0 1 0 0 0 6.07.2021Ruszyły zgłoszenia do IAB Mixx AwardsRuszyły zgłoszenia do 15. edycji IAB Mixx Awards, konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału internetowego, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zgłoszenia w szesnastu kategoriach konkursowych można przesyłać do 31 sierpnia 2021 r. Zwycięzców poznamy pod koniec listopada.
11 1 0 0 0 6.07.2021Zwycięzcy 8. edycji konkursu Papaya Young Directors2 lipca ogłoszono zwycięzców 8. edycji konkursu Papaya Young Directors. Podczas tegorocznej gali wręczono 5 nagród, 4 wyróżnienia oraz 4 nagrody specjalne. Dodatkowo drogą głosowania online został wyłoniony zwycięzca Nagrody Publiczności.
0 1 0 0 0 5.07.2021DIMAQ Uni: do końca lipca można zgłaszać najlepsze prace dyplomowe z e-marketinguZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa – organizatorzy DIMAQ Uni, zapraszają do udziału w dziesiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Mogą w niej wziąć udział autorzy prac magisterskich, licencjackich inżynierskich lub podyplomowych, którzy obronili je między 1 stycznia 2016 r. a 31 lipca 2021 r.
1 1 0 0 0 5.07.2021Zabawka reklamowana na Tajwanie jako przyjazna dzieciom rapuje po polsku o kokainieW sklepach na Tajwanie pojawił się pluszowy kaktus. Zasilana bateriami zabawka dla dzieci buja się, śpiewa i jak twierdzi jej producent pobudza wyobraźnię malucha. Nieoczekiwanie jednak piosenka, którą nuci zabawka, to polski rapowy utwór o kokainie.
0 1 0 0 0 5.07.2021Grzegorz Krychowiak wchodzi w biznes z kosmetykami naturalnymi dla mężczyznZ początkiem lipca Lajuu, firma tworząca naturalne i wegańskie kosmetyki, powołała do życia spółkę Lajuu Men. Połowa udziałów w niej należy do Grzegorza Krychowiaka. Polski piłkarz został nie tylko współwłaścicielem firmy, ale będzie także pełnić funkcję ambasadora marki. W ofercie znajdą się produkty premium do pielęgnacji twarzy i ciała dla mężczyzn. Kosmetyki trafią do sprzedaży w grudniu 2021 r.
0 5 0 0 0 5.07.2021Lęki kierowców jak z horrorów w kampanii VolkswagenaAustralijski oddział Volkswagena wystartował z kampanią „Hello Confidence”, promującą model Tiguan. Ukazuje w niej lęki kierowców w horrorowej konwencji.
0 6 0 0 0 5.07.2021Mural z Anną Bilińską na Smolnej w WarszawieNa ulicy Smolnej 15 w Warszawie pojawił się nowy mural. Przedstawia malarkę Annę Bilińską. Artystce poświęcono zainaugurowaną 26 czerwca wystawę w Muzeum Narodowym. Malowidło powstało we współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie i Good Looking Studio.
0 3 0 0 0 5.07.2021InPost z Makro Polska testuje platformę dostaw żywności InPost FreshInPost oraz Makro Polska rozpoczęły testy dostaw produktów spożywczych i przemysłowych w aplikacji InPost Fresh. Z usługi skorzystać można początkowo tylko w Warszawie.
0 1 0 0 0 4.07.2021Pinterest zakazał reklam związanych z odchudzaniemNowa polityka reklamowa Pinteresta zakazuje wszystkich reklam związanych z odchudzaniem: tekstów i zdjęć. To pierwszy serwis social media, który zdecydował się na taki krok.
0 5 0 0 0 2.07.2021Caroline Wozniacki ambasadorką Advantage Hers w kampanii dotyczącej reumatoidalnego zapalenia stawówKampania Advantage Hers została zainspirowana osobistymi doświadczeniami Caroline Wozniacki. U tenisistki chorobę zdiagnozowano w 2018 r., gdy była u szczytu kariery. Zajmowała w tamtym czasie pierwsze miejsce w rankingu WTA (Women’s Tennis Assiociation).