0 1 0 0 0 4.09.2006_hangalee.com dla Star FoodsAgencja Nowych Mediów i Internetu _hangalee.com przygotowała dla swojego klienta – firmy Star Foods S.A. konkurs, którego głównym zadaniem jest poinformowanie grupy celu o nowym produkcie – chipsach Starchips o smaku grillowanego szaszłyka. Powstała strona internetowa konkursu, www.starchips.pl/konkurs, na której uczestnicy zamieszczają wykonane przez siebie wakacyjne zdjęcia i rywalizują o atrakcyjne nagrody.
0 1 0 0 0 4.09.2006Internet z widokiem na… wp.plDziś, tj. 4 września ruszyła silna, ogólnopolska kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski. Oparto ją na oryginalnej zabawie kontekstem – wszystkie wykorzystane w kampanii hasła i layouty reklamowe nawiązują do sytuacji, w której odbiorca przekazu aktualnie się znajduje. Siła kampanii polega na aktywnym wykorzystaniu mediów niestandardowych. Media tradycyjne i tradycyjne nośniki reklamowe (wykorzystane jednak w sposób nietuzinkowy) stanowią istotne wsparcie kampanii.
0 1 0 0 0 4.09.2006Maciej Polody – polska twarz Need For Speed CarbonFirma Electronic Arts Polska podpisała umowę z Maciejem Polodym, jednym z najlepszych europejskich zawodników w driftingu, sporcie motorowym zdobywającym coraz większą popularność na świecie.
0 1 0 0 0 4.09.2006Pierwsza kampania internetowa Sanitec Koło na UkrainieFirma Sanitec Koło, będąca częścią Grupy Sanitec, największego w Europie producenta ceramiki łazienkowej, rozpoczyna internetową kampanię reklamową na Ukrainie. Jest to pierwsza akcja promocyjna tej firmy na wschodnim rynku wykorzystująca Internet jako medium reklamowe. Kampanię w całości obsługuje ukraińska filia firmy ClickAd.
0 1 0 0 0 4.09.2006Domeny.pl rozdaje serwery za darmoFirma Domeny.pl rozpoczęła serię powakacyjnych promocji w postaci pakietów “Rozdajemy serwery za darmo” i "Domeny za 1 złotówkę".
0 1 0 0 0 4.09.2006Elans.pl – internauci pytają, eksperci dzielą się wiedząPortal Elans.pl powstał z myślą o prezentacji działalności specjalistów i firm w internecie, w oparciu o ideę dzielenia się ekspercką wiedzą. Celem portalu jest zapewnienie internautom dostępu do informacji, bazy wiedzy i fachowych treści, a także wspieranie specjalistów w kreatywnych działaniach promocyjnych.
0 1 0 0 0 4.09.2006Teresa Lipowska dla marki CoregaTeresa Lipowska, jedna z najpopularniejszych polskich aktorek, znana między innymi z roli Barbary Mostowiak z serialu „M jak Miłość”, rozpoczęła współpracę z firmą GlaxoSmithKline. Aktorka występuje w reklamie kremów do mocowania protez zębowych marki Corega.
0 1 0 0 0 1.09.2006Marzysz – uwierz! Razem UdaSie na pewno!Coca-Cola uruchomiła jedyny w swoim rodzaju serwis społecznościowy.
0 1 0 0 0 1.09.2006Zobacz w marce przyjacielaProfesjonalista, bogacz i przyjaciel... Wzbudza zaufanie... Kojarzy się z bezpieczeństwem i zadowoleniem... Takie cechy przypisują produktom markowym Polacy, którzy uczestniczyli w badaniu „Co Polacy sądzą o marce 2006”. Badania są częścią trzeciej edycji ogólnopolskiego projektu edukacyjnego „Wybierz Markowe” zorganizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka. „Zobacz w marce przyjaciela” to hasło kampanii, która rozpoczęła się 30 sierpnia.
0 1 0 0 0 1.09.2006Śnieżka w grzeJuż 2 września br. Reprezentacja Polski w piłce nożnej rozegra pierwszy mecz eliminacji Mistrzostw Europy Euro 2008. Podopieczni Leo Beenhakkera zmierzą się w tym dniu z reprezentacją Finlandii. Kolejne spotkanie naszą jedenastkę czeka 6 września – w pojedynku z Serbami.