0 1 0 0 0 19.04.2007Finał Mistrzostw Polski w zakupach w Galerii MokotówW sobotę, 21 kwietnia 2007 roku, w Galerii Mokotów rozpocznie się drugi etap konkursu „Mistrzostwa Polski w zakupach”, organizowanego przez miesięcznik Avanti.
0 1 0 0 0 19.04.2007Małżeństwo na godziny (pracy)T. Weiss, The 9-To-5 Marriage, "Forbes", 17.04.2007Nierzadko zbytnia firmowa zażylość z osobą płci przeciwnej negatywnie odbija się na życiu rodzinnym pracownika. Zdarza się jednak, że "biurowe związki" - nawet wykraczające odrobinę poza ramy standardowego teamu, choć bez erotycznych podtekstów - pozwalają nie tylko na zwiększenie efektywności pracy, ale i na lepsze samopoczucie zaangażowanych osób.
0 1 0 0 0 19.04.2007Arstek 5 – nowy developer, nowa identyfikacjaAgencja reklamowa Niceday rozpoczęła współpracę z nowym na rynku nieruchomości deweloperem - firmą Arstek 5.
0 1 0 0 0 19.04.2007Kreatywność – Nowe wyzwania w zarządzaniu komunikacją marketingowąW ramach tegorocznego Polskiego Festiwalu Reklamy KTR’07, organizatorzy przygotowali programy skierowane do kreatywnych, do agencji komunikacji marketingowej i do klientów.
0 1 0 0 0 19.04.2007E-mail przyjazny dla środowiska(?)K. Gedney, Green Up Your E-mail, "ClickZ", 18.04.2007Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że używanie poczty elektronicznej w miejsce tradycyjnej w znaczący sposób przyczynia się do ochrony środowiska - oszczędzamy przecież papier listowy, koperty, znaczki... Czy jednak w tym przypadku aspekt ekologiczny jest naprawdę jednoznacznie pozytywny?
0 1 0 0 0 19.04.2007Trzy nowe trendy w e-mailuJ. Mullen, Three Hot New Trends in E-mail, "ClickZ", 16.04.2007Co zrobić, by firmowa korespondencja e-mailowa (ograniczana zasadami 'netykiety', zmuszana do ciągłego zmniejszania rozmiarów pojedynczej przesyłki) na nowo stała się miejscem wartym pracy kreatywnych marketerów?
0 1 0 0 0 19.04.2007Trendy T-shirt – nowy konkurs Time TrendTime Trend organizuje konkurs dla młodych projektantów, na projekt koszulki oddającej charakter i wizerunek nowej sieci.
0 1 0 0 0 19.04.2007Danone nowym członkiem IAAMiędzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce ma nowego członka wspierającego – firmę Danone Polska. Priorytetem we współpracy IAA i Danone będzie propagowanie na rynku polskim programów z zakresu CSR.
0 1 0 0 0 19.04.2007Jurajska – jak dobrze że jestPod takim hasłem rozpoczęła sie nowa, ogólnopolska kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Jurajska
0 1 0 0 0 19.04.2007Andres Menajovsky – jedyny wykład w PolsceZałożyciel i Dyrektor Generalny Iando - największej francuskiej agencji zajmujących się search marketingiem wygłosi jedyny wykład w Polsce. Będzie można go wysłuchać podczas konferencji Search and Buzz Lab 24 kwietnia. Temat jego wystąpienia to pozyskiwanie klientów poprzez wyszukiwarki internetowe.