0 1 0 0 0 6.09.2006Imago Public Relations dla Południowego Koncernu Energetycznego S.A.Agencja Imago Public Relations prowadzi kampanię wizerunkową dla Południowego Koncernu Energetycznego S.A. – drugiej co do wielkości firmy energetycznej w Polsce. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku PKE S.A. przed pełnym otwarciem rynku energii w Polsce w połowie 2007 roku. Działania wizerunkowe i edukacyjne w zakresie racjonalnego korzystania z energii elektrycznej są adresowane do społeczności lokalnych.
0 1 0 0 0 6.09.2006Grupa ADWEB dla MONDOHOTELS.PLWe wrześniu rusza nowa kampania internetowa MONDOHOTELS.PL – największego systemu rezerwacji ekskluzywnych hoteli na całym świecie.
0 1 0 0 0 6.09.2006Jeszcze raz podarujmy dzieciom słońceNasz świat jest pełen kolorów i barw, nasyconych odcieni i promieni słońca. Zapominamy, jak wielkim darem jest zdolność widzenia. Tegoroczna edycja „Podaruj Dzieciom Słońce” ma na celu otworzyć nam oczy na potrzeby ponad 8 500 młodych obywateli naszego kraju. W roku 2006 Fundacja Polsat i firma Procter & Gamble zajmą się zbiórką funduszy na rzecz dzieci niewidomych i niedowidzących.
0 1 0 0 0 6.09.2006„Bierz więcej. Los Ci sprzyja” – MRM wspiera akcesoria OplaAgencja marketingu bezpośredniego MRM Momentum przygotowała dla Opla kampanię wspierającą sprzedaż oryginalnych akcesoriów do samochodów tej marki. Promocja oparta na systemie rabatów obowiązuje od sierpnia b.r. do końca lipca 2007 r.
0 1 0 0 0 6.09.2006Bolid Kubicy na World Cyber Games9 września (sobota) odbędą się dwa bardzo ważne dla Polaków turnieje. Wielki krajowy finał World Cyber Games – największej na świecie olimpiady gier komputerowych oraz kolejny wyścig F1 z udziałem rewelacyjnego Roberta Kubicy.
0 1 0 0 0 6.09.2006Senior.pl oddaje głos SenioromSerwis Senior.pl, pierwszy polski portal tworzony w całości z myślą o dojrzałych osobach, wzbogacił się o system komentowania artykułów oraz rozbudowane forum - Senior Cafe. To jedno z niewielu miejsc w polskim Internecie, gdzie Seniorzy mogą rozmawiać o swoich radościach czy wszelkich nurtujących ich problemach, podzielić się swoimi doświadczeniami z innymi użytkownikami czy zwyczajnie porozmawiać z pozostałymi forumowiczami.
0 1 0 0 0 6.09.2006Wycieczka na Cypr za wspomnienia z wakacjiSezon wakacyjno-urlopowy powoli zmierza ku końcowi. Portal turystyczny VTrip.pl ogłosił zatem konkurs na najciekawsze wspomnienia wakacyjne. Główną nagrodą jest dwuosobowa wycieczka na Cypr.
0 1 0 0 0 6.09.2006Konkurs Heyah „Plecionka TV” rozstrzygniętyZgłoszono prawie 4 000 filmów, które obejrzano ponad 450 000 razy.
0 1 0 0 0 5.09.2006Next realizuje w internecie kampanię Klubu „Glamour”Wydawnictwo G+J Polska rozpoczęło kampanię reklamową Klubu „Glamour”, (www.klubglamour.pl), internetowego miejsca spotkań lojalnych czytelniczek magazynu „Glamour”. Kampanię prowadzoną na stronach grono.net, o2.pl i onet.pl przygotował Next, interaktywny dział Starcom Mediavest Group.
0 1 0 0 0 5.09.2006President’s Cup by ING2 września 2006 roku na terenie First Warsaw Golf & Country Club w Rajszewie odbył się doroczny turniej President's Cup by ING o puchar Prezesa Polskiego Komitetu Olimpijskiego Piotra Nurowskiego.