Espresso

7 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Zostań naszym sędzią

Profesjonalnemu badaniu wariografem poddadzą się pracownicy Działu Reklamy „Życia na Gorąco” w trakcie spotkań z klientami. To wielki finał trwającej ponad miesiąc kampanii B2B „Życia na Gorąco”. Już od 7 marca na stronie www.prawdaozyciu.pl pracownicy Działu Reklamy, śpiewając piosenkę „Oh, życie kocham cię nad życie”, zaproszą klientów na spotkanie, podczas którego, podłączeni do wykrywacza kłamstw, odpowiedzą na pytania dotyczące pisma jako medium reklamowego. Za kreację, mediaplan, przygotowanie i koordynowanie kampanii odpowiada Agencja Tomorrow.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Medialna ofensywa Łowicza

Wystartowała pierwsza w tym roku multimedialna kampania reklamowa marki Łowicz (Agros Nova). Dwie wersie spotu reklamowego o długości 30 i 15 sekund będą emitowane we wszystkich ogólnopolskich naziemnych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych (At Media). Celem kampanii jest zwiększenie świadomości pozycji marki Łowicz w kategorii sosów gotowych (niekwestionowany numer 1), pokazanie jej kompetencji w tej kategorii oraz walorów smakowych produktów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Zmiany w magazynie filmowym „Reel”

Od początku marca w kinach sieci Silver Screen dostępny jest już kolejny numer magazynu filmowego „Reel”. Po ponad roku obecności tytułu na rynku – wydawca magazynu – lider branży customer publishing w Polsce, firma Concept Publishing Polska Sp. z o.o. (www.cppolska.com.pl) zdecydowała się na odświeżenie szaty graficznej i wprowadzenia zmian, które mają uczynić magazyn bardziej atrakcyjnym i przyjaznym w odbiorze dla czytelnika – widza sieci Silver Screen.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Did you know…? Europejska kampania reklamowa firmy Dell

Dell prowadzi kampanię wizerunkową skierowaną do swoich klientów biznesowych w 17* krajach Europy, Bliskiego i Środkowego Wschodu oraz Afryki (EMEA). Kampania pod hasłem „Did You Know ...” (Czy wiesz, że...) obejmuje ogłoszenia w prasie i w Internecie oraz w przypadku niektórych krajów również na nośnikach zewnętrznych - outdoor. Kampania prezentuje ofertę Dell skierowaną do przedsiębiorstw oraz przedstawia wdrożone rozwiązania. Kampania została opracowana we współpracy ze strategicznymi partnerami Dell – firmami: Microsoft®, Intel® i AMD™.

6 marca 2007

Poprzednie Następne