0 1 0 0 0 15.06.2007Martis satysfakcjonujeAgencja reklamowa Martis zajęła drugie miejsce w Smile Check - badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych i domów mediowych.
0 1 0 0 0 15.06.2007New Idea Mebel w portfolio duetu Primoloko i Po Prostu PRNajnowszym projektem ściśle współpracujących ze sobą warszawskich agencji Primoloko i Po Prostu PR została nowa marka meblarska – firma New Idea Mebel. Zadaniem agencji jest wykreowanie wizerunku New Idea Mebel w Polsce.
0 1 0 0 0 15.06.2007Religia jako wielki biznesKatarzyna Łasica, Anita Skiba, "Reklama dźwignią religii", Gazeta.pl , 08.06.2007Działania marketingowe związków wyznaniowych to zjawisko szeroko opisywane w ostatnim czasie w Polskich mediach . Autorki przedstawiają kampanie spod znaku churchonomics z Polski, Wielkiej Brytanii i Ameryki płn.. Jest nam tym bardziej miło, że w tekście widać wyraźne wykorzystanie tekstu opublikowanego wcześniej na łamach "Marketingu przy Kawie"...
0 1 0 0 0 15.06.2007Heyah uruchomiła Cybermagazyn VkleyahRuszył interaktywny serwis informacyjno-rozrywkowy, którego współtwórcami będą użytkownicy Heyah Klubu. Serwis Vkleyah oferuje najświeższe wiadomości z takich dziedzin jak Gadżety, Mobile, Film, Muzyka, Gry oraz Moda.
0 1 0 0 0 15.06.2007Peppermint zadba o obecność Lecha w gastronomiiAgencja marketing services Peppermint wygrała przetarg dla marki Lech z portfolio Kompanii Piwowarskiej. W ramach wygranego przetargu agencja opracuje plan aktywności marki w gastronomii.
0 1 0 0 0 15.06.2007Kampania promocyjno-wizerunkowa PKP Energetyka"Dobra Energia w twoich kontaktach" - to hasło kampanii wizerunkowej, którą Spółka PKP Energetyka rozpoczyna w połowie czerwca br. Kampania ta ściśle związana jest z datą 01.07.2007, która dla wielu firm energetycznych oznacza długo oczekiwaną liberalizację rynku energii elektrycznej.
0 1 0 0 0 15.06.2007Pomysł na eventAutor pierwszego bloga poświęconego eventom, rozpoczął nowy cykl artykułów edukacyjnych dla event managerów z dziedziny event engineering.
0 1 0 0 0 15.06.2007Przyprawy Galeo po raz pierwszy w telewizji„Galeo. Tworzy dania godne uznania” – pod tym hasłem rozpoczęła się intensywna kampania telewizyjna przypraw marki Galeo. We wszystkich stacjach ogólnopolskich i wybranych kanałach tematycznych jest emitowany 30’ spot wizerunkowi „Przyjemność gotowania” z oryginalną aranżacją jednego z najbardziej znanych polskich przebojów. To pierwsza w historii marki Galeo kampania reklamowa z udziałem telewizji.
0 1 0 0 0 14.06.2007Cadbury Wedel patronem konkursu „Mistrz kibicowania – Bieg o Warszawie”Firma Cadbury Wedel objęła patronatem akcję „Mistrz kibicowania” organizowaną od czterech lat przez Fundację „Maraton Warszawski” dla szkół podstawowych i gimnazjów z całej Polski. Celem akcji jest propagowanie zdrowego stylu życia, kultury sportowego kibicowania oraz wiedzy o Warszawie.
0 1 0 0 0 14.06.2007Browar Tyski nocąStary książę witający gości w swoim browarze, blask latarni oświetlający zabytkowe budynki, dźwięki harmonii i muzyki Telemanna oraz opowieści starego piwowara. To tylko niektóre z atrakcji czekających na uczestników nocnego zwiedzania browaru w Tychach. W te wakacje browar zapełni się nocą duchami.. i zdobywcami wejściówek na te wycieczki.