0 1 0 0 0 19.04.2007Zero tolerancji dla jazdy po alkoholuRozpoczynająca się w Krakowie akcja edukacyjna „Prowadzący - niepijący”, której organizatorem jest Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie ma na celu wpojenie młodym kierowcom bawiącym się w lokalach zasady: piłeś – pohamuj się – nie jedź.
0 1 0 0 0 19.04.2007Media relations na wsiPo kilku miesiącach wspólnych działań, Agencja inplusPR oraz Grupa Concordia podpisały umowę o stałej współpracy w zakresie media relations. Celem kooperacji będzie nagłośnienie pozycji firmy jako lidera ubezpieczeń rolnych, partnera banków spółdzielczych oraz specjalisty w zakresie ochrony prawnej.
0 1 0 0 0 19.04.2007Wiosenna promocja płatności bezgotówkowych16 kwietnia ruszył konkurs radiowy organizowany przez Visa Europe we współpracy z bankami członkowskimi i radiem RMF FM. Konkurs jest istotną częścią rozpoczętych na początku kwietnia br. działań promujących płacenie kartą zamiast gotówką.
0 1 0 0 0 19.04.2007Wartość marki dla firmy na konferencji PremiumBrand 2007Tomasz Wiśniewski z Firmy Doradczej KPMG podczas konferencji PremiumBrand 2007 wygłosi wykład na temat: „Reputacja marki jako wartość dla przedsiębiorstwa. Wartość i wycena marek”.
0 1 0 0 0 19.04.2007Finał Mistrzostw Polski w zakupach w Galerii MokotówW sobotę, 21 kwietnia 2007 roku, w Galerii Mokotów rozpocznie się drugi etap konkursu „Mistrzostwa Polski w zakupach”, organizowanego przez miesięcznik Avanti.
0 1 0 0 0 19.04.2007Małżeństwo na godziny (pracy)T. Weiss, The 9-To-5 Marriage, "Forbes", 17.04.2007Nierzadko zbytnia firmowa zażylość z osobą płci przeciwnej negatywnie odbija się na życiu rodzinnym pracownika. Zdarza się jednak, że "biurowe związki" - nawet wykraczające odrobinę poza ramy standardowego teamu, choć bez erotycznych podtekstów - pozwalają nie tylko na zwiększenie efektywności pracy, ale i na lepsze samopoczucie zaangażowanych osób.
0 1 0 0 0 19.04.2007Arstek 5 – nowy developer, nowa identyfikacjaAgencja reklamowa Niceday rozpoczęła współpracę z nowym na rynku nieruchomości deweloperem - firmą Arstek 5.
0 1 0 0 0 19.04.2007Kreatywność – Nowe wyzwania w zarządzaniu komunikacją marketingowąW ramach tegorocznego Polskiego Festiwalu Reklamy KTR’07, organizatorzy przygotowali programy skierowane do kreatywnych, do agencji komunikacji marketingowej i do klientów.
0 1 0 0 0 19.04.2007E-mail przyjazny dla środowiska(?)K. Gedney, Green Up Your E-mail, "ClickZ", 18.04.2007Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że używanie poczty elektronicznej w miejsce tradycyjnej w znaczący sposób przyczynia się do ochrony środowiska - oszczędzamy przecież papier listowy, koperty, znaczki... Czy jednak w tym przypadku aspekt ekologiczny jest naprawdę jednoznacznie pozytywny?
0 1 0 0 0 19.04.2007Trzy nowe trendy w e-mailuJ. Mullen, Three Hot New Trends in E-mail, "ClickZ", 16.04.2007Co zrobić, by firmowa korespondencja e-mailowa (ograniczana zasadami 'netykiety', zmuszana do ciągłego zmniejszania rozmiarów pojedynczej przesyłki) na nowo stała się miejscem wartym pracy kreatywnych marketerów?