Espresso

9 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

Front Design i dłonie Mony Lizy dla Discovery Channel

1 maja bieżącego roku ruszyła kampania Discovery Channel promująca cykl poświęcony tematyce „Kodu Leonarda Da Vinci”. Emitowane programy w ciekawy sposób przedstawiają, analizują i badają prawdziwość przesłań oraz informacji zawartych w bestsellerze Dana Browna. Codziennie od 14 do 19 maja o godz. 22:00 oraz w trakcie „Weekendu Teorii Spiskowych” 20-21 maja widzowie będą mogli przekonać się, ile prawdy jest w słynnej książce, której ekranizację polscy widzowie zobaczyć będą mogli w kinach już od 19 maja (reż. Ron Howard, wyst: Tom Hanks, Audrey Tautou).

8 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2006

Samsung X481 i „Cat deluxe”

Czy zapach i telefon mogą mieć cokolwiek wspólnego? Okazuje się, że tak! Co więcej, telefon może hipnotyzować supermodnym zapachem. Potrzebne są tylko dwie rzeczy. Po pierwsze, najnowszy telefon Samsung X481: różowy, opalizujący, iście kobiecy. Po drugie, nowy zapach Naomi Campbell „Cat deluxe”. Hitem jest tu flakon z różowym pomponikiem, który po nasączeniu zapachem „Cat deluxe”, można odczepić i ozdobić nim telefon komórkowy, tak, by przypominał pełne wrażeń, pachnące chwile.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2006

„Pieniądze kochają procenty” – kampania promująca Otwarte Konto Oszczędnościowe

Dzisiaj ING Bank Śląski rusza z kampanią marketingową „Pieniądze kochają procenty”, która jest ściśle związana z podwyższeniem oprocentowania Otwartego Konta Oszczędnościowego. ING Bank Śląski oferuje o 1,75 pkt. proc. wyższe oprocentowanie od nowych środków wpłaconych na Otwarte Konto Oszczędnościowe w złotych. ING Bank Śląski jest liderem na polskim rynku w pozyskiwaniu depozytów.

Poprzednie Następne