0 1 0 0 0 7.03.2007Zmiany w magazynie filmowym „Reel”Od początku marca w kinach sieci Silver Screen dostępny jest już kolejny numer magazynu filmowego „Reel”. Po ponad roku obecności tytułu na rynku – wydawca magazynu – lider branży customer publishing w Polsce, firma Concept Publishing Polska Sp. z o.o. (www.cppolska.com.pl) zdecydowała się na odświeżenie szaty graficznej i wprowadzenia zmian, które mają uczynić magazyn bardziej atrakcyjnym i przyjaznym w odbiorze dla czytelnika – widza sieci Silver Screen.
0 1 0 0 0 7.03.2007Did you know…? Europejska kampania reklamowa firmy DellDell prowadzi kampanię wizerunkową skierowaną do swoich klientów biznesowych w 17* krajach Europy, Bliskiego i Środkowego Wschodu oraz Afryki (EMEA). Kampania pod hasłem „Did You Know ...” (Czy wiesz, że...) obejmuje ogłoszenia w prasie i w Internecie oraz w przypadku niektórych krajów również na nośnikach zewnętrznych - outdoor. Kampania prezentuje ofertę Dell skierowaną do przedsiębiorstw oraz przedstawia wdrożone rozwiązania. Kampania została opracowana we współpracy ze strategicznymi partnerami Dell – firmami: Microsoft®, Intel® i AMD™.
0 1 0 0 0 6.03.2007TBWA dla równych szans edukacyjnychZwrócenie uwagi opinii publicznej na dysproporcje między możliwościami edukacyjnymi młodzieży ze wsi i małych miejscowości a ich rówieśnikami z miast to główny cel kampanii społecznej przygotowanej przez agencje TBWA i TEQUILADIGITAL dla Fundacji Batorego. Kampania potrwa do końca kwietnia i obejmie radio, telewizję, internet, prasę oraz ulotki i mailing informacyjny o akcji.
0 1 0 0 0 6.03.2007Mediaedge:cia zdobywa dwie prestiżowe nagrody i zostaje globalnym domem mediowym rokuDom mediowy uhonorowany przez dwa amerykańskie periodyki Advertising Age oraz Adweek. Mediaedge:cia (MEC), wiodąca firma komunikacyjna, została uznana Globalnym Domem Mediowym 2006 roku, przez Advertising Age oraz Adweek, dwa czołowe periodyki zajmujące się reklamą i marketingiem na rynku amerykańskim.
0 1 0 0 0 6.03.2007V&P przygotowuje kolejne działania BTL dla Polskiej Telefonii CyfrowejZadaniem V&P jest przygotowanie komunikacji BTL o nowej ofercie Tak Taka "Numerki za Grosze", dającej możliwość prowadzenia rozmów taniej z trzema najbliższymi osobami. Kampania rusza od 5 marca. Za komunikację ATL odpowiada agencja G7.
0 1 0 0 0 6.03.2007Business Consulting wprowadza na rynek Extreme MediaFirma Business Consulting rozszerza paletę oferowanych nośników reklamy zewnętrznej o Extreme Media. Reklama na ośrodkach sportów ekstremalnych ma przede wszystkim trafić ze swoim przekazem do młodzieży
0 1 0 0 0 6.03.2007Alphol i Promen – „Zawsze razem” nowa produkcja IMR advertising by PRTymofarm podpisał roczną umowę z IMR advertising by PR. Agencja zajmie się kampanią promującą Alphol i ProMen jako idealną parę. Będzie odpowiedzialna za współpracę z mediami, organizację konferencji prasowych i spotkań ze znakomitościami świata nauki - prof. Iwona Wawer z Wydziału Farmaceutycznego Akademii Medycznej w Warszawie wprowadzi nas w świat jednego z głównych aktorów - selenu.
0 1 0 0 0 6.03.2007Heureka w gronie półfinalistów konkursu „Dobroczyńca Roku 2006”Heureka została półfinalistą prestiżowego konkursu „Dobroczyńca Roku 2006”. Nominację do nagrody agencja otrzymała od Amnesty International za opracowanie i zrealizowanie strategii komunikacyjnej dla „Międzynarodowego Maratonu Pisania Listów”.
0 1 0 0 0 6.03.2007Jak będzie wyglądało podróżowanie w roku 2020Firma Amadeus, światowy lider w zakresie rozwiązań informatycznych w branży turystycznej wspólnie z brytyjską firmą konsultingową Hanley Center HeadlightVision opracowała raport „Traveller Tribes 2020” przedstawiający prognozy dotyczące kształtu rynku usług turystycznych w ciągu najbliższych kilkunastu lat. Jest to pierwsze tego typu opracowanie, zawierające analizę trendów społecznych, politycznych i ekonomicznych oraz prognozę zmian w nowoczesnych technologiach, jakie będą miały wpływ zarówno na funkcjonowanie międzynarodowych przewoźników, jak i zachowanie turystów.
0 1 0 0 0 6.03.2007Klienci Vero Moda w bazie Acxiom PolskaFirmy uruchomiły wspólny program pozyskania informacji o klientach sklepów Vero Moda. Zebrane dane pomogą marce lepiej poznać swoich nabywców oraz wzbogacą zasoby Acxiom. Chcąc uzyskać użyteczną marketingowo wiedzę o swoich klientach oraz nawiązać z nimi bliższe relacje firma Bestseller Retail Poland (właściciel marki Vero Moda) postanowiła zapytać samych zainteresowanych o ich preferencje zakupowe, ulubione marki oraz styl życia.