0 1 0 0 0 12.04.2007Edelman Polska wygrywa przetarg na obsługę AstraZenecaEdelman Polska wygrał przetarg na obsługę public relations firmy AstraZeneca – jednego z największych producentów leków na świecie. Umowa o współpracy została podpisana na czas nieokreślony.
0 1 0 0 0 12.04.2007Nestlé Ice Cream w portfolio Euro RSCG SensorsEuro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę z należącym do grona liderów producentem lodów - Nestlé Ice Cream w zakresie działań PR dla marek lodów Nestlé.
0 1 0 0 0 12.04.2007Domeny.pl z Grupą ActionSerwis Domeny.pl rozpoczął współpracę z Grupą Action przy organizacji swojej kampanii promocyjnej "Serwer + pakiet antywirusowy GRATIS". W ramach kampanii Grupa Action, będzie dostarczać aplikacje antywirusowe dołączane przez Domeny.pl do oferowanych serwerów wirtualnych.
0 1 0 0 0 12.04.2007Sales Network Service rozszerza współpracę z firmą UnileverSales Network Service, struktura specjalizująca się w outsourcingu sił sprzedaży, doradztwie sprzedażowym i działaniach merchandisingowych rozszerzyła zasięg realizacji akcji sprzedażowej dla firmy Unilever.
0 1 0 0 0 12.04.2007Nowa kampania prostego kredytu hipotecznego banku DOMNa początku kwietnia na billboardach w największych miastach Polski, pojawiły się czarno-białe zdjęcia ponuro wyglądających postaci z intrygującymi podpisami „Zmień dzielnicowego”, „Zmień dozorcę” i „Zmień sąsiada”.
0 1 0 0 0 11.04.2007Prawie 1 300 DRIverów w PoznaniuW realizowanym w poznańskich klubach programie Prowadzący – niepijący wzięło udział ponad 13 000 osób. Co dziesiąty z uczestników został DRIverem – niepijącym wyznaczonym kierowcą. Akcja był prowadzona przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie.
0 1 0 0 0 11.04.2007Rola sponsoringu i działań prospołecznych w budowaniu reputacji marki na PremiumBrand 2007Jak najefektywniej wykorzystać sponsoring oraz działania prospołeczne z korzyścią dla wizerunku marki?– to temat wykładu Sebastiana Łuczaka Członka Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Podczas konferencji PremiumBrand 2007 zostaną omówione zagadnienia związane z skutecznym zarządzaniem reputacją marki.
0 1 0 0 0 11.04.2007Kampania Hepatilu na kolei 'Wątroba – nie wysiada!’W kwietniu 2007 roku agencja Begimo realizuje kampanię marki Hepatil w pociągach podmiejskich. Jest to pierwsza kampania reklamowa tego preparatu za pośrednictwem kolei jako kanału komunikacji. W tym samym czasie prowadzona jest również kampania telewizyjna.
0 1 0 0 0 11.04.2007pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne w tele.DOMtele.DOM – firma zajmująca się interaktywnymi rozwiązaniami dla telewizji cyfrowej, będąca spółką córką firmy ADB (Advanced Digital Broadcast) zaprosiła pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne do współpracy przy interaktywnym serwisie tele.DOM. Serwis tele.DOM to innowacyjne aplikacje zawierające treści stworzone z myślą o użytkownikach telewizji cyfrowej. Autorami aplikacji w poszczególnych kategoriach są najlepsze polskie portale internetowe, do których grona dołączyła firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.
0 1 0 0 0 11.04.2007Martis Consulting w Związku Firm Public RelationsNowym członkiem Związku Firm Public Relations została agencja MARTIS Consulting. To druga firma, która w tym roku dołączyła do Związku. Aktualnie ZFPR zrzesza 25 podmiotów.