0 1 0 0 0 5.06.2007F1 Roadshow z Agencją AllegroAgencja Allegro na zlecenie Renault Polska była odpowiedzialna za kompleksową realizację ING Renault F1 Roadshow, wydarzenia sportowo-motoryzacyjnego, które zgromadziło kilkadziesiąt tysięcy ludzi. Dwudniowa impreza miała miejsce w dniach 2-3 czerwca w Warszawie i była prawdziwym świętem Formuły 1. Kulminacją wydarzenia był przejazd prawdziwego bolidu F1 po ulicznym torze przygotowanym na Moście Świętokrzyskim i na Wybrzeżu Kościuszkowskim.
0 1 0 0 0 5.06.2007Finał V edycji konkursu Obsesja Papieru i Tworzyw31 maja w warszawskim Hotelu Europejskim odbyła się uroczysta gala, podczas której ogłoszono wyniki V edycji konkursu kreatywnego organizowanego przez firmę Cezex. W tym roku grono nagrodzonych powiększyło się o autorów prac wykonanych z tworzyw sztucznych.
0 1 0 0 0 4.06.2007Trzy wymiary Pumy1 czerwca rozpoczęła się ogólnopolska kampania "Puma Aqua - nowy zapach dla niej i dla niego" na nośnikach Mediów Miejskich.
0 1 0 0 0 4.06.2007Hoopla.pl zdobywa EverestHoopla.pl S.A. otrzymała nagrodę Everest 2007 w kategorii Najlepszy Zarząd za ponad sześciokrotne zwiększenie sprzedaży w 2006 roku oraz wyjście na pozycję lidera wśród polskich sklepów internetowych oferujących sprzęt AGD/RTV.
0 1 0 0 0 4.06.2007Premium Brand po raz drugi dla marki ŻywiecMarka Żywiec po raz kolejny otrzymała prestiżowy tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Żywiec otrzymał tytuł w grupie marek konsumenckich, w kategorii Artykuły Spożywcze, zajmując 3 pozycję – najwyższą wśród innych nagrodzonych marek piw i alkoholi.
0 1 0 0 0 4.06.2007Sprite – pragnienie nie ma szans4 czerwca wchodzi na ekrany nowa reklama telewizyjna Sprite w ramach kampanii "Pragnienie nie ma szans".
0 1 0 0 0 4.06.2007Dinozaurowe patyczki w nowej promocji DanoneOd czerwca ruszyła letnia promocja marki Danonki – kolorowe dinozaurowe patyczki do zamrażania lodów.
0 1 0 0 0 4.06.2007Polymus Integrated Communication dla Rexona MenPolymus Integrated Communication realizuje promocję konsumencką dla marki Rexona Men pod hasłem "Zostań kierowcą F1".
0 1 0 0 0 4.06.2007Paralotna dla KIAAgencja Paralotna przygotowała dla KIA Motors Polska kampanię poprzedzająca wprowadzenie na rynek nowego samochodu osobowego cee’d z nadwoziem kombi.
0 1 0 0 0 4.06.2007Advertiva rozpoczyna współpracę z PP Kapitan NaviAgencja reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z firmą Kapitan Navi. Z początkiem lutego w Agencji trwają pracę projektowe nad rewitalizacją opakowań produktów.