0 1 0 0 0 6.11.2006K2 przełamuje konwencje w prasie on-lineDział konsultingu K2 zakończył jedno z największych w swojej historii zleceń doradczych, polegające na zaprojektowaniu nowego serwisu gazetawyborcza.pl.
0 1 0 0 0 6.11.2006smARTcat dla Banku BISEBank Inicjatyw Społeczno Ekonomicznych wprowadził dla swoich klientów usługę Bankowości Elektronicznej. W ramach usługi uruchomiono trzy serwisy – Serwis internetowy, Serwis telefoniczny i Automatyczny serwis telefoniczny. Agencja smARTcat przygotowała koncepcję funkcjonalności, nawigacji oraz grafikę systemu transakcyjnego dostępnego przez Internet.
0 1 0 0 0 6.11.2006„Twoje życie. Twój Olympus.” Kampania wizerunkowa aparatu Olympus mju 750Olympus Polska, lider w opracowywaniu i wdrażaniu technologii optyczno-cyfrowych, z dniem 4 listopada rozpoczyna kampanię wizerunkową aparatu Olympus mju 750 pod hasłem „Twoje życie. Twój Olympus.”
0 1 0 0 0 6.11.2006Metropol uruchomił nowy kanał komunikacji z czytelnikamiOd poniedziałku 6 listopada czytelnicy dziennika Metropol mogą kontaktować się z redakcją za pomocą komunikatora internetowego Gadu-Gadu. Na mocy porozumienia podpisanego pomiędzy TPP, wydawcą Metropolu, a Gadu-Gadu S.A., gazeta uzyskała specjalny numer GG 500, który będzie kolejnym kanałem komunikacji z dziennikarzami gazety.
0 1 0 0 0 6.11.2006Statuetki zostaną rozdaneFirma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów została Partnerem merytorycznym Statuetek DEMES. Nagrody zostaną wręczone 9 listopada podczas III Gali Sportu i Biznesu, towarzyszącej V Dniom Marketingu Sportowego.
0 1 0 0 0 6.11.2006Kampania reklamowa „METRO twoja bramka NEWS” w telewizjiKampania telewizyjna bezpłatnego dziennika „Metro” ruszyła 6 listopada. Będzie trwała miesiąc i obejmie TVP1, TVP 2 oraz TVN24.
0 1 0 0 0 6.11.2006Zelmer niezawodnie z Red8Red8 Communications Group, Agencja, która w maju br. wygrała przetarg na kampanię marki Zelmer (w konkursie brały udział m.in. Saatchi&Saatchi, EURO RSCG oraz DFF), realizuje pierwszy, jesienny etap kampanii wizerunkowo-produktowej największego krajowego producenta drobnego sprzętu AGD i liczącego się w świecie producenta odkurzaczy.
0 1 0 0 0 6.11.2006SMSowa encyklopedia w Złotych PrzebojachRadio Złote Przeboje rozpoczęło nowy interaktywny konkurs „Prawda czy fałsz – sprawdź w encyklopedii”. W puli nagród 80 000 zł. Dodatkowo każdy z uczestników otrzyma egzemplarz Encyklopedii Powszechnej Larousse. Wystarczy wysłać zgłoszenie za pomocą SMSa.
0 1 0 0 0 6.11.2006Świeża dostawa nagród na BPTo już kolejny rok współpracy z Agencją GPD przy tworzeniu katalogu BP partnerclub i kolejna akcja promocyjna przygotowana dla jego wypromowania. Tym razem nowe atrakcyjne nagrody i jeszcze intratniejsze niż przed rokiem oferty partnerów pod wspólnym tytułem KOLEKCJE 2007 będzie promować... cytryna.
0 1 0 0 0 6.11.2006Kusząca propozycjaDziś rusza kampania nowych drażetek Tic Tac Cherry Mint. Pełen uśmiechu i radości film reklamowy z udziałem pary młodych ludzi to autorska kreacja polskiego oddziału agencji reklamowej Publicis.