0 1 0 0 0 5.09.2006Sales Network Service realizuje akcję aktywizacji sprzedaży dla UnileveraSales Network Service, struktura specjalizująca się w outsourcingu sił sprzedaży, doradztwie sprzedażowym i działaniach merchandisingowych realizuje akcję dla firmy Unilever.
0 1 0 0 0 5.09.2006Euro RSCG uruchamia szkołę DTP: Dream SchoolWraz z rozpoczęciem roku akademickiego 2006/2007 swoją szkołę uruchamia Dream Studios, firma produkcyjna, wchodząca w skład grupy Euro RSCG w Polsce. Najlepsi praktycy podzielą się swoją wiedzą z adeptami grafiki komputerowej.
0 1 0 0 0 5.09.2006Szminka w wielkim mieście……czyli impreza z okazji polskiej premiery najnowszej książki Candance Bushnell, autorki bestselleru „Seks w wielkim mieście” odbyła się 29 sierpnia 2006 r., w Hotelu Hyatt w Warszawie. „Babską” imprezę, która zgromadziła ponad 100 gwiazd polskiego show businessu, zorganizowała Agencja PR Kwadrat dla Wydawnictwa ZNAK.
0 1 0 0 0 5.09.2006„Festiwal Kobiecości” – świat kobiecych sekretów piękna, zdrowia i modyW niedzielne popołudnie, 10 września 2006 roku ulica Nowy Świat zamieni się w krainę piękna, zdrowia i dobrego samopoczucia. Na centralnym trakcie Warszawy, od Ronda de Gaulle’a do ulicy Ordynackiej, po raz pierwszy zostanie zorganizowany wyjątkowy i niepowtarzalny „Festiwal Kobiecości”, impreza promująca ideę „wellness”, czyli życia w dobrym zdrowiu.
0 1 0 0 0 5.09.2006Nowe kanały muzyczne w Gadu RadioDla swoich słuchaczy GADU RADIO - polskie radio internetowe dostępne z poziomu komunikatora Gadu-Gadu - przygotowało cztery całkiem nowe kanałyn muzyczne, wzbogacając tym samym listę programów, których mogą słuchać użytkownicy Gadu-Gadu.
0 1 0 0 0 5.09.2006Spacerowniki po wybranych dzielnicach Warszawy z „Gazetą Wyborczą”W czwartek, 7 września, ze stołecznym wydaniem „Gazety Wyborczej" ukaże się pierwszy z cyklu czterech spacerowników (ciąg dalszy przedwakacyjnej edycji), czyli przewodników po wybranych dzielnicach Warszawy. Następne spacerowniki będą się ukazywały w kolejne wrześniowe czwartki jako bezpłatny dodatek do stołecznego wydania „Gazety Wyborczej”.
0 1 0 0 0 5.09.2006Nowy proszek – nowe POSyPortfolio rodziny Woolite Perła powiększyło się o trzy nowe produkty - proszki do prania delikatnych tkanin. Agencja Reklamowa Tęcza zaprojektowała i wyprodukowała serię materiałów POS, które towarzyszą ich inauguracji na rynku.
0 1 0 0 0 5.09.2006Ruszył serwis Magoo.plDnia 1 września swoją oficjalną premierę miał serwis internetowy www.magoo.pl.
0 1 0 0 0 5.09.2006Otard charytatywnie i z francuskim szykiemPonad 36 tysięcy złotych na rzecz Domu Dziecka w Chotomowie zebrali organizatorzy Turnieju Charytatywnego, który odbył się w niedzielę w First Warsaw & Country Club w Rajszewie. Podczas aukcji zlicytowano również najwytworniejszy z koniaków marki Otard dostępnych w Polsce – Otard Extra Old.
0 1 0 0 0 5.09.2006Kampania DETOX – adaptacja przez WWF EuropeanUbiegłoroczna kampania DETOX przygotowana i zrealizowana pro publico bono przez agencję Euro RSCG Warsaw dla WWF Polska okazała się spektakularnym sukcesem na polskim rynku.