0 1 0 0 0 4.07.2007Słodkie Upominki dla Szkoły Strategii MarkiSłodkie Upominki - w ramach współpracy ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych - przygotowały "słodkie cenzurki" na zakończeniem tegorocznej edycji Szkoły Strategii Marki.
0 1 0 0 0 4.07.2007Wystartował serwis MójDoradca.plSerwis MójDoradca.pl jest platformą na której specjaliści z różnych dziedzin mogą promować swoje płatne porady i konsultacje oraz inne usługi eksperckie. Serwis ma stanowić atrakcyjne uzupełnienie dla wyszukiwarek i for internetowych, gdzie Internautom nie zawsze udaje się dotrzeć do poszukiwanych informacji.
0 1 0 0 0 4.07.2007Tatiana Połnowa wśród uczestniczek konkursu „Tyczka z Samsung na molo”Jedna z najlepszych tyczkarek na świecie, Rosjanka Tatiana Połnowa wystąpi 15 lipca br. w Sopocie w konkursie "Tyczka z Samsung na molo". Lekkoatletka z entuzjazmem przyjęła zaproszenie od gospodyni sopockiej imprezy, Anny Rogowskiej z Samsung Team. Swój udział potwierdziła także ubiegłoroczna zwyciężczyni tego konkursu, Joanna Piwowarska.
0 1 0 0 0 4.07.2007MCI wprowadzi dwie pierwsze spółki na rynek NewConnectDigital Avenue oraz S4E to prawdopodobnie dwie pierwsze spółki, które zadebiutują na alternatywnym rynku giełdowym NewConnect. Dwie spółki technologiczne z portfela MCI Management przygotowują się do debiutu już na pierwszej sesji nowo powołanego przez Giełdę Papierów Wartościowych alternatywnego rynku NewConnect.
0 1 0 0 0 4.07.2007AdWorks, EMLab i TVN dla Play26. czerwca wystartowała seria letnich aktywności promocyjnych przygotowanych dla marki Play.
0 1 0 0 0 4.07.2007Kto zmienił pracę na wiosnę?Drugi kwartał 2007 okazał się równie dobry na poszukiwanie pracy w public relations, jak rekordowy, pierwszy kwartał tego roku. W prasie i Internecie odnaleziono aż 328 ogłoszeń, a rekord pobito o jedną ofertę.
0 1 0 0 0 4.07.2007Fastline dla firmy AdamedAgencja Fastline advertising wygrała konkurs na stoisko targowe firmy Adamed na tegoroczny zjazd Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego. Podobnie jak w zeszłym roku, Fastline będzie odpowiedzialna za projekt, zabudowę i obsługę stoiska podczas zjazdu.
0 1 0 0 0 4.07.2007Intermoda sponsorem prestiżowych turniejów Pro-AmJuż po raz drugi Intermoda sponsoruje najpopularniejszy w Polsce turniej golfowy Pro-Am. Coroczny cykl 6 turniejów odbywa się na polach golfowych przy największych ośrodkach biznesu.
0 1 0 0 0 4.07.2007Kampania outdoorowa WSZiB w PoznaniuKampania Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu będzie prowadzona przez okres lipca na kilku nośnikach typu Premium, zarówno Backlightach, jak i frontlightach. Kreacją oraz zakupem mediów zajęło się biuro marketingu uczelni.
0 1 0 0 0 4.07.2007Marketing w Praktyce w wersji cyfrowejWydawcy wychodzą naprzeciw aktywnym użytkownikom internetu, oferując możliwość czytania ich gazet w formatach cyfrowych. Wydawnictwo Marketing w Praktyce również podjęło decyzję o wprowadzeniu takiej wersji na rynek - Marketing w Praktyce e-Miesięcznik już jest dostępny w sprzedaży.