Espresso

6 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2007

Kampania reklamowa Kamis Viva Italia

Kuchnia włoska w 15 minut! Pod tym hasłem prowadzona będzie kampania reklamowa dla nowej linii produktów KAMIS VIVA ITALIA – pierwszych na rynku naturalnych fixów do włoskich past i makaronów. Kampania ma charakter informacyjno-edukacyjny a jej celem jest poinformowanie o nowej linii produktów Kamis oraz wskazanie na funkcjonalność produktów VIVA ITALA (prawdziwa włoska pasta w 15 minut!), ich doskonały smak oraz łatwość przygotowania.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2007

Rynek reklamowy w prognozie ZenithOptimedia

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia prognozuje, że w latach 2006-2009 wydatki reklamowe w krajach Europy Środkowej i Wschodniej będą rosły cztery razy szybciej niż w Europie Zachodniej i trzy razy szybciej niż średnia dynamika zakładana dla rynku reklamowego na całym świecie. Według ZenithOptimedia w naszej części Europy wydatki do 2009 r. wzrosną o 50 proc., w Europie Zachodniej o 12 proc., a w skali globalnej o 17 proc.

5 kwietnia 2007

Poprzednie Następne