Espresso

26 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2006

Wygrałem AYGO z easygo.pl – wielki finał wielkiego konkursu

Dwudzistoczteroletni wrocławianin zwycięzcą wielkiego letniego konkursu w portalu turystycznym easygo.pl. Już jutro, podczas finału akcji, p. Maciej Kapica odbierze kluczyki do nowej dynamicznej i bardzo wakacyjnej Toyoty AYGO. Finał konkursu jest elementem oficjalnego programu 17 Międzynarodowego Salonu Turystycznego TOUR SALON ' 2006 w Poznaniu. Na elektroniczny adres konkursu, który trwał od połowy kwietnia do końca września przysłano łącznie ponad 700 zdjęć. Zwyciężył czarno-biały obraz auta terenowego w drodze na safari w Tunezji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2006

Zentropy Partners autorem kampanii wizerunkowej UPS w Internecie

Celem całej kampanii jest budowanie wizerunku UPS jako eksperta w usługach kurierskich i logistycznych. Zwraca uwagę na niezawodność firmy, jej wielkość, zasięg oraz zaawansowane technologicznie rozwiązania. Wszystko to sprawia, że współpraca z UPS oznacza dla jej klientów mniej stresów, więcej komfortu i lepsze wyniki biznesowe. Kampania w Internecie rozpoczęła się 23 października i potrwa do 29 listopada.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2006

Ledwall Tour 2006 – ściana z przyszłością

Okres największego ruchu przedświątecznego jest doskonałą okazją do wzmocnienia aktywności reklamowej. Jednak dotychczasowe formy reklamy w ogólnym przesycie przestały być atrakcyjne dla potencjalnego konsumenta, co każe zadawać pytania o skuteczność dobrze już znanych nośników. Odpowiedzią może być Ledwall, czyli nowy mobilny nośnik Digital Signage, który w listopadzie i grudniu zawita do największych centrów handlowych w Polsce.

25 października 2006

Poprzednie Następne