Espresso

4 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.09.2006

Internet z widokiem na… wp.pl

Dziś, tj. 4 września ruszyła silna, ogólnopolska kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski. Oparto ją na oryginalnej zabawie kontekstem – wszystkie wykorzystane w kampanii hasła i layouty reklamowe nawiązują do sytuacji, w której odbiorca przekazu aktualnie się znajduje. Siła kampanii polega na aktywnym wykorzystaniu mediów niestandardowych. Media tradycyjne i tradycyjne nośniki reklamowe (wykorzystane jednak w sposób nietuzinkowy) stanowią istotne wsparcie kampanii.

1 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.09.2006

Zobacz w marce przyjaciela

Profesjonalista, bogacz i przyjaciel... Wzbudza zaufanie... Kojarzy się z bezpieczeństwem i zadowoleniem... Takie cechy przypisują produktom markowym Polacy, którzy uczestniczyli w badaniu „Co Polacy sądzą o marce 2006”. Badania są częścią trzeciej edycji ogólnopolskiego projektu edukacyjnego „Wybierz Markowe” zorganizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka. „Zobacz w marce przyjaciela” to hasło kampanii, która rozpoczęła się 30 sierpnia.

Poprzednie Następne