1 4 0 9.06.2022Wideo Brodki w nowej kampanii marek Dell i IntelMarki Dell i Intel rozpoczynają drugi etap wspólnej kampanii „XPS Revolt”. Obejmuje on premierę eksperymentalnego wideo Brodki, opartego na współpracy z cyfrowymi twórcami oraz promocję sprzedaży.
0 1 0 9.06.2022Polski startup Cux.io najlepszym start-upem analitycznym dla smart data marketingu na świecieCux.io – polskie narzędzie do automatyzacji analityki i UX – zwyciężył w 10. edycji międzynarodowego konkursu I-Com Data Startup Challenge. W konkursie wyłaniane są najlepsze na świecie start-upy z kategorii Smart Data Marketing. Start-up, jako jedyny reprezentant Polski, zmierzył się z czwórką finalistów z Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Hiszpanii.
0 1 0 9.06.2022Aplikacja randkowa Badoo obsługiwana przez Grayling PolandKilka miesięcy temu aplikacja randkowa Badoo rozstrzygnęła konkurs na obsługę PR. Wygrała agencja Grayling Poland, która obecnie realizuje strategię komunikacji marki, prowadzi bieżące działania public relations oraz tworzy dodatkowe kampanie kreatywne.
1 1 0 9.06.2022Oświadczenie OFBOR w sprawie pomówień ze strony dyrektora Krajowego Instytutu Mediów, Mirosława KalinowskiegoZdaniem OFBOR Mirosław Kalinowski, dyrektor Krajowego Instytutu Mediów, podważał kompetencje i transparentność firm badawczych. Zarzucał im także niechęć do realizacji badań na zlecenie KIM. W tle jest głośne zlecenie badań bez przetargu firmie Alternatywa Polska z Dębiny, zajmującej się wynajmem komputerów. Budżet badania miał wynieść około 24 mln zł.
1 6 0 8.06.2022Katy Perry życzy smacznego w Pyszne.plW maju platforma do zamawiania jedzenia Pyszne.pl rozpoczęła kampanię, której gwiazdą jest Katy Perry. Działania pod hasłem „Czy ktoś powiedział” (Did Somebody Say) grupa Just Eat Takeaway.com (właściciel Pyszne.pl) prowadziła wcześniej ze Snoop Dogiem w Australii, Kanadzie i Wielkiej Brytanii.
0 5 1 8.06.2022Jak zmieniło się zachowanie polskiego konsumenta w sklepie detalicznym na przestrzeni ostatnich dwóch lat? Wyniki raportu „Shopper Barometr Polska 2022”Pomimo pandemii sklepy stacjonarne pozostają głównym kanałem zakupowym dla Polaków (89% zazwyczaj robi w nich zakupy). W jaki sposób skutecznie komunikować się z konsumentem w sklepie? Czy Polacy trzymają się swojej listy zakupowej? Na te i inne pytania odpowiada raport Shopper Barometr Polska 2020 in-Store Media Polska i Ipsos Polska.
0 4 0 8.06.2022Conchita Wurst promuje tęczowe butelki na wodęBy okazać swoje wsparcie dla społeczność LGBTQIA+, marka Waterdrop stworzyła butelkę Rainbow. Ambasadorką projektu została zwyciężczyni konkursu Eurowizji 2014, Conchita Wurst. Jest ona jednocześnie ambasadorką ONZ, od lat aktywnie zaangażowaną w działania na rzecz społeczności LGBT+.
0 1 0 8.06.2022Komunikacja w czasach wojny – wyniki specjalnej edycji badania „Kryzysometr”Od czasu inwazji Rosji na Ukrainę aż 9 na 10 organizacji uczestniczących w specjalnej edycji badania „Kryzysometr” zetknęło się z różnego rodzaju trudnościami, które wymagały wprowadzenia specjalnych działań komunikacyjnych.
0 4 0 8.06.2022Kupują więcej produktów podrobionych i nadal korzystają z pirackich treści – badanie EUIPO o młodych EuropejczykachPonad połowa (52%) ankietowanej młodzieży w ciągu ostatniego roku kupiła co najmniej jeden podrobiony produkt w Internecie, celowo lub przypadkowo. Jedna trzecia (33%) uzyskała dostęp do nielegalnych treści online. Badanie przeprowadził Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO).
1 1 0 8.06.2022Samorządowa kampania na rzecz czytelnictwa #CzytanieRządzi!Ruszyła pierwsza w Polsce kampania samorządowców na rzecz czytelnictwa #CzytanieRządzi! Prezydenci dwunastu polskich metropolii występują w kampanii w roli ambasadorów akcji. Pokazują, dlaczego czytanie ma moc polepszania świata.