0 8 0 0 0 4.02.2021Powstała grupa Data Science HousePowstał brand parasolowy Data Science House. Łączy funkcjonowanie spółek: Loyalty Point (agencji marketingu zintegrowanego), Bluecloud Interactive (agencji kreatywnej), LVL Up Media (zespołu ekspertów mediów, digitalu i nowych technologii) oraz Data Science Logic (zespołu analitycznego).
0 1 0 0 0 4.02.2021Złota Słuchawka – startuje konkurs dla najlepszych specjalistów i firm w obszarze zdalnej komunikacji z klientemPandemia nadała dodatkowego znaczenia konkursowi Contact Center (Złota Słuchawka), największemu wydarzeniu branży CC, które od ponad dekady organizowane jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
0 1 0 0 0 3.02.2021STS wybrał Zenith do obsługi mediowejFirma bukmacherska STS rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Wygrała go agencja Zenith należąca do Publicis Groupe. Kontrakt realizowany od początku 2021 r. dotyczy działań na terenie Polski.
1 2 0 0 0 3.02.2021„Sexstainable” – Pornhub radzi, jak żyć ekoCzy jest dziś na świecie ktoś bardziej seksowny niż osoba, której zależy na przyszłości naszej planety? – pyta Pornhub. Tym samym serwis pornograficzny inicjuje akcję „Sexstainable”, w której podpowiada, jak żyć ekologicznie i chronić naszą planetę.
1 1 0 0 0 3.02.2021Aldi w kampanii teaserowej przedstawia 1001 powodów, by pozostać w kontakcieSieć dyskontów spożywczo-przemysłowych Aldi ruszyła z kampanią teaserową „Mamy 1001 powodów, by pozostać w kontakcie”. Jak zapowiada, w działania zaangażowany zostanie Klub Komediowy.
0 1 0 0 0 3.02.2021Ikea z programem wnętrzarskim w PolsacieIkea została partnerem strategicznym „Design Dream. Pojedynku na wnętrza”. To nowy program Polsatu, w którym pojawią się produkty marki.
0 7 0 0 0 3.02.2021Podopieczni Fundacji Rasowy Kundel bohaterami muralu na warszawskiej PatelniFundacja Rasowy Kundel rozpoczęła kampanię poświęconą porzuconym psom oraz ich losom adopcyjnym. Na tzw. warszawskiej Patelni, tuż przy przystanku Metro Centrum pojawił się mural prezentujący psich podopiecznych organizacji. Akcja przebiega pod hasłem: „Pies to przywilej!”.
1 6 0 0 0 3.02.2021Gwiazdy „Top Model” w walentynkowej kampanii DouglasaPerfumerie Douglas rozpoczęły kampanię walentynkową pod hasłem: „A może się spotkamy?”. Główne role odegrały w niej gwiazdy programu „Top Model” – Patrycja Sobolewska i Mariusz Jakubowski. Szefem artystycznym przedsięwzięcia został Marcin Tyszka.
0 1 0 0 0 2.02.2021„AdSpend 2021” – Dentsu z prognozą wydatków reklamowych na 2021 r.Wedle danych grupy Dentsu w 2021 r. globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5,8% i osiągną poziom 579 mld dol. W badaniu „AdSpend” uwzględniono dane pochodzące z 59 krajów całego świata. Zwiększone wydatki są następstwem i rekompensatą spadku budżetów reklamowych o -8,8% w 2020 r.
0 3 0 0 0 2.02.2021Google zmienia sposób prezentacji wyników wyszukiwania w USAOd 1 lutego internauci z USA obok większości wyników w wyszukiwarce Google widzą ikonę menu, którą mogą wybrać, aby dowiedzieć się więcej o wyniku lub funkcji, a także o tym skąd pochodzą informacje. Ma to umożliwić podejmowanie bardziej przemyślanych decyzji dotyczących witryn, które internauta chce odwiedzić oraz tego, jakie wyniki będą dla niego przydatne.