0 1 0 0 0 1.06.2007Słodkie Upominki dla Fundacji Dziecięca FantazjaSłodkie Upominki – firma specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych – jest jednym ze sponsorów "Wieczoru Marzeń", imprezy organizowanej przez Fundację Dziecięca Fantazja z okazji Dnia Dziecka.
0 1 0 0 0 1.06.2007Carlsberg po raz kolejny Marką Wysokiej ReputacjiMarka Carlsberg z portfolio Carlsberg Polska po raz kolejny została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji, w tegorocznej, drugiej edycji rankingu marek konsumenckich - Premium Brand 2007.
0 1 0 0 0 1.06.2007Mistrzostwa Polski w zakupachGrupa Eskadra i Eskadra Marketing Services na zlecenie Agora SA zorganizowała i przeprowadziła "Mistrzostwa Polski w zakupach Avanti i MasterCard".
1 1 0 0 0 1.06.2007Dog in the Fog wychodzi z ukryciaPod koniec kwietnia Kompania Piwowarska odświeżyła markę piwa Dog in the Fog, a 4 czerwca rozpoczyna nową kampanię reklamową.
0 1 0 0 0 1.06.2007Peppermint marką wysokiej reputacji PremiumBrandAgencja Peppermint otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji w drugiej edycji badania reputacji marek PremiumBrand.
0 1 0 0 0 1.06.2007Genesis PR dla Opal Property DevelopmentsAgencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z Opal Property Developments w związku z pierwszą ofertą publiczną. Zakres prac obejmuje prowadzenie biura prasowego, PR wewnętrzny, investor relations oraz zarządzanie sytuacją kryzysową podczas procesu IPO.
0 1 0 0 0 1.06.2007MagnifiCo dla PPI-ETCAgencja magnifiCo podpisała umowę na obsługę PR nowatorskiego projektu prowadzonego przez firmę PPI-ETC
0 1 0 0 0 1.06.2007„Metro Oczko” – loteria dla Czytelników „Metra”1 czerwca rusza kolejna loteria promocyjna dziennika "Metro" pod nazwą „Metro Oczko". Codziennie do wygrania jest nagroda pieniężna w wysokości 2000 zł.
0 1 0 0 0 1.06.2007Dzień dziecka z Ecco Kids i EM Labem1 i 2 czerwca agencja experiential marketingu EM Lab zaprasza dzieci – wraz z rodzicami – do Galerii Mokotów. EM Lab organizuje w tych dniach obchody Dnia Dziecka dla sklepu Ecco Kids.
0 1 0 0 0 1.06.2007Aquafresh dla wymagającychOd maja na terenie całej Polski co weekend hostessy Great Open House zachęcają klientów wybranych sieci super- i hipermarketów do korzystania z produktów Aquafresh.