0 1 0 0 0 27.08.2007Zielona Planeta Jetix w TescoW hipermarketach Tesco powstaną edukacyjne strefy Jetix, gdzie dzieci poprzez zabawę będą mogły uczyć się, jak na co dzień dbać o przyrodę.
0 1 0 0 0 27.08.2007Telewizyjna kampania reklamowa Getin Banku27 sierpnia ruszyła nowa kampania telewizyjna Getin Banku. Po raz kolejny jej głównym bohaterem jest znany aktor Piotr Fronczewski, który tym razem, musi zmierzyć się z "zakupową presją" filmowej rodziny.
0 1 0 0 0 27.08.20073K Projects dla Świata GPSNa początku maja 3K Projects rozpoczęło realizację kampanii reklamowej dla Świata GPS.
0 1 0 0 0 27.08.2007Nowy dział w 3K Projects – PR&EventW związku ze swoim dynamicznym rozwojem butik kreatywny 3K Projects poszerzył swoją ofertę o działania z obszaru public relations oraz organizacji imprez.
0 1 0 0 0 27.08.2007Cyfra Plus na ekranach w Media MarktAmbient Media, wyłączny operator reklamy wizualnej w sieci marketów Media Markt rozpoczął realizację kampanii dla Canal Plus Cyfrowy.
0 1 0 0 0 27.08.2007Ruszają nowe kampanie telewizyjne Wawel S.A.W sierpniu b.r. rozpoczną się dwie telewizyjne kampanie reklamowe Wawel SA - producenta wyrobów cukierniczych.
0 1 0 0 0 27.08.2007Nowy wizerunek Cafe NewsCafe News, pierwszy polski agregator aktualności, zmienił swój logotyp oraz stronę internetową dostępną pod adresem www.cafenews.pl. Nowe wirtualne oblicze jest wynikiem opracowanej niedawno strategii komunikacji i promocji Cafe News.
0 1 0 0 0 27.08.2007Wiara.pl w sieci IDMnetSieć reklamy internetowej IDMnet nawiązuje współpracę z serwisem wiara.pl. To czołowy wortal opiniotwórczy o tematyce religijnej w Polsce. Stanie się on uzupełnieniem oferowanego przez IDMnet pakietu premiumOpinie.
0 1 0 0 0 27.08.2007Billa i Grupa Fresh otwierają markety21 lipca, Agencja Reklamowa Fresh, w bliskiej współpracy z Działem Marketingu sieci Billa, zrealizowała projekt otwarcia marketu w Chorzowie.
0 1 0 0 0 24.08.2007Warzywa Ole! z nową formą ekspozycji w sklepachFirma Ole niespełna rok temu przeprowadziła rebranding swojej marki marynowanych i suszonych warzyw Ole! Teraz zwiększa swoją obecność w punktach sprzedaży poprzez nową formę prezentacji produktów.