
0 1 0 0 0 28.03.2007Bombowy RoyPo raz kolejny ubrania marki ROY zostały ukoronowane prestiżowym Złotym Medalem, na zakończonych kilka dni temu, Międzynarodowych Targach Mody w Poznaniu. Równocześnie przedstawiciele świata mediów i marketingu przyznali firmie tytuł Bombowej Firmy Targów za nowoczesną kampanię reklamowo – promocyjną kolekcji sygnowanej przez kubańskiego muzyka Jose Torres’a.
0 1 0 0 0 28.03.2007Czeski AdSense przyniósł rekordowy wzrost odwiedzającychStworzony w marcu 2003 roku system AdSense umożliwia wyświetlanie reklam zgodnie z kontekstem. Zasady są stosunkowo proste: należy się zapisać do programu, poznać i wdrożyć się w zasady działania systemu, po czym można zabrać się do pracy – czyli tworzenia reklam i publikowania ich w nowym systemie. Polska wersja systemu AdSense pojawiła się w internecie w październiku 2004 roku. Nasi południowi sąsiedzi obserwują właśnie zmiany, jakie nastąpiły po uruchumieniu nowej wersji językowej oraz jej wpływu na rynek reklamowy. Mowa o Czechach, gdzie trzy miesiące temu ruszyła czeska wersja AdSense.
0 1 0 0 0 28.03.2007Mozilla oraz eBay nawiązują współpracęKorzystanie z aukcji internetowych we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii będzie łatwiejsze dla użytkowników Firefoksa.
0 1 0 0 0 28.03.2007Uliczni mimowie w promocji Cinema CityW dniach 31 marca – 1 kwietnia w Sosnowcu oraz 14 - 15 kwietnia w Gliwicach ARBOmedia Polska realizować będzie niestandardową kampanię dla Cinema City. Aktorzy z wrocławskiego Teatru Formy im. Józefa Markockiego, ucharakteryzowani na znane postacie filmowe, promować będą otwarcie nowego kina.
0 1 0 0 0 28.03.2007Effective Public Relations z ICI PolskaW marcu br. Effective Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą ICI Polska- oddziałem ICI Paints, światowego lidera w produkcji farb dekoracyjnych. Do zadań agencji należy opracowanie strategii komunikacji oraz realizacja działań w obszarze PR korporacyjnego oraz PR produktowego dla marki Dulux.
0 1 0 0 0 28.03.2007Będą pieniądze na promocję naukiDwa miesiące, tyle czasu wystarczyło, by do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego zgłosiło się 45 uczelni i jednostek naukowych zainteresowanych uzyskaniem dotacji na działalność promocyjną, skierowaną do przedsiębiorców. Resort nauki zachęcony liczbą zgłoszonych wniosków, chce w tym roku przeznaczyć na ten cel większe środki.
0 1 0 0 0 28.03.2007Hand Made dla Nowego PremiumW miniony weekend rozpoczęła się kampania reklamowa odświeżonej linii jogurtów Bakoma Premium. Kampania prowadzona jest w telewizji i radio. Kreację przygotowała agencja Hand Made.
0 1 0 0 0 28.03.2007Dzień Kobiet z La Roche-Posay i MRM WorldwideNowe serwisy La Roche-Posay (www.redermic.pl i www.laroche-posay.pl), przygotowane we współpracy z agencją MRM Worldwide, zostały uruchomione 8 marca. Równolegle ruszył konkurs dla internautek poprzedzony informującym mailingiem, rozesłanym do ok. 100 tysięcy klientek.