0 1 0 0 0 22.09.2006Duran Duran na wyciągnięcie ręki – tylko w RMF FMNajbliższy weekend w RMF FM będzie należał do Duran Duran, wielkiej gwiazdy popu lat 80., która już w sobotę zagra na warszawskim Służewcu w ramach imprezy LIVEBOX Generation Show. To właśnie RMF FM jest jedynym radiowym patronem medialnym tego wydarzenia.
0 1 0 0 0 22.09.2006Prezent dla nowożeńców na Maratonie WarszawskimZegarki z najnowszej kolekcji Timex otrzymała młoda para startująca w Maratonie Warszawskim 17 września 2006 r. Nowożeńcy w sobotę wzięli ślub, a w niedzielę przebiegli trasę maratonu.
0 1 0 0 0 22.09.2006W Heyah SMSy do wszystkich sieci za 0 groszyOd 25 września br. użytkownicy Heyah będą mogli wysyłać SMSy do wszystkich sieci komórkowych w Polsce za 0 groszy. W związku z ofertą rozpoczyna się nowa kampania Heyah.
0 1 0 0 0 22.09.2006Sukces witryny Alert Media w rankingu Home&MarketSerwis internetowy Alert Media Communications zajął wysokie, drugie miejsce w rankingu przygotowanym przez Instytut Analiz Gospodarczo – Ekonomicznych (IAGE) na zlecenie magazynu Home&Market. Strona www.alertmedia.pl uzyskała aż 49 punktów na 55 możliwych, co dało jej bardzo dobrą średnią 4,454 punktów.
0 1 0 0 0 22.09.2006Koncert „Carlo Rossi, kobiety i śpiew” w nowej formule21 września w warszawskim klubie „Fabryka Trzciny” odbył się koncert „Carlo Rossi, kobiety i śpiew”. Koncert jest głównym elementem ogólnokrajowej kampanii marketingowej słynnego kalifornijskiego wina Carlo Rossi.
0 1 0 0 0 22.09.2006Akcja Danone „Podziel się posiłkiem” w ponad 230 sklepach wielkopowierzchniowychWe wrześniu koncern Danone rozpoczął kolejną edycję akcji „Podziel się posiłkiem”, dzięki której wpływy ze sprzedaży zakupów produktów firmy wspierają fundusz przeznaczony na finansowanie posiłków dla niedożywionych dzieci.
0 1 0 0 0 22.09.2006Kalkulator Adkontekstu potęguje jego mocNa przestrzeni roku zasięg witryn uczestniczących w programie Adkontekst wzrósł niemal do 80%. Przekaz reklamowy, emitowany w systemie reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl, dociera tym samym do 10 milionów internautów. Twórcy Adkontekstu optymalizują jego możliwości, wprowadzając specjalny kalkulator, dzięki któremu każdy reklamodawca będzie mógł szybko i łatwo dostosować koszty kampanii reklamowej do swoich potrzeb i możliwości.
0 4 0 0 0 22.09.2006Wyniki Megapanel PBI/Gemius za lipiec 2006 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za lipiec 2006 roku.
0 1 0 0 0 22.09.2006Cityboard Media wspiera VI Dzień PapieskiCityboard Media po raz kolejny angażuję się w promocję Dnia Papieskiego, przygotowanego przez Fundację Świętego Mikołaja, we współpracy z Fundacją „Dzieło Nowego Tysiąclecia".
0 1 0 0 0 21.09.2006Nagroda specjalna dla Floriana Felsa i Wydawnictwa Axel SpringerFlorian Fels i Wydawnictwo Axel Springer Polska laureatem nagrody specjalnej przyznanej przez Grupę CR Media z okazji 10 rocznicy istnienia spółki na rynku.