0 1 0 0 0 11.04.2007HealthWay twórcą spotu telewizyjnego Ketonal LekPod hasłem „Przekazujemy fakty” realizowana jest ogólnopolska kampania telewizyjna marki Ketonal Lek, nowego produktu firmy Lek Polska Sp. z o.o. Spot telewizyjny przygotowała agencja marketingu medycznego HealthWay w ramach kompleksowej obsługi marki. Żel przeciwbólowy Ketonal Lek to pierwszy lek bez recepty, który dołączył do grupy produktów znanych pod marką Ketonal.
0 1 0 0 0 11.04.2007Sodexho Pass i Monnari – modny duetSodexho Pass - ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi i systemami motywacyjnymi oraz obecna na Giełdzie Papierów Wartościowych łódzka odzieżowa spółka Monnari Trade S.A. podpisały umowę o współpracy. Dzięki niej, kupony Podarunkowe i Premiowe Sodexho Pass będzie można realizować we wszystkich salonach Monnari i Molton (sieci należącej do Monnari Trade S.A.) w całej Polsce. Umowa pomiędzy firmami została zawarta na czas nieokreślony, a za kupony Sodexho Pass będzie można kupować zarówno ubrania, jak i dodatki.
0 1 0 0 0 11.04.2007Manufaktura potrójną finalistką nagród ICSC Solal Marketing AwardsManufaktura została potrójną finalistką nagród Solal Marketing Awards organizowanych przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych. Wyróżnione zostały wszystkie trzy kampanie zgłoszone w konkursie- otwarcie centrum, tydzień mody oraz letnia akcja „Raj na ziemi”.
0 1 0 0 0 11.04.2007Startuje kolejna edycja Polskich Dni – Zell am See-Kaprun 2007Piąta edycja „Polskich Dni” odbędzie się w dniach 7–14 lipca 2007. Już po raz drugi przedstawiciele świata kultury, rozrywki, sportu i mediów oraz liczna grupa turystów z Polski zawitają do Zell am See-Kaprun – urokliwych miejscowości w austriackich Alpach. Pomysłodawcą i organizatorem imprezy jest agencja TESTA Communications.
0 1 0 0 0 11.04.2007Akademia PARP – jeszcze więcej szkoleńSzkolenia e-learningowe w ramach projektu Akademia PARP okazały się większym sukcesem, niż ktokolwiek mógł przewidzieć. Liczba kandydatów, którzy zgłosili swoje uczestnictwo, przekroczyła najśmielsze oczekiwania, dlatego organizatorzy, wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu chętnych, przygotowali kolejną, dodatkową edycję szkoleń.
0 1 0 0 0 11.04.2007Hard & Smart pracuje dla Banków SpółdzielczychPrzetarg na kampanię reklamową Banków Spółdzielczych wygrała agencja Hard&Smart.
0 1 0 0 0 11.04.2007Kompletne porównanie operatorów VoIPSerwis eTelefonia.pl udostępnił swoim użytkownikom nowe funkcje pozwalające na dokładne porównanie ofert operatorów VoIP.
0 1 0 0 0 11.04.2007Prosto Public Relations podpisało umowę z Nobo BaremNobo Bar, jeden z popularniejszych lounge barów stolicy rozpoczął współpracę z Prosto Public Relations. Głównym zadaniem agencji jest odświeżenie marki Nobo i wyróżnienie lokalu na rynku warszawskim.
0 1 0 0 0 11.04.2007Soundimage – nowy polski bank muzyki i efektów dźwiękowychNa polskim rynku pojawił się nowy bank muzyki użytkowej i efektów specjalnych stworzony przez firmę Soundimage. Setki plików dźwiękowych, przeznaczonych do wykorzystania w produkcjach multimedialnych i reklamowych, dostępnych jest w systemie sprzedaży on-line.
0 1 0 0 0 11.04.2007Pierwszy Światowy Tydzień Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ONZOd 23 do 29 kwietnia 2007 roku po raz kolejny odbędzie się Światowy Tydzień Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, organizowany pod auspicjami ONZ. Jednym z podmiotów aktywnie działających w czasie Tygodnia Bezpieczeństwa będzie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego (PBD).