0 1 0 0 0 28.03.2007Banah Group dla sieci BricomanAgencja Komunikacji Marketingowej Banah Group wygrała przetarg na kreację reklamującą sklepy budowlane sieci Bricoman.
0 1 0 0 0 28.03.2007Przyszłość w nowych kolorachCezex rozpoczął pracę nad kolejną edycją kalendarza, który podobnie jak w ubiegłych latach, będzie wspólnym projektem realizowanym przy współpracy z agencjami reklamowymi, fotografami i drukarniami. Myśl przewodnia kalendarza na 2008 rok brzmi „Kolory Przyszłości”.
0 1 0 0 0 28.03.2007Certyfikaty wręczone. Zakończenie jesiennej edycji London School of Public Relations26 marca w klubie Apetyt Architektów w Warszawie odbyło się oficjalne zakończenie edycji Jesień 2006 szkolenia London School of Public Relations. Do grona polskich absolwentów prestiżowej londyńskiej szkoły dołączyły 42 osoby.
0 1 0 0 0 28.03.2007Dr Young zajmie się farmaceutykami dla dzieciW związku z dynamicznym rozwojem Kid&Young, agencja postanowiła wydzielić w ramach swoich struktur komórkę odpowiedzialną za rynek farmaceutyczny. Dr Young, bo tak nazywa się nowy dział, zajmie się obsługą klientów z tej branży – głównie producentów preparatów bez recepty dla dzieci i młodzieży oraz kosmetyków dostępnych tylko w aptekach.
0 1 0 0 0 28.03.2007BZ WBK na pasie startowym z Jet LineBank Zachodni WBK na warszawskim lotnisku Okęcie reklamuje konto walutowe. Kampania wykorzystuje nośniki wielkoformatowe firmy Jet Line, a potrwa od 26 marca do 30 kwietnia.
0 1 0 0 0 28.03.2007Zakupy.blox.pl – blog zakupowy od e-Lady.plJeden z największych w Polsce sklepów internetowych z bielizną - e-Lady.pl, we współpracy z popularną platformą blogową Blox.pl uruchomił bloga zakupowego skierowanego przede wszystkim do pań. Czytelniczki i czytelnicy mogą na nim znaleźć odnośniki do produktów, które zdecydowanie "warto kupić, trzeba mieć".
0 1 0 0 0 28.03.2007Prestiżowy certyfikat dla Eniro PolskaFirma Eniro Polska, właściciel Panoramy Firm, po raz trzeci uzyskała tytuł „Solidna Firma”, potwierdzający rzetelność biznesową przedsiębiorstwa.
0 1 0 0 0 28.03.2007Radio i telewizja w Cafe NewsFirma Cafe News udostępniła najnowszą wersję programu, umożliwiającą oglądanie telewizji i słuchanie internetowych stacji radiowych. Użytkownicy aplikacji mogą teraz przeglądać najciekawsze informacje z serwisu marketing-news.pl słuchając jednocześnie radia lub oglądając telewizję w sieci.
0 1 0 0 0 28.03.2007Zaraźliwe kampanie wirusoweG. Tomlinson, The secret to viral campaigns is contagious, "MarketingWeb", 27.03.2007Autor prezentuje zupełne podstawy marketingu wirusowego i kampanii wirusowych - warto jednak czasem przypomnieć sobie, skąd tak naprawdę bierze się siła przekazu wirusowego.
0 1 0 0 0 28.03.2007Co czyni pracowników lojalnymi?A. Van Dusen, What Makes Employees Loyal, "Forbes", 26.03.2007Dlaczego pracownicy się zwalniają? Czy na pewno warto poświęcić całą uwagę na poszukiwaniu przyczyn odejścia? A może lepiej skupić się na znalezieniu czynników sprawiających, że ludzie pragną pozostać właśnie u tego pracodawcy?