0 1 0 4.09.2007Międzynarodowy Festiwal Ziem Górskich on-lineNa stronie telewizji internetowej www.zakopanetv.pl można obejrzeć retransmisję z Koncertu Finałowego 39. Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich, który odbył się 24. sierpnia w Zakopanem.
0 1 0 4.09.2007Strategia PR na Uniwersytecie WarszawskimTylko przez dwa tygodnie, od 3 do 17 września br., trwają zapisy na Podyplomowe Studia Strategii Public Relations i Komunikacji Społecznej w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. To pierwsze w Polsce studia PR przeznaczone dla specjalistów komunikowania z dłuższym doświadczeniem zawodowym, a nie wyłącznie dla nowicjuszy. Zajęcia poprowadzą konsultanci z wieloletnią praktyką przy programach public relations.
0 1 0 4.09.2007Dziennik Polski w internetowym kioskuOd 3 września cyfrowe wydania Dziennika Polskiego są dostępne w eGazetach. Możliwość czytania dziennika regionalnego z każdego miejsca na świecie to rewolucja na rynku prasy codziennej.
0 1 0 4.09.2007Grupa Fresh otwiera market w Poznaniu12 września o godz. 7:00 rano Agencja Reklamowa Fresh, w bliskiej współpracy z Działem Marketingu Billa, oficjalnie otworzy pierwszy market tej sieci w Poznaniu. To już trzecie, wspólne otwarcie obiektu Billa w tym roku.
0 1 0 4.09.2007Wizerunek interaktywnego Madonetu w rękach Q&AConsultingAgencja Public Relations Q&AConsulting rozpoczęła współpracę ze spółką Madonet. Umowa podpisana w sierpniu została zawarta na czas nieokreślony. W ramach współpracy Q&AConsulting zajmie się budową wizerunku firmy Madonet w mediach.
0 1 0 4.09.2007Mariusz Czerkawski gwiazdą Business Sport SolutionsMariusz Czerkawski - najbardziej rozpoznawalny polski hokeista zaufał Business Sport Solutions i z końcem miesiąca sierpnia powierzył im swój wizerunek.
0 1 0 4.09.2007Incentive Concept Poland z Amco do IndiiFirma Incentive Concept Poland – specjalizująca się w organizowaniu szkoleń oraz konferencji, wyjazdów motywacyjnych, imprez integracyjnych i wydarzeń specjalnych tzw. "special events" nawiązała współpracę z Amco.
0 1 0 4.09.2007Opus B domaga się sprawiedliwościNie szkodzisz! Nie płać! - kampanię pod takim hasłem Agencja Reklamowa Opus B realizuje dla Ergo Hestia, jednej z wiodących firm ubezpieczeniowych w Polsce.
0 1 0 3.09.2007007 w kampanii outdoorowej Vistuli & WólczankiRozpoczęła się kampania najnowszej kolekcji odzieży męskiej Vistuli & Wólczanki z udziałem Pierce’a Brosnana, odtwórcy roli Jamesa Bonda w kilku filmach o przygodach tego najsłynniejszego na świecie agenta. W Warszawie reklamy zawisną na trzech lokalizacjach wielkoformatowych należących do Jet Line.
0 1 0 3.09.2007TVN CNBC Biznes – nowa telewizja informacyjna w Cyfrze+Nowy kanał biznesowy TVN CNBC Biznes dołączył dziś do oferty platformy cyfrowej Cyfra+. Kanał dostępny jest dla abonentów pakietów Podstawowego, Komfortowego i Prestiżowego.