0 1 0 0 0 28.03.2007Hand Made dla Nowego PremiumW miniony weekend rozpoczęła się kampania reklamowa odświeżonej linii jogurtów Bakoma Premium. Kampania prowadzona jest w telewizji i radio. Kreację przygotowała agencja Hand Made.
0 1 0 0 0 28.03.2007Dzień Kobiet z La Roche-Posay i MRM WorldwideNowe serwisy La Roche-Posay (www.redermic.pl i www.laroche-posay.pl), przygotowane we współpracy z agencją MRM Worldwide, zostały uruchomione 8 marca. Równolegle ruszył konkurs dla internautek poprzedzony informującym mailingiem, rozesłanym do ok. 100 tysięcy klientek.
0 1 0 0 0 28.03.2007V&P Agencja Reklamowa zrealizuje akcje promocyjną dla Hochland Polska dla marki ValbonPrzetarg został ogłoszony na początku lutego, a jego rozstrzygnięcie nastąpiło na końcu ubiegłego miesiąca, celem akcji będzie zmiana wizerunku oraz wzrost sprzedaży.
0 1 0 0 0 28.03.2007Partnerskie mKioskimBank rozpoczyna program partnerskich mKiosków oraz zaprasza do współpracy przedsiębiorczych i dynamicznych. mBank proponuje nowatorską a zarazem unikalną formę współpracy na zasadach partnerskich- prowadzenie jednego z mKiosków zlokalizowanych poza centrami handlowymi w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.
0 1 0 0 0 28.03.2007Network PR dla firmy TymbarkAgencja Network PR odpowiada za kompleksowe działania public relations związane z kampanią edukacyjną „5 razy dziennie warzywa i owoce” zorganizowana przez firmę Tymbark.
0 1 0 0 0 28.03.2007Banah Group dla sieci BricomanAgencja Komunikacji Marketingowej Banah Group wygrała przetarg na kreację reklamującą sklepy budowlane sieci Bricoman.
0 1 0 0 0 28.03.2007Przyszłość w nowych kolorachCezex rozpoczął pracę nad kolejną edycją kalendarza, który podobnie jak w ubiegłych latach, będzie wspólnym projektem realizowanym przy współpracy z agencjami reklamowymi, fotografami i drukarniami. Myśl przewodnia kalendarza na 2008 rok brzmi „Kolory Przyszłości”.
0 1 0 0 0 28.03.2007Certyfikaty wręczone. Zakończenie jesiennej edycji London School of Public Relations26 marca w klubie Apetyt Architektów w Warszawie odbyło się oficjalne zakończenie edycji Jesień 2006 szkolenia London School of Public Relations. Do grona polskich absolwentów prestiżowej londyńskiej szkoły dołączyły 42 osoby.
0 1 0 0 0 28.03.2007Dr Young zajmie się farmaceutykami dla dzieciW związku z dynamicznym rozwojem Kid&Young, agencja postanowiła wydzielić w ramach swoich struktur komórkę odpowiedzialną za rynek farmaceutyczny. Dr Young, bo tak nazywa się nowy dział, zajmie się obsługą klientów z tej branży – głównie producentów preparatów bez recepty dla dzieci i młodzieży oraz kosmetyków dostępnych tylko w aptekach.
0 1 0 0 0 28.03.2007BZ WBK na pasie startowym z Jet LineBank Zachodni WBK na warszawskim lotnisku Okęcie reklamuje konto walutowe. Kampania wykorzystuje nośniki wielkoformatowe firmy Jet Line, a potrwa od 26 marca do 30 kwietnia.