0 1 0 0 0 28.08.2007Nagrody Laur Konsumenta 2007 dla kart MasterCard i MaestroKarta MasterCard została nagrodzona przez polskich konsumentów Złotym Laurem Konsumenta, natomiast karta Maestro - Laurem Brązowym.
0 1 0 0 0 28.08.2007Clear Channel Poland poszerza zasięg oferty reklamowejFirma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, pionier i lider w segmencie reklamy w miejscu sprzedaży, rozszerza długoletnią współpracę z Tesco, wprowadzając do swojej oferty nowe obiekty handlowe tej sieci.
0 1 0 0 0 28.08.20073 000 drzew klientów TravelOne.pl1 sierpnia Grupa Portali TravelOne.pl i Fundacja Aeris Futuro rozpoczęły wspólną akcję "Posadzimy za Ciebie drzewo". Za każdą rezerwację dokonaną w TravelOne.pl firma funduje drzewo, przyczyniając się w ten sposób do redukcji szkodliwej emisji dwutlenku węgla, który powstaje podczas podróżowania.
0 1 0 0 0 28.08.2007Laur Konsumenta dla Hepason ComplexJuż po raz trzeci przeprowadzono badania, które pozwoliły wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Hepason Complex – produkt bardzo dobrze postrzegany na rynku, uplasował się na II miejscu w swojej kategorii ("Leki przewodu pokarmowego"), uzyskując tym samym srebrne godło "Laur Konsumenta 2007".
0 1 0 0 0 28.08.2007Plus na pielgrzymkachZawsze można wymyślić coś nowego. Ostatnio przesyt w komunikacji sprzedaży i działaniach wizerunkowych na rynku telekomunikacyjnym powoduje, iż firmy z tego sektora muszą szukać nowych sposobów na dotarcie do końcowego klienta.
0 1 0 0 0 28.08.2007Blogi – bezcenne źródło wiedzy, czy informacyjny śmietnik?W ciągu kilku ostatnich lat blogi zyskały miliony użytkowników. Dlaczego tak się stało? Ponieważ blogi stanowią praktycznie nieograniczone źródło informacji. W XXI wieku obieg informacji nabrał niespotykanego wcześniej tempa. Ludzie nie ufają już bezgranicznie gazetom czy telewizji, a źródła obiektywnej wiedzy szukają w Internecie. Wierzą bowiem, że prawdziwe informacje jest w stanie dostarczyć im tylko osoba której nie ogranicza wydawca i kapitał za nim stojący.
0 1 0 0 0 28.08.2007Internauci lubią transmisje on-lineW ostatniej konferencji z cyklu TMT Executive Seminar – Rozrywka 2.0 wzięło udział ponad pół tysiąca osób. 2/3 z nich uczestniczyło w imprezie przez Internet – w pełni i nieodpłatnie. New Europe Events – organizator spotkań TMT, od III kwartału br. na stałe wprowadza do formuły swoich konferencji – transmisje online.
0 1 0 0 0 28.08.2007(Grono)władne wśród polskich serwisów społecznościowychNetSprint.pl opracował raport na temat najpopularniejszych polskich i anglojęzycznych serwisów społecznościowych, które najczęściej pojawiają się w polskich mediach online od początku 2007 roku. Z raportu wynika, że najaktywniejsze komunikacyjnie są Grono i MojaGeneracja.pl. Najwięcej wzmianek – niekoniecznie związanych z działaniami komunikacyjnymi firmy – dotyczy MySpace.com.
0 1 0 0 0 28.08.2007CAM Media przeprowadzi kampanię promującą mleko i produkty mleczneCAM Media Sp. z o.o. wygrała przetarg zorganizowany przez Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich (KZSM) na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii promującej spożycie mleka i przetworów mlecznych w latach 2007 – 2010.
0 1 0 0 0 28.08.2007Internet Group wybrała konsultantów PR i IRInternet Group rozstrzygnęła przetarg na całościową obsługę działań w obszarze komunikacyjnego doradztwa strategicznego i public relations oraz investor relations. Agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2) stanie się partnerem strategicznym w tym obszarze.