0 1 0 0 0 6.04.2007Marketing od kuchniW dniach 19-20 kwietnia na Akademii Ekonomicznej odbędzie się konferencja "Marketing od kuchni", organizowana przez Studenckie Koło Naukowe "Marketing". W jednym miejscu zgromadzą się teoretycy i praktycy marketingu z branży spożywczej, a także przedstawiciele agencji reklamowych.
0 1 0 0 0 6.04.2007Zmiany w cenniku Radia PiN 102FMOd 1 maja 2007 roku ulega zmianie cennik emisji spotów radiowych na antenie Radia PIN 102FM. Zmiana cen dotyczy wszystkich zleceń, które będą wystawiane począwszy od 2 maja 2007 roku. Zlecenia wystawione i podpisane przez klientów do 30 kwietnia 2007 roku włącznie będą skalkulowane w oparciu o obowiązujący w tej chwili cennik.
0 1 0 0 0 6.04.2007Nowe opakowania zaprojektowane przez PND FuturaAgencja PND Futura zaprojektowała nowe opakowania dla czekolad Alpen Gold z linii "Letnia Pokusa" i promocyjnych płatków śniadaniowych Nestle.
0 1 0 0 0 6.04.200710 projektów agencji ZFPR nominowanych do Sabre AwardsSpośród 11 polskich projektów nominowanych w tym roku do nagrody Sabre Awards, międzynarodowego konkursu organizowanego przez nowojorską The Holmes Group, aż 10 zrealizowały agencje zrzeszone w Związku Firm Public Relations.
0 1 0 0 0 6.04.2007Euro RSCG Sensors także nominowana do nagrody Sabre AwardsEuro RSCG Sensors została nominowana do nagrody w prestiżowym międzynarodowym konkursie public relations, organizowanym przez The Holmes Group – Sabre Awards.
0 1 0 0 0 6.04.2007Ruszyła kolejna produkcja agencji FFCreation dla Nike Polandwww.sciezkibiegowe.pl to już druga odsłona coraz bardziej poularnego serwisu internetowego przeznaczonego przede wszystkim dla biegaczy, promującego Ścieżki Biegowe Nike.
0 1 0 0 0 6.04.2007II etap Studenckiego Produktu RokuII etap VII edycji plebiscytu Studencki Produkt Roku wszedł w finałową fazę. Do końca maja studenci, czytelnicy i internauci mogą głosować na swoje ulubione produkty. Wielki finał i rozstrzygnięcie nastąpią już w czerwcu w Warszawie.
0 1 0 0 0 6.04.2007Zebry na budynkach Warszawy i GdańskaNa wielkoformatowych siatkach firmy Jet Line w Warszawie i Gdańsku rozpoczęła się kampania nowej, czarno-białej wersji batonika Prince Polo. Ogromnych rozmiarów dekoracje przedstawiają produkt i… inspirowaną obrazem „Szał uniesień” Władysława Podkowińskiego kobietę na zebrze zamiast na koniu.
0 1 0 0 0 6.04.2007Piractwo – walka z wiatrakami?D. Orr, Pirate's Ball, "Forbes", 6.04.2007Autorka zwraca uwagę na ogromny rynek azjatyckich podróbek markowych produktów i wyjaśnia, dlaczego firmy mają niesłychany problem z dochodzeniem swoich racji na gruncie prawa.
0 1 0 0 0 6.04.2007Sponsoring jako alternatywna forma komunikacji marketingowejM. Zielińska, Sponsoring jako alternatywna forma komunikacji marketingowej, "arts & business connections", kwiecień 2007Artykuł próbuje wyjaśnić - przedstawiając podstawy prawne - dlaczego i w jaki sposób producenci artykułów objętych zakazem (lub ograniczeniem) reklamy mogą dotrzeć do masowego odbiorcy.