0 1 0 0 0 23.03.2007Appetita spełnia marzeniaNa początku marca miała miejsce premiera programu lojalnościowego przygotowanego przez markę Appetita. Specjalna akcja będzie realizowana pod hasłem „Program marzeń”. Jest ona skierowana do detalistów, którzy za zamówienie określonych produktów otrzymają atrakcyjne upominki.
0 1 0 0 0 23.03.2007Kampania PLAY z PIAPolonia Indoor Advertising rozpoczęła kampanię nowej marki PLAY należącej do czwartego operatora telefonii komórkowej P4.
0 1 0 0 0 23.03.2007Nowa strategia marketingowa marki MaoamFirma Haribo, producent rozpuszczalnych gum do żucia marki Maoam, rozpoczyna działania skierowane do starszej grupy docelowej. Kampania reklamowa, której hasło przewodnie brzmi „Każdy może mieć kostkę”, opiera się na muzycznych spotach telewizyjnych. Wspierają ją działania w Internecie: reklamy na portalach dla dzieci i młodzieży oraz interaktywny konkurs muzyczny - Maoam Music Club.
0 1 0 0 0 23.03.2007Nowy rajski HouseRusza kampania nowej kolekcji House pod hasłem „Welcome to Paradise”. Drogę do odzieżowego raju wskazują ciuchy z wiosenno letniej kolekcji pokazane w sposób kojarzony dotąd z markami segmentu casual/denim. Pomysł na kampanie i jej hasło powstały w dziale marketingu marki.
0 1 0 0 0 23.03.2007Unibet sponsorem „Gentelmana Roku”Firma Unibet została sponsorem uroczystej Gali „Gentleman Roku”, która odbędzie się 21 marca w wytwornych wnętrzach Hotelu Polonia Palace w Warszawie. To już dziewiąta Gala organizowana przez Magazyn Gentelman. W tym roku prestiżową nagrodę odbierze aktor Piotr Adamczyk.
0 1 0 0 0 22.03.2007Feng shui w skrzynceK. Gedney, Inbox Feng Shui, "ClickZ", 21.03.2007Jak - w zgodzie z ideą feng shui - odblokować uśpioną energię drzemiącą w skrzynce e-mailowej, czyli jak efektywniej korzystać z mniejszej ilości bardziej przydatnych informacji...
0 1 0 0 0 22.03.2007Jak przygotować efektywny sondaż?B. Henderson, Twelve Tips for Conducting Effective Surveys, "MarketingProfs", 20.03.2007Zdarza się, że sondaże czy ankiety dotyczące nawet najbardziej interesujących produktów okazują się strumieniem szalenie nużących pytań i - w efekcie - negatywnie wpływają na wyrażaną przez respondentów opinię. Co zrobić, by uniknąć takiej sytuacji?
0 1 0 0 0 22.03.2007Czym przejmuje się czytelnik?J. Mullen, What Does the Reader Care About?, "ClickZ", 19.03.2007Czy na pewno istnieje zgodność pomiędzy tymi elementami komunikatu, które starają się "dopieścić" marketerzy, a oczekiwaniami potencjalnych odbiorców? Prezentowana lista może być pomocna w uzyskaniu obiektywnej odpowiedzi.
0 1 0 0 0 22.03.2007Najlepsze e-mailowe zwyczajeK. Maddox, E-mail best practices, "BtoB", 15.03.2007Autorka omawia strategie pozwalające zwiększyć efektywność marketingu e-mailowego zaprezentowane przez Joela Booka podczas Online Marketing Summit w San Diego.
0 1 0 0 0 21.03.2007Słodkie Upominki dla Volkswagen Bank PolskaVolkswagen Bank Polska przy realizacji II etapu akcji mailingowej skierowanej do klientów kredytowych wykorzystał jako „główną atrakcję” czekoladę wyprodukowaną przez Słodkie Upominki – firmę specjalizującą się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych.