0 1 0 0 0 4.06.2007ATS Display zdobywcą nagrody Superstar Platinum 2007W dniach 22-24 maja 2007 r we Frankfurcie nad Menem odbył się międzynarodowy konkurs Superstar Platinum 2007. Organizatorem konkursu był Display Verlags GmbH.
0 1 0 0 0 4.06.2007Webankieta.pl – profesjonalne badania marketingowe onlineMarketingowcy, którzy zajmują się badaniami internetowymi od dziś mogą używać nowego narzędzia - profesjonalny pakiet serwisu webankieta.pl umożliwia tworzenie ankiet zawierających pytania filtrujące (tzw.skip logic), tabele krzyżowe oraz zaawansowane możliwości filtrowania wyników.
0 1 0 0 0 4.06.2007Sprzedaj Przyjaciela – wakacyjny konkurs Agito.plOd 1 czerwca przez trzy miesiące będzie trwał konkurs organizowany przez klep internetowy Agito.pl.
0 1 0 0 0 4.06.2007Pkt.pl Marką Wysokiej ReputacjiW dniu 31 maja zostały ogłoszone wyniki rankingu Premium Brand 2007. W tegorocznym badaniu marka pkt.pl została zbadana w kategorii Media. Marka pkt.pl znalazła się w gronie 10 najbardziej prestiżowych i cenionych marek, które reprezentują czołowe media w Polsce.
0 1 0 0 0 4.06.2007Na wakacje z Acxiom30 maja b.r. firma uruchomiła akcję marketingu bezpośredniego do wyselekcjonowanej grupy 100 współpracujących z Acxiom klientów.
0 1 0 0 0 4.06.2007Outdoor Media kusi zawartością1 czerwca br. oficjalnie ruszyła strona internetowa Outdoor Media - pierwszego magazynu traktującego o szeroko pojętym rynku reklamy out-of-home i druku wielkoformatowego. Wprowadzeniu nowego produktu do portfolio firmy Best Media towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem "Kusimy Zawartością".
0 1 0 0 0 4.06.2007Promocja radia na szczycie wieżowcaPonad czterdzieści ogromnych głośników (wwiezionych na szczyt wieżowca przez największą platformę towarową w Europie) połączonych kablami o długości 1,5 kilometra oraz dziesiątki osób do obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom - to bilans koncertu zespołu IRA, na szczycie wrocławskiego Poltegoru.
0 1 0 0 0 4.06.2007Bang & Olufsen planuje rozwójPodczas premiery nowego produkty Bang & Olufsen w Polsce, telewizora Beo Vision 9, szefowie firmy z centrali w Danii oraz przedstawiciele dystrybutora ujawnili plany dalszego rozwoju marki w Polsce.
0 1 0 0 0 4.06.2007Kampania telewizyjna napoju energetycznego Tiger2 czerwca br. ruszyła nowa kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger. We wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz w wybranych stacjach tematycznych, emitowane będą 2 spoty reklamowe zatytułowane "Office" i "Road".
0 1 0 0 0 4.06.2007Kontynuacja kampanii reklamowej marki MagnatDougFaberFamily wraz z domem mediowym Starcom przygotowały kolejną falę kampanii farb do wnętrz Magnat (Śnieżka SA). Kampania ma na celu wzmocnienie świadomości oraz wizerunku tej marki premium wśród konsumentów i jest przypomnieniem launchu produktu, który odbył się w 2006 roku.