0 1 0 0 0 21.05.2007Volvo zmienia wizerunek gry w golfa26 maja rusza trzecia edycja turniejów Volvo Masters Amateur Polish Edition, jedna z największych rozgrywek golfowych dla amatorów na świecie. W tym roku Volvo Auto Polska odświeża wizerunek gry o nowy przekaz – golf to sport dla całej rodziny. Kolejną nowością tej edycji jest pierwszy w Polsce w pełni profesjonalny film edukacyjny. Przygotowana została także kampania reklamowa projektu.
0 1 0 0 0 21.05.2007Link Telefoniczny – nowa forma reklamy od Netsprint.pl i Wp.plNetSprint.pl oraz Wirtualna Polska wprowadziły do swojej oferty Link Telefoniczny. Ten nowy produkt reklamowy przygotowany został z myślą o lokalnych przedsiębiorstwach oraz firmach prowadzących sprzedaż przez telefon.
0 1 0 0 0 21.05.2007Magnifico PR dla MS ServicesDo grona klientów magnifiCo PR dołączyła agencja MS Services działająca w branży kompleksowego wsparcia sprzedaży.
0 1 0 0 0 21.05.2007Nagrody dla pracodawców i marketerów przyjaznych gejom i lesbijkomZarząd Towarzystwa Ekonomicznego na rzecz Gejów i Lesbijek przyznał TEGL Business Awards 2007, które mają promować przedsiębiorstwa, które doceniają gejów i lesbijki jako pracowników oraz konsumentów.
0 1 0 0 0 21.05.2007Tyskie „Wybitnym Polskim Eksporterem”18 maja w Warszawie z okazji 50 rocznicy ukazania się tygodnika "Rynki Zagraniczne" oraz X edycji konkursu "Wybitny Polski Eksporter" zaprezentowano laureatów tegorocznej nagrody oraz wręczono zwycięzcom podczas uroczystej gali statuetki. Marka Tyskie otrzymała tytuł "Wybitnego Polskiego Eksportera". Honorowy patronat nad konkursem objął Premier RP.
0 1 0 0 0 21.05.2007Biomed nowym klientem farmaceutycznym Opus BDział packagingu Agencji Reklamowej Opus B zajął się przygotowaniem opakowania dla nowego preparatu prOVag, należącego do portfolio firmy farmaceutycznej BIOMED.
0 1 0 0 0 18.05.2007HealthWay dla Dr Irena ErisLaboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris wprowadza na rynek nową linię kosmetyków - InCell by Dr Irena Eris. Pojawieniu się nowych produktów towarzyszy kampania prasowa oraz materiały BTL autorstwa agencji HealthWay.
0 1 0 0 0 18.05.2007Polska elegancja w krajach nadbałtyckichMarka Lenor rozszerzyła swoją linię produktową o nowy wariant Lenor Elegant Feel. Przygotowanie key visuala, i materiałów POS promujących nowego Lenora na Litwie, Łotwie i w Estonii firma Procter & Gamble powierzyła Agencji Reklamowej Nicety.
0 1 0 0 0 18.05.2007Nicety dla marki ArielAriel wprowadza nowe technologie i zmienia wygląd opakowań. Projekt key visuala oraz materiałów BTL promujących nowości powierzono Agencji Reklamowej Nicety.
0 1 0 0 0 18.05.2007Wyniki akcji „Prowadzący – niepijący” w KrakowieDo realizowanego w Krakowie programu Prowadzący – niepijący włączyło się 19 145 osób. Co szósty z uczestników został DRIverem – niepijącym, wyznaczonym kierowcą. Organizatorem akcji jest Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie, a akcja w Krakowie była prowadzona także podczas Światowego Tygodnia Bezpieczeństwa ONZ.