0 3 0 0 0 15.07.2021Pięć polskich marek w europejskim rankingu Brand FinanceW rankingu 500 najbardziej wartościowych marek w Europie – Brand Finance Europe 500 2021 – znalazło się pięć polskich marek. To Biedronka*, PKO Bank Polski, PZU, PKN Orlen i Asseco.
0 1 0 0 0 15.07.2021„Raport strategiczny Internet 2020/2021” IAB Polska2020 rok zakończył się dla rynku reklamy cyfrowej kolejnym wzrostem wartości oraz złamaniem magicznej granicy. Pierwszy raz w historii wydatki przekroczyły 5 mld zł.
0 2 0 0 0 14.07.2021Czy cyfrowe nośniki zewnętrzne są skuteczne? Badanie Kantara na zlecenie Jet LineNa zlecenie firmy Jet Line agencja badawcza Kantar przeprowadziła badanie dotyczące skuteczności ekranów DOOH w sieci More. W drugiej części badania badacze zapytali o ogólną opinię na temat reklam OOH i DOOH.
0 2 0 0 0 14.07.2021Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR – nowa inicjatywa branżowaGrupa doświadczonych liderów ds. relacji korporacyjnych czołowych podmiotów gospodarczych prowadzących działalność w Polsce zdecydowała o powołaniu do życia nowej inicjatywy. To Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR (KDPR).
0 1 0 0 0 14.07.2021Instagram testuje przycisk do ponownego udostępniania postów w StoriesInstagram rozpoczął test naklejki „udostępnij ponownie”. Ma to zredukować liczbę podobnych treści w aplikacji.
0 3 0 0 0 14.07.2021Biedronka umieszcza reklamy na swoich samochodachFlota transportowa Biedronki oprócz funkcji logistycznej pełnić będzie jeszcze dodatkową rolę. Stała się platformą reklamową obejmującą docelowo ponad 1600 pojazdów z systemem nośników.
0 1 0 0 0 14.07.2021Ponad połowa Polaków chce powrotu niedziel handlowych. Przybywa przeciwników zakazu handlu – pokazuje badanie CBREPandemia wymusiła zmianę nawyków zakupowych Polaków. Częściej kupujemy online i wybieramy się na większe zakupy, żeby ograniczyć liczbę wizyt w sklepach. Liczymy też na powrót niedziel handlowych. Obecnie 55% osób chciałoby robić zakupy w niedzielę, w tym co trzecia jest zdecydowanie za tym pomysłem – wynika z badania zleconego przez CBRE. W poprzedniej edycji, czyli rok temu, za otwarciem sklepów w niedzielę opowiadało się 51% osób. Tendencja jest zatem wzrostowa.
0 1 0 0 0 14.07.2021Koncentracja Kauflanda i E.Leclerc budzi zastrzeżenia UOKiKPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wystosował zastrzeżenia do nabycia przez Kaufland Polska Markety prawa do powierzchni handlowej wykorzystywanej przez hipermarket E.Leclerc w Kielcach. Transakcja może doprowadzić do ograniczenia konkurencji na lokalnym rynku, ze szkodą również dla konsumentów. Zastrzeżenia nie przesądzają o końcowej decyzji w tej sprawie.
0 10 0 0 0 13.07.2021Wakacje 2021 po polsku. Badanie StarcomuNiemal połowa Polaków planuje w tym roku wyjazd na urlop, a zdecydowana większość spędzi go w Polsce. Jakie mamy nastawienie do wyjazdów po wielu miesiącach ograniczeń pandemicznych? Czy obawa przed zakażeniem lub kolejną falą restrykcji jest nadal obecna w naszym życiu i przekłada się na skromniejsze plany? A może jest dokładnie odwrotnie i chcemy zrekompensować sobie długi okres zamknięcia? Na pytania o postawy Polaków względem wakacji 2021 odpowiada badanie HX Study Starcomu i departamentu data science Publicis Groupe.
2 1 0 0 0 13.07.2021Adidas w Dubaju stworzył billboard, który jest jednocześnie basenemAdidas rozpoczął kampanię promocyjną linii damskich strojów kąpielowych. Do akcji zaprosił kobiety odwiedzające plażę w Dubaju. Zostały one bohaterkami płynnego billboardu marki.