0 1 0 0 0 6.06.2007Intermoda nowym klientem Agencji face2faceOd kwietnia 2007 roku Agencja face2face public relations prowadzi działania wizerunkowe dla marki Intermoda. To już kolejny Klient Agencji z branży fashion.Współpraca obejmuje działania o charakterze public relations dotyczące wizerunku firmy i jej produktów.
0 1 0 0 0 6.06.2007Poker z Double BrandAgencja Double Brand przygotowała dla Polmosu Lublin kolejną akcję wizerunkową Wódki Żołądkowej Gorzkiej. Tym razem koneserzy WZG zostaną zaskoczeni specjalną edycją kart do gry, której motywem przewodnim są popularne w latach 50. pin-up girls.
0 1 0 0 0 6.06.2007Starcom wśród najlepszych pracodawców Europy Środkowo-WschodniejDom mediowy Starcom znalazł się w gronie czterech firm z Polski, które zdobyły tytuł Najlepszego Pracodawcy w Europie Środkowo-Wschodniej, według badania międzynarodowej firmy Hewitt Associates.
0 1 0 0 0 6.06.2007Czy klienci ci ufają?B. Nelson, Do Your Customers Trust You?, "Forbes", 25.05.2007"Zaufanie to podstawa. A jeśli uważasz, że klienci wierzą ci bardziej niż ma to miejsce w rzeczywistości, nie podejmiesz niezbędnych kroków, by tę więź wzmocnić. Zrób zatem wszystko, by dowiedzieć się, na czym stoisz."
0 1 0 0 0 6.06.2007O pieniądzach z wdzięcznościąS. Rees, Eight Ways to Raise Money and Keep Donors Happy, "FundRaising Success", 29.05.2007Autorka krótkiego artykułu zwraca uwagę na podstawowe zasady efektywnego zabiegania o fundusze i podkreśla znaczenie pozostawienia po sobie korzystnego wrażenia (jako wiarygodnego i wdzięcznego partnera).
0 1 0 0 0 6.06.2007Zarządanie karierą w świecie Web 2.0W. Arruda, Managing Your Marketing Career in a Web 2.0 World, "MarketingProfs", 29.05.2007Rozwój i dostępność technik określanych mianem Web 2.0 spowodowały, że ludzie nie tylko używają ich jako narzędzi do osiągnięcia odpowiednich celów, ale także zaczynają myśleć przez pryzmat takiej rzeczywistości. Nie trzeba było długo czekać, by znane i sprawdzone metody "zarządzania sobą" uznano za staromodne. Dzisiaj zalążkiem sukcesu staje się zaistnienie w rzeczywistości wirtualnej (i to bez przerwy update'owanej!).
0 1 0 0 0 6.06.2007Grupa Fresh nagrodzona Wielkopolskim Filarem Biznesu1 czerwca agencja reklamowa Fresh została laureatem konkursu "Wielkopolski Filar i Tytan Biznesu 2006". Agencja została nagodzona w kategorii "Partnerska solidność w interesach".
0 1 0 0 0 5.06.2007Perła Rynku FMCG 2007 dla marki MolaPapiery toaletowe Mola firmy Metsä Tissue otrzymały Perłę Roku FMCG 2007, przyznawaną przez „Wiadomości Handlowe”, miesięcznik skierowany do handlu oraz branży FMCG.
0 1 0 0 0 5.06.2007V&P promuje nową kolekcję ubrań TchiboV&P realizowała przygotowaną przez Tchibo akcję promocyjną, związaną z wprowadzeniem nowej kolekcji ubrań sygnowanych marką Tchibo.
0 1 0 0 0 5.06.2007Fastline dla AdamedFastline advertising wygrała przetarg na projekt, wykonanie i obsługę stoiska targowego firmy Adamed, dedykowanego nowemu produktowi gastrologicznemu Anesteloc.