0 1 0 0 0 8.05.2007TBWAPR dla Lukas BankuAgencja TBWAPR w wyniku przeprowadzonej procedury przetargowej wygrała projekt obejmujący przygotowanie raportu rocznego podsumowującego działalność operacyjną Lukas Banku w 2006 roku.
0 1 0 0 0 8.05.2007Konferencja Brand PowerSIŁA MARKI - MODNE POJĘCIE CZY WAŻNE NARZĘDZIE? Jak zmierzyć siłę marki i jak ją wykorzystać? Jak przełożyć założenia marki na jej komunikację reklamową? Utrzymanie pozycji marki na rynku przez 100 lat ? czy to możliwe? Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zapraszamy Cię na konferencję Brand Power (środa 16 maja 2007, godz. 11.40-15:20, Aula Główna SGH).
0 1 0 0 0 7.05.2007Zloto dla Jim Beam BlackJim Beam Black Bourbon zdobył złoty medal podczas międzynarodowego konkursu alkoholi San Francisco 2007. Alkohole z portfolio BeamGlobal Spirits & Wine zdobyły rekordową w historii firmy ilość 31 medali.
0 1 0 0 0 7.05.2007Domeny.pl współpracuje z Delta TravelSerwis Domeny.pl rozpoczął współpracę promocyjną z jednym z największych polskich biur podróży - Delta Travel.
0 1 0 0 0 7.05.2007Ryanair pod skrzydłami Kibo PRAgencja Kibo Public Relations z dniem 1. maja br. rozpoczęła współpracę z Ryanair, największą tanią linią lotniczą w Europie. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za relacje z mediami, organizację konferencji i spotkań prasowych oraz doradztwo w zakresie PR. Kibo PR będzie realizowała globalną strategię komunikacyjną irlandzkiego koncernu.
0 1 0 0 0 7.05.2007Nowości z firmy MieszkoFirma Mieszko S.A. przygotowała dla swoich klientów kolejną bombonierkę.
0 1 0 0 0 7.05.2007Tchibo wprowadza nową markę Mitch & Co.Tchibo wspólnie ze znanym projektantem Michaelem Michalskym wprowadza na rynek nową markę odzieży Mitch & Co. Pierwsza kolekcja Mitch & Co. pojawi się w sklepach i na stoiskach "Tchibo. Co tydzień w nowym świecie" już w czerwcu.
0 1 0 0 0 7.05.2007Nowa strategia komunikacji GetIn Banku4 maja ruszyła nowa kampania telewizyjna Getin Banku. Twarzą Banku został Piotr Fronczewski. Kampanii towarzyszyć będzie wprowadzenie nowego hasła reklamowego "GETIN Bank - wystarczy wejść".
0 1 0 0 0 7.05.2007Smyk wybiera Orangeriel’Orangerie to nazwa Polsko-Niemieckiej Agencji Public Relations i Reklamy, która zajmie się promocją sieci sklepów Smyk na niemieckim rynku. Agencja podpisała umowę o współpracy z największą w Polsce siecią sklepów z artykułami dla dzieci Smyk. W myśl umowy, agencja przygotuje i zorganizuje działania reklamowe sklepów Smyk w Berlinie.
0 1 0 0 0 7.05.2007Ściągniesz z nas wszystko7 maja ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski, pod hasłem „Ściągniesz z nas wszystko”.