0 1 0 0 0 21.03.2007AdWorks zakończył pierwszy etap działań BTL dla PlayAgencja BTL AdWorks zrealizowała pierwszy etap działań związanych z wprowadzeniem na rynek czwartego operatora komórkowego Play.
0 1 0 0 0 21.03.2007Wyjątkowo skuteczna kampania Allianz DirectTrwa kampania reklamująca ubezpieczenia komunikacyjne sprzedawane przez Internet przez Allianz Direct New Europe. Dotychczasowe efekty kampanii przygotowanej przez Artegence są bardzo dobre.
0 1 0 0 0 21.03.2007Promo Roller na Media TrendachFirma Słodkie Upominki – w ramach współpracy ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych – przygotowała na konferencję „Media – Reklama – Pieniądze”, towarzyszącą konkursowi Media Trendy, słodycze reklamowe. Tym razem jest to nowy w ofercie firmy produkt – Promo Roller.
0 1 0 0 0 21.03.2007Interia.pl uruchomiła platformę www.interia.tvSerwis multimedialny pełni rolę agregatora treści multimedialnych dostępnych w portalu Interia.pl. Użytkownicy oglądać mogą materiały własne dziennikarzy portalu, agencji informacyjnej Reuters, AFP, telewizji TV Biznes, Polsatu, Canal+ oraz materiały produkowane na zlecenie o tematyce motoryzacyjnej, kulturalnej i rozrywkowej. Interia.Tv jest telewizją typu "on-demand", umożliwiającą użytkownikowi wybór interesujących go materiałów w dowolnym czasie i kolejności.
0 1 0 0 0 21.03.2007Komputery z Agory dla organizacji społecznychPonad tysiąc zestawów sprzętu komputerowego przekazała Agora w 2006 roku organizacjom i placówkom społecznym. Projekt przekazywania komputerów, prowadzony od dwóch lat przy współpracy ze Stowarzyszeniem Bank Drugiej Ręki, jest kolejnym przykładem społecznych działań Agory.
0 1 0 0 0 21.03.2007ZED Digital z Onet.pl prowadzi niestandardową kampanię Toyoty AurisZED Digital, departament mediów interaktywnych grupy domów mediowych ZenithOptimedia, wspólnie z portalem Onet.pl rozpoczął niestandardową akcję reklamową dla Toyoty Auris. Działania prowadzone są w ramach kampanii launchowej modelu Auris.
0 1 0 0 0 21.03.2007Saab promuje nowe modele5 marca br. rozpoczęła się kampania reklamowa Saaba promująca modele Saab 9-3 z jubileuszowej serii Anniversary Edition. Aby uczcić okrągłe 60 lat obecności w świecie motoryzacji, Saab przygotował specjalne wersje swoich samochodów.
0 1 0 0 0 21.03.2007Narodowy Pomiar Cholesterolu – akcja promocyjna marki Flora pro.activW hipermarketach w całym kraju powstaną punkty, w których każdy konsument margaryny Flora pro.activ będzie mógł skorzystać z bezpłatnego badania poziomu cholesterolu we krwi. Każdy, kto w czasie akcji zakupi jedno duże (400g) lub dwa małe (250g) opakowania margaryny Flora pro.activ, będzie mógł skorzystać z bezpłatnego badania poziomu cholesterolu.
0 1 0 0 0 21.03.2007Brand Support autorem kampanii 1% podatku dla Fundacji ABCXXI Cała Polska Czyta DzieciomAgencja Brand Support w ramach działań społecznych zaprojektowała kampanię 1% podatku dla Fundacji ABCXXI - Cała Polska czyta dzieciom. Jest to kampania idei, pewnej koncepcji dotyczącej zmiany zachowań osób dorosłych, którym leży na sercu dobro ich dzieci.
0 1 0 0 0 21.03.2007Pentacomp zamierza wzmocnić własny wizerunek w mediachPoprzez działania public relations firma będzie popularyzować na rynku własne rozwiązania i produkty informatyczne, głównie poprzez dzielenie się wiedzą ekspercką i prezentowanie case studies. Do realizacji planowanych działań firma wybrała agencję Optimum PR.