1 4 0 10.08.2022Pociąg do Lajkonika – wystartowała kampania Lajkonik JuniorPrzez cały sierpień trwa kampania przekąsek Lajkonik Junior, pierwsza od 2010 r. Spoty można zobaczyć w telewizji i internecie. Marka podkreśla, że te krakersy i paluszki mają delikatniejszy smak i dobrze sprawdzą się m.in. podczas wakacyjnych podróży.
1 4 0 10.08.2022ROG4Creators – konkurs marki Asus dla młodych twórcówCzwarta odsłona akcji realizowanej przez polski oddział firmy Asus skierowana jest do animatorów, ilustratorów i grafików. W dwóch bezpłatnych konkursach można wygrać sprzęt marki, szkolenia i vouchery.
0 1 0 10.08.2022Gdańsk ogłosił casting na tiktokerówCelem castingu jest wyłonienie ambasadorów profilu Gdańska na TikToku. Pierwszy z trzech etapów postępowania trwa do 26 sierpnia. Polega na zbieraniu zgłoszeń w formie filmów, w których uczestnicy mają wyjaśnić, dlaczego to właśnie oni są idealnymi kandydatami do współtworzenia materiałów wideo na gdańskie profile.
0 1 2 9.08.2022„Made in Taiwan, China” – Apple wymaga od dostawców z Tajwanu takiego oznaczania produktówJak informuje Nikkei Asia, Apple wymaga od dostawców z Tajwanu uznania reguł dyktowanych przez Pekin. Dotyczy to produktów i komponentów przeznaczonych na rynek chiński. W tle jest premiera nowego iPhone’a.
0 3 0 9.08.2022Spadek nastrojów w handlu. Kupujemy więcej przy zbliżonej liczbie wizytDane M/platform z handlu tradycyjnego wskazują, że w lipcu kupowaliśmy więcej produktów niż w czerwcu przy zbliżonej liczbie wizyt. Podczas wizyty w sklepie płaciliśmy średnio 24,29 zł, więcej o 3,5% niż miesiąc temu.
0 4 0 9.08.2022„Klasa otwarta by Empik” – do kampanii marka zaprosiła ZetKacpra, Janinę Daily, Olę PS i Adama MirkaEmpik co roku podejmuje działania reklamowe związane z powrotem uczniów do szkoły. W tym sezonie marka wystartowała z cyklem interaktywnych live’ów pod hasłem „Klasa otwarta by Empik”. Do udziału w projekcie zaproszeni zostali twórcy internetowi – ZetKacper, Janina Daily, Ola PS i Adam Mirek.
0 1 0 9.08.2022Strategiczne partnerstwo agencji Kerris i Filipa Barańskiego w ramach inicjatywy PragmatycyRusza nowy projekt Pragmatycy, w którego skład wchodzą Filip Barański oraz zarząd agencji Kerris Krreacja: Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba oraz Ignacy Bochiński. Inicjatywa ma łączyć światy agencji oraz klientów, tworząc nową jakość na rynku reklamowym.
1 1 0 9.08.2022„Jak szporować piniondze?” – PanParagon promuje się filmem po śląskuHistoria opowiedziana w gwarze śląskiej, ujęcia z rybnickiego rynku i familoków w Czerwionce-Leszczynach znalazły się w najnowszym filmie promocyjnym aplikacji PanParagon.
0 1 0 8.08.2022„Etoto. Na Grubo” – ruszyła kampania bukmacheraNa początku sierpnia polski bukmacher Etoto ruszył z nową kampanią „Etoto. Na Grubo”. Przekaz informuje o promocji, która jest nowością na polskim rynku gier – bonusie bez obrotu.
0 1 0 8.08.2022Artur Rojek ambasadorem akcji „Czujesz Klimat?” marki RossmannArtur Rojek został ambasadorem akcji sieci Rossmann „Czujesz Klimat?”. Artysta ogłosił swoją decyzję podczas Off Festivalu w Katowicach. Wspólnie z marką będzie promował bardziej ekologiczne postawy. W nadchodzących miesiącach do akcji dołączą kolejni ambasadorzy.