0 1 0 0 0 21.06.2007Kampania społeczna Partnerska RodzinaPartnerska Rodzina - pod takim hasłem rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna na rzecz zwiększenia zaangażowania mężczyzn w życie rodzinne. Kampania będzie trwała do końca 2007 roku.
0 1 0 0 0 21.06.2007Tomatoe PR wprowadza Północ Nieruchomości na giełdęAgencja Tomatoe PR nawiązała długofalową współpracę z Biurem Nieruchomości Północ. Do zadań agencji należy całościowe zarządzanie procesami komunikacji związanymi z planowanym we wrześniu debiutem Spółki na GPW.
0 1 0 0 0 21.06.2007Electrolux Design Lab 2007Electrolux zaprasza studentów wzornictwa z całego świata do wzięcia udziału w piątej edycji konkursu Design Lab, którego tegoroczny finał odbędzie się w Paryżu.
0 1 0 0 0 21.06.2007Pegasus analitycznieZ początkiem czerwca. do grona klientów Agencji Pegasus Public Relations dołączyła firma Lege Artis - twórca nowego, polskiego systemu do badań i analiz Internetu o nazwie 7point.
0 1 0 0 0 21.06.2007Media Miejskie na TaxiboardzieW Warszawie rozpoczęła się kampania własna Business Consulting Media Miejskie. Na siedemdziesięciu taksówkach agencja promuje swój nowy produkt – taxiboard.
0 1 0 0 1 21.06.2007Leposy – mobilna gra dla użytkowników HeyahHeyah uruchomiła Leposy - rozbudowaną grę społecznościową na komórki. Przy pomocy telefonu komórkowego użytkownik wchodzi w wirtualny świat zamieszkany przez stworzenia zwane Leposami, stale odwiedzany przez tysiące graczy.
0 1 0 0 0 21.06.2007Europejska Stolica Kultury – Łódź w EuropieW dniach 21-22 czerwca odbędzie się dwudniowa konferencja poświęcona projektowi Łódź – Europejska Stolica Kultury 2016. Jej zadaniem będzie wypromowanie projektu na arenie międzynarodowej, ponadto promocja Łodzi i województwa łódzkiego jako ośrodka kulturalnego.
0 1 0 0 0 21.06.2007Cumulus dla Żagiel S.A.Żagiel proponuje swoim klientom nową usługę: sprzedaż mobilną, czyli doradcę kredytowego na telefon. Kreację i produkcję reklam promujących ten ogólnopolski program przygotowała lubelska agencja Cumulus.
0 1 0 0 0 21.06.2007Ambient w pralniach chemicznychRuszyła kampania zawieszek na mole Raid Anti-Moth Protection w sieci pralni chemicznych w galeriach handlowych. Kampania prowadzona jest w 21 miastach, 49 wyselekcjonowanych punktach pralniczych.
0 1 0 0 0 21.06.2007MCI rozbudowuje Digital AvenueSerwis iplay.pl specjalizujący się w sprzedaży kontentu muzycznego w internecie dołączył do grupy kapitałowej Digital Avenue. Włączenie iplay’a do Digital Avenue jest kolejnym krokiem w kierunku stworzenia grupy kapitałowej mająca na celu rozwój i konsolidację przedsięwzięć w zakresie cyfrowej rozrywki, kontentu oraz mediów.