0 1 0 3.07.2007Nowe promocje w restauracjach McDonald’sWraz z początkiem wakacji restauracje McDonald’s na terenie całego kraju wprowadzają 3 promocje. Na gości czekają nowe kanapki, desery oraz wiele nagród.
0 1 0 3.07.2007Marketing wirusowy: choroba czy lekarstwo?K. Noyes, Viral Marketing: A Plague or a Cure?, "E-Commerce Times", 26.06.2007W dobie powszechnego dostępu do Internetu i "modzie" na user-generated content marketing wirusowy wydaje się techniką... lekką, łatwą i przyjemną. Dlaczego jednak używanie przycisku "prześlij dalej" nie zawsze gwarantuje sukces? I skąd się wzięło porównanie Internetu do siedemnastowiecznego Londynu?
0 1 0 2.07.2007River House na sprzedażRuszyła kampania marketingowa River House. Działania reklamowe i promocyjne wspierają sprzedaż apartamentów w powstającym właśnie projekcie deweloperskim przy ul. Bluszczańskiej na warszawskim Powiślu. Działania skierowane są przede wszystkim do mieszkańców stolicy.
0 1 0 2.07.2007Przesyłki za darmo w Stereo.plOd początku lipca 2007 produkty zamówione w Stereo.pl będą dostarczane do klientów bezpłatnie za pośrednictwem firmy InPost.
0 1 1 2.07.2007Luźne Gadki w HeyahW poniedziałek 2 lipca rusza zwiastun letniej promocji Heyah "Luźne Gadki".
0 1 0 2.07.2007Polska jest fajna – ruszył nowy serwis Witualnej PolskiSpecjalni wysłannicy Wirtualnej Polski, Sylwia i Olgierd, wyłonieni spośród dziesiątek chętnych internautów, 1 lipca wyruszyli w Polskę, by odkryć przed użytkownikami Sieci piękno naszego kraju. Przez dwa miesiące odwiedzą ponad 30 miejscowości w ramach akcji WP "Polska jest fajna".
0 1 0 2.07.2007Google Earth Outreach dla organizacji non-profitFirma Google uruchomiła Google Earth Outreach, nowy program, który ma pomóc organizacjom non-profit z całego świata w wykorzystaniu serwisu Google Earth do pokazania i promowania ich działalności.
0 1 0 2.07.2007Pierwsze działania marketingowe Ubisoft w PolsceUbisoft, jeden z największych producentów gier komputerowych na świecie, rozpoczyna pierwszą kampanię marketingową po wejściu - wiosną tego roku - na polski rynek.
0 1 0 2.07.2007Słuchacze stworzą wakacyjną playlistę Roxy FMW ramach projektu "Roxy Rewolucja" słuchacze będą układać playlistę stacji w wakacyjnym paśmie od 9.00 do 16.00. Akcja startuje 2 lipca.
0 1 0 2.07.2007Krem umędrniającyAgencja Look At opracowała kompleksową strategię komunikacji – pojawienia się w Internecie nowego bloga – oraz kampanię reklamową i kreacje. Uzupełnieniem podstawowego zlecenia jest opracowanie i wdrożenie nowej, spójnej z blogiem, wizualizacji strony internetowej Janusza Palikota.