0 1 0 0 0 11.04.2007Hard & Smart pracuje dla Banków SpółdzielczychPrzetarg na kampanię reklamową Banków Spółdzielczych wygrała agencja Hard&Smart.
0 1 0 0 0 11.04.2007Kompletne porównanie operatorów VoIPSerwis eTelefonia.pl udostępnił swoim użytkownikom nowe funkcje pozwalające na dokładne porównanie ofert operatorów VoIP.
0 1 0 0 0 11.04.2007Prosto Public Relations podpisało umowę z Nobo BaremNobo Bar, jeden z popularniejszych lounge barów stolicy rozpoczął współpracę z Prosto Public Relations. Głównym zadaniem agencji jest odświeżenie marki Nobo i wyróżnienie lokalu na rynku warszawskim.
0 1 0 0 0 11.04.2007Soundimage – nowy polski bank muzyki i efektów dźwiękowychNa polskim rynku pojawił się nowy bank muzyki użytkowej i efektów specjalnych stworzony przez firmę Soundimage. Setki plików dźwiękowych, przeznaczonych do wykorzystania w produkcjach multimedialnych i reklamowych, dostępnych jest w systemie sprzedaży on-line.
0 1 0 0 0 11.04.2007Pierwszy Światowy Tydzień Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ONZOd 23 do 29 kwietnia 2007 roku po raz kolejny odbędzie się Światowy Tydzień Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, organizowany pod auspicjami ONZ. Jednym z podmiotów aktywnie działających w czasie Tygodnia Bezpieczeństwa będzie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego (PBD).
0 1 0 0 0 11.04.2007Paralotna przygotowała telewizyjna kampanię Internet GroupAgencja Reklamowa Paralotna wygrała w przetargu na opracowanie wizerunkowej platformy komunikacji dla marki Internet Group i CR Media Consulting.
0 1 0 0 0 11.04.2007Zapakuj się z reklamą na wakacjeFirma reklamy zewnętrznej Mini Media już rozpoczęła aktywną sprzedaż nośników reklamowych w kurortach. W sezonie 2007 firma skupia się na dotarciu do klientów, którzy cenią sobie wysoką jakość nośników oraz dużą powtarzalność przekazu reklamowego.
0 1 0 0 0 11.04.2007Międzynarodowa kampania S4 dla Śnieżki SupermalAgencja Reklamowa S4 wygrała przetarg i zrealizuje spot telewizyjny dla linii Śnieżka Supermal. Kampania reklamowa, do której kreację przygotuje S4, obejmie Białoruś i Ukrainę.
0 1 0 0 0 10.04.2007RMF FM jeszcze silniejsze w swoim targecieWedług najnowszych wyników badan Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, stacja RMF FM umacnia pozycje lidera w swojej grupie docelowej. Udział RMF FM w łącznym czasie słuchania radia wśród osób w wieku 25-39 lat wzrósł w ostatniej fali badania do blisko 29 proc.
0 1 0 0 0 10.04.2007Harnaś – tym razem z owieczkąRusza telewizyjna kampania reklamowa marki Harnaś z portfolio Carlsberg Polska. „Dobry Harnaś, ale zbój” to hasło najnowszego spotu reklamowego marki, który począwszy od 10 kwietnia, w wyrazisty i typowy dla Harnasia, humorystyczny sposób, podkreślać będzie wartości i charakter marki.