0 1 0 0 0 27.06.2007Tomasz Jacyków pod opieką magnifiCo PRAgencja magnifiCo PR powiększyła swoje portfolio o znanego polskiego stylistę, Tomka Jacykowa.
0 1 0 0 0 27.06.2007Zelmer w portfolio Ad rem Public RelationsZ dniem 15 czerwca br. agencja Ad rem Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Zelmer. Agencja wybrana została w drodze konkursu ofert.
0 1 0 0 0 27.06.2007Telefon LG Chocolate zwycięzcą Sabre Award i Webby AwardLG Electronics lider w dziedzinie technologii mobilnych otrzymał dwie prestiżowe nagrody – The Sabre Award i The Webby Award za działania w obszarze marketingu dla telefonu LG Chocolate.
0 1 0 0 0 27.06.2007Wyróżnienie dla IQ MarketingAgencja IQ Marketing po raz kolejny znalazła się w czołówce najlepszych agencji marketingu zintegrowanego wyróżnionych przez tygodnik Media i Marketing za szczególne osiągnięcia.
0 1 0 0 0 27.06.2007Nowa kampania prasowa CarlsbergRuszyła najnowsza kampania prasowa marki Carlsberg. Przez cały letni sezon, od czerwca do sierpnia, "Prawdopodobnie najlepsza butelka na świecie" promowana będzie w wiodących tytułach prasy męskiej.
0 1 0 0 0 27.06.2007AdWorks realizuje kampanię ATL dla PlayPlay powierzył realizację jednej ze swoich kampanii ATL, agencji AdWorks odpowiedzialnej za obsługę budżetu below-the-line tej marki.
0 1 0 0 0 27.06.2007Martis w nowej kampanii społecznejAgencja Reklamowa Martis została wyłoniona w przetargu na wykonawcę kampanii społecznej w zakresie HIV/AIDS 2007 pod hasłem „W życiu jak w tańcu, każdy krok ma znaczenie”. Bezpośrednim zleceniodawcą tych działań jest Krajowe Centrum ds. AIDS.
0 1 0 0 0 27.06.2007FineArt Communications ze szkoleniami dla profesjonalistówAgencja FineArt Communications rozpoczęła współpracę z firmą szkoleniową Ernst & Young Academy of Business.
0 1 0 0 0 27.06.2007Eskadra Events dla Coca Cola Cup 200720 czerwca na stadionie KS Agrykola w Warszawie odbyły się finały ogólnopolskich rozgrywek piłkarskich Coca Cola Cup 2007.
0 1 0 0 0 27.06.2007Paralotna wyjmuje kasę z NikonaAgencja Paralotna przygotowała dla Nikon Polska materiały wspierające promocję lustrzanek cyfrowych D40 i D40x.