0 1 0 0 0 17.05.2007Jak łączyć wydarzenia promujące Polskę z działalnością charytatywną?W dniach 5–8 maja 2007 r. w Warszawie odbyła się VI konferencja European SITE Networking and Educational Programme ESNEP 2007 Warsaw. Organizatorem imprezy była Polska Organizacja Turystyczna. Jednym z głównych koordynatorów spotkania ESNEP 2007, przy współpracy Miasta Stołecznego Warszawy, był Warsaw Convention Bureau
0 1 0 0 0 17.05.2007L’Oréal Paris promuje markę Studio LineMarka L’Oréal Paris Studio Line, należąca do koncernu kosmetycznego L’Oréal, rozpoczyna działania reklamowe i promocyjne w internecie.
0 1 0 0 0 17.05.2007Akademia Bezpiecznego Samochodu pod warszawską Rotundą22 maja 2007 roku w ramach kampanii Akademia Bezpiecznego Samochodu na placu pod warszawską Rotundą rozpocznie się cykl happeningów. Przechodnie będą mieli okazję wziąć udział w niecodziennej inscenizacji związanej z bezpieczeństwem na naszych drogach.
0 1 0 0 0 17.05.2007Nowe logo i system identyfikacji wizualnej miasta PuławyNowe logo miasta Puławy zostało oficjalnie zaprezentowane 16 maja 2007 roku w siedzibie Urzędu Miasta. Puławy otrzymały także Księgę Identyfikacji Wizualnej, zawierającą nowe graficzne wzory miejskich pism, druków oraz materiałów informacyjnych. Projekty opracowała agencja Cumulus z Lublina.
0 1 0 0 0 17.05.2007One-2-One przejmuje ComtikęDołączenie Comtiki do grupy poszerzy kompetencje One-2-One o doświadczenia między innymi w projektach łączących komunikację internetową i mobilną z interaktywną telewizją. Umożliwi to poszerzenie skali biznesu z obecnymi klientami i pozyskanie nowych.
0 1 0 0 0 17.05.2007Armatura Ferro w internecieRusza kampania internetowa marki Ferro – producenta i dystrybutora armatury łazienkowej. Kampania ta jest częścią ogólnopolskich działań promocyjnych mających na celu wzmocnienie wizerunku marki Ferro.
0 1 0 0 0 17.05.2007Edukacyjne pralki CalgonProducent Calgonu wyszedł naprzeciw potrzebom konsumentów i rozpoczął na Śląsku akcję "Fast Marketing", podczas trwania której mogą oni zapoznać się ze stopniem twardości wody płynącej z ich kranów.
0 1 0 0 0 17.05.2007IDMnet sprzedaje AWR WprostSieć reklamy internetowej IDMnet nawiązała współpracę z AWR Wprost, wydawcą tygodnika Wprost, jednego z najpopularniejszych w kraju tygodników opinii. IDMnet będzie sprzedawać powierzchnie reklamową i obsługiwać kampanie wszystkich witryn należących do wydawcy.
0 1 0 0 0 17.05.2007Dzień dziecka z MiniMiniKanał dla najmłodszych MiniMini zaprasza dzieci wraz z rodzicami na spotkanie ze Złotą Rybką. Od 18 maja do 17 czerwca 2007 w wybranych centrach handlowych na terenie całej Polski odbędą się specjalne eventy promocyjne.
0 1 0 0 0 17.05.2007Mobilny dom Tytan EOSNa targach PSB swoją premierę miała niestandardowa produkcja - pneumatyczny dom Tytan Professional EOS. Ten nietypowy nośnik reklamowy to zapowiedź ambientowej kampanii promującej system dociepleń Tytan Professional EOS.