1 1 0 17.03.2022„Najważniejsze są sprawdzone wiadomości. Szczególnie teraz” – Wyborcza.pl w kampanii podkreśla wagę rzetelnego dziennikarstwaDostęp do zweryfikowanych wiadomości jest niezbędny, zwłaszcza obecnie, gdy odbiorcy narażeni są na zalew fake newsów o wojnie na Ukrainie oraz jej konsekwencjach dla Polski i świata. Dlatego zespół „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl przypominają o wadze rzetelnego dziennikarstwa w kampanii „Najważniejsze są sprawdzone wiadomości. Szczególnie teraz”.
1 6 0 17.03.2022Douglas rusza z cyklem podcastów „Jesteśmy piękni, czyniąc dobro”. Udział w projekcie biorą Martyna Wojciechowska, Justyna Mazur, Rafał Gębura„Jesteśmy piękni, czyniąc dobro” – to hasło rozpoczynającego się cyklu podcastów pod patronatem marki Douglas. Zaproszono do niego polskich twórców: Martynę Wojciechowską, Justynę Mazur i Rafała Gęburę oraz wyjątkowe kobiety, z którymi znane osoby będą rozmawiać.
0 1 0 17.03.2022Dentsu International wycofuje się z RosjiW wyniku rosyjskiej napaści na Ukrainę Dentsu International wycofuje się z Rosji. To kolejna sieć, która opuszcza ten kraj.
1 1 0 16.03.2022Publicis Groupe i IPG wycofują się z RosjiPublicis Groupe poinformowała, że opuszcza Rosję w związku z atakiem tego kraju na niepodległą Ukrainę. Podobną decyzję podjęło IPG.
0 1 0 16.03.2022Orlen ze zgodą UOKiK na połączenie z PGNiGPKN Orlen otrzymał zgodę prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na połączenie z PGNiG. W efekcie ma powstać zintegrowany podmiot ze zdywersyfikowanymi obszarami działalności, wzmacniający bezpieczeństwo energetyczne Polski.
2 1 0 16.03.2022Radosław Kotarski w kampanii Rocketjobs.pl rozważa, dlaczego finansista i inżynier nie są zawodami przyszłościW kampanii RocketJobs.pl, w serii filmów o zawodach przyszłości wystąpił Radosław Kotarski. Cykl wideo ma na celu popularyzowanie wiedzy o najbardziej pożądanych profesjach XXI w., m.in. finansisty i inżyniera.
0 1 0 16.03.2022Marka Eau Thermale Avène wybrała LabconMarka dermokosmetyczna Eau Thermale Avène należąca do Pierre Fabre Dermo-Cosmetique rozstrzygnęła przetarg na obsługę komunikacji. Wygrała go agencja Labcon, która zajmie się stałą obsługą PR i influencerów, realizując nową strategię marki bazującą na wizerunku medycznym.
0 12 0 16.03.2022Delikatesy Aldek z Gdyni z nowym wyglądem dzięki Traffic DesignDrewniane owoce i warzywa, gięta blacha, ręczne malowanie – Stowarzyszenie Traffic Design zrealizowało nowy projekt. Tym razem na warsztat zostały wzięte delikatesy Aldek zlokalizowane przy ul. I Armii Wojska Polskiego w Gdyni.
0 4 0 16.03.2022Ponad 11 mln gospodarstw domowych w Polsce słucha radia – podaje Krajowy Instytut MediówBlisko 11,2 mln gospodarstw domowych w Polsce (77%) korzysta z radia – wynika z badania założycielskiego realizowanego przez Krajowy Instytut Mediów. Jednocześnie dane KIM pokazują, że 83% gospodarstw ma odbiornik radiowy, przy czym najczęściej jest to radio samochodowe (64%), a w dalszej kolejności odbiornik przenośny (38%) czy zestaw typu wieża Hi-Fi z radiem (19%).
0 3 0 16.03.2022Po inwazji na Ukrainę reklamodawcy odmrażają kampanie. Dane SotrenderaWojna zaskoczyła wszystkich, również marketerów. W pierwszym odruchu zawieszonych zostało wiele kampanii. Specjaliści marketingu zaczęli dostosowywać strategie, by uniknąć komunikacyjnego faux pas. Choć w ostatnich dniach lutego aktywność reklamowa w ekosystemie Meta gwałtownie zmalała, na początku marca nastąpiło odwrócenie tego trendu – pokazują dane Sotrendera.