0 1 0 0 0 10.04.2007„Internet 2k7” – Onet.pl Firmą Roku 2006Podczas konferencji branży internetowej „Internet 2k7” zostały przyznane nagrody dla Firmy i Człowieka Roku. Firmą Roku 2006 został portal Onet.pl.
0 1 0 0 0 10.04.2007Produkty Timberland w ofercie Red BirdOferta korporacyjna firmy Red Bird poszerza się o asortyment produktów i akcesoriów podróżniczych marki Timberland. Na polskim rynku dostępne jest 10 linii z kolekcji Timberland: essencial, traveller, active, authentic, sport, athletic, travel, kids, newmarket, trailscape. Każda z nich o innym specyficznym charakterze od ekskluzywnych wyrobów Business Travel po nowatorsko zaprojektowane torby sportowe, czy plecaki.
0 1 0 0 0 10.04.2007Excellence Line – nowy projekt AvayoAgencja reklamowa Avayo kończy prace kreacyjne związane z wprowadzeniem na rynek nowej marki - Excellence Line. W ramach umowy agencja odpowiada za kompleksową obsługę reklamową.
0 1 0 0 0 10.04.2007DirectReport – łatwiejsze monitorowanie kampanii PPCDirect Traffic, firma specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek i bezpiecznym pozycjonowaniu, wprowadziła nowe rozwiązanie o nazwie DirectReport. System ten pozwala monitorować skuteczność kampanii PPC w trybie on-line.
0 1 0 0 0 10.04.2007PO PROSTU PR dla LOACKERMarka LOACKER przedluzyla wspólprace z agencja PO PROSTU PR na kolejny rok. Podpisana umowa dotyczy kompleksowej obslugi public relations.
0 1 0 0 0 10.04.2007Kredyty.net rozpoczął współpracę z mBankiemNa początku kwietnia br. mBank, lider innowacji na rynku usług finansowych w Polsce, zawarł umowę o współpracy z portalem Kredyty.net, należącym do grupy NETMEDIA S.A. Na stronie www.kredyty.net internauci mogą skorzystać z oferty bankowej nowego partnera, skierowanej zarówno do klientów indywidualnych, jak i mikroprzedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 10.04.2007Smak Warszawy wspiera Warszawskie Hospicjum dla Dzieci10% zysku ze sprzedaży kuponów podczas festiwalu kulinarnego Taste of Warsaw zostanie przekazane na Warszawskie Hospicjum dla Dzieci.
0 1 0 0 1 10.04.2007Pilotażowa kampania na zawieszkach„Re(ko)nesans malarstwa na Górnym Śląsku” - pod takim hasłem rozpoczyna kampanię Górnośląskie Centrum Kultury (GCK). Wystawa ma miejsce w trzech galeriach GCK i w Rondzie Sztuki. Prezentuje prace ponad trzydziestu artystów.
0 1 0 0 0 9.04.2007Wiosenna Inwazja Reklamowa w RMF FMWe wtorek 10 kwietnia startuje wiosenna kampania reklamowa RMF FM Najlepsza Muzyka. Muzyczną kampanię wizerunkową stworzyła agencja ART FM przy współpracy z agencją CHI Advertising z Londynu.
0 1 0 0 0 9.04.2007Euro RSCG Sensors dla marki Harley-DavidsonAgencja Euro RSCG Sensors rozpoczęła stałą współpracę z Harley-Davidson Europe. Agencja odpowiedzialna będzie za wspieranie wizerunku marki w Polsce, prowadząc m.in. bieżące działania media relations.